Stemningsbillede fra Daarbak Design Stemningsbillede fra Daarbak Design
Ikon: Pin

Vejle

E-commerce Performance Manager

Brænder du for digital marketing i e-commerce, og har du dokumenteret erfaring med at skabe resultater gennem målrettet trafik, høj konvertering og øget omsætning? Har du både det strategiske overblik og evnen til at eksekvere hands-on? Og trives du i et miljø, hvor du får ansvar og kan sætte retningen for den digitale performance? Så er det måske dig, vi søger som vores nye E-commerce Performance Manager med base i Vejle.

Hvordan vil din arbejdsdag se ud?

Som E-commerce Performance Manager får du ansvaret for at planlægge, optimere og eksekvere performance-orienterede aktiviteter. Du bliver drivkraften bag at skabe trafik, øge konverteringer og løfte omsætningen via digitale kanaler som Google Ads, SEO og e-mail marketing.

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

  • Drift og optimering af performancekanaler:
    • Google Ads (Search, Shopping, Display, Remarketing)
    • SEO (on-page, off-page samt koordinering af tekniske og indholdsmæssige tiltag)
    • E-mail marketing og automatiserede flows (Klaviyo)
    • Planlægning og eksekvering af webshopkampagner og salgsaktiviteter
  • Ledelse og koordinering af teammedlemmer:
    • Grafiker (udarbejdelse af grafik og nyhedsbreve)
    • Kampagnekoordinator (håndtering af indhold, priser og koordinering med indkøb og salg)
  • Performanceanalyse og løbende optimering:
    • Analyse af kanalperformance (trafik, ROAS, konverteringsrater mv.)
    • Udarbejdelse af anbefalinger baseret på test og resultater
  • Taktisk udvikling:
    • Udvikling og igangsættelse af nye initiativer med fokus på vækst og kundeengagement

Hvem er du?

Som person er du struktureret, resultatorienteret og selvstændig. Du tager initiativer og er i stand til at drive egne projekter fremad. Du trives både med hands-on opgaver og taktisk strategisk arbejde og er nysgerrig og testorienteret med øje for nye muligheder.

Når det kommer til kompetencer og erfaringer, siger disse punkter meget om dig:

  • Minimum 5 års erfaring med digital marketing inden for e-commerce
  • Solid erfaring med Google Ads, SEO og e-mail marketing
  • Erfaring med Klaviyo eller lignende platforme til e-mail marketing
  • Stærk forståelse for e-commerce KPI’er og datadrevet optimering
  • Evne til at håndtere flere opgaver sideløbende i et mindre team

Hvad tilbyder vi?

Vi har en uformel og god arbejdsplads med et positivt og engagerende arbejdsmiljø, hvor alle hjælper alle. Du får selvfølgelig en grundig oplæring, som sikrer, at du kommer bedst muligt fra start.

Stillingen er en fuldtidsstilling og er placeret på vores kontor i Vejle.

Har du spørgsmål vedrørende stillingen, kan du kontakte E-commerce direktør, Martin Maglebjerg på telefon 28 45 81 53.

Har du den rigtige mavefornemmelse?

Er du klar til at blive en del af et engageret team og tage ansvar for væksten i vores e-commerce performance? Så glæder vi os til at modtage din ansøgning.

Ansøgningsfristen er den 15. juni 2025. Dog behandles ansøgninger i takt med, at de indløber, og vi tillader os at ansætte, så snart vi har den rette kandidat. Derfor er ansøgningsfristen blot en indikator af, hvornår vi fjerner jobopslaget.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

Medarbejdere fra Daarbak highfiver hinanden og smiler
Medarbejdere fra Daarbak highfiver hinanden og smiler
Ikon: Citationstegn

For mig er det bare rigtig fedt, når jeg kan mærke, at forskellige fagligheder bliver bragt i spil for at løse en opgave

- Camilla, Account Manager i Daarbak Design
4 af 5 stjerner

47 af Daarbak Groups medarbejdere har bedømt Daarbak på Jobindex


Medarbejdere fra Daarbak holder møde
Ikon: Citationstegn

På en arbejdsplads er det vigtigt, at man har en god dynamik og et godt sammenhold mellem kollegaer – og det har vi i Daarbak Group

- Janne, Kundeservicemedarbejder i Daarbak Redoffice
Medarbejdere fra Daarbak smiler til kameraet

Daarbak Group som arbejdsplads

Daarbak Group A/S er en af Skandinaviens førende aktører inden for salg og rådgivning til både private og offentlige erhvervskunder. Med en rig historie, der går tilbage til 1898, og over 126 års erfaring, er vi stolte af vores dybe rødder i dansk erhvervsliv som en 100% danskejet virksomhed.

Vores rejse er bygget på stærke partnerskaber og strategiske opkøb, og i dag samler vi vores ekspertise gennem to divisioner: Daarbak Design og Daarbak Redoffice.

Sammen leverer vi alt fra møbler og kontorartikler til emballage, planter og firmagaver – løsninger, der fremmer både trivsel og effektivitet.

Med kunden i centrum og et tæt samarbejde skaber vi værdi og er dedikeret til at bidrage til vores kunders succes – både nu og i fremtiden.