Sæt retningen for vores IT-drift, infrastruktur og IT-projekter

Kongens Lyngby og mulighed for hjemmearbejde

Vil du være en vigtig spiller i vores forbedringsprojekter og samtidig have driftsopgaver mellem fingrene? Vil du sætte et stort aftryk i et lille team, når du får en nøglerolle i at holde gruppens tekniske fundament kørende og fremadskuende?

Så tilbyder vi:

  • mulighed for at sætte dit tydelige aftryk fra dag ét i en gruppe med vokseværk
  • ejerskab og ansvar – og hvis du vokser med opgaven, kan rollen vokse med dig
  • en international hverdag, hvor du er i kontakt med et væld af kolleger på tværs af Danmark, landegrænser og brands.

Lille team – stor indflydelse og en international hverdag

Dit nye team består af Head of IT & Projects, 1 IT-supporter placeret i Lyngby, 1 IT-supporter i Jylland og 1 intern systemkonsulent – du vil få din daglige gang på kontoret i Lyngby. Sammen understøtter vi gruppens 6 brands og mere end 500 medarbejdere, hvoraf den internationale halvdel arbejder i Singapore, Kina og Dubai.

Her er du ikke bare en brik i et stort system – du er med til at få det hele til at fungere. Der går ikke langt fra tanken er tænkt, til idéen er prøvet, så du kommer hurtigt til at kunne se den forskel, du gør.

Der er mulighed for hjemmearbejde, men den gode atmosfære, de flotte faciliteter og en fantastisk kantine gør, at du sjældent får lyst til hjemmekontoret.

Du står midt mellem drift og udvikling – og tager ansvar for begge dele

Du bliver teknisk sparringspartner for Head of IT & Projects og faglig støtte for supporterne i Lyngby. Dermed kan du sætte et stort aftryk på vores fremtidige tekniske setup – samtidig med at du ikke er bleg for selv at udføre 1st level-support, når der er ekstra travlt.

I den nye rolle vil du:

  • drive samarbejdet med vores hostingpartner, hvor du bl.a. håndterer SLA, eskalationer og rapporteringer
  • overvåge vores IT-systemer med fokus på drift og ydeevne, koordinere opdateringer og være ansvarlig for dokumentation
  • lede og deltage i infrastruktur- og driftsprojekter
  • være medansvarlig for cybersikkerhed og risikostyring sammen med resten af teamet, hvor du overvåger sikkerhedshændelser og håndhæver best practice
  • stå for den fulde optimering og implementering af vores ticketsystem i samarbejde med resten af teamet.

Erfaren IT-profil, der kan drible både drift og projekter

  • Der er flere indgange til jobbet, og din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende for os. Det vigtigste er, at du som minimum har et par års erfaring med lignende opgaver.
  • Du har kendskab til Microsoft-miljøer, netværk, cloud og cybersikkerhed. Du behøver ikke vide meget om det hele, så længe du er lærevillig.
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på professionelt niveau.
  • Du går til vores tekniske landskab med et optimeringsmindset, og du formår at sætte klare mål, så udviklingen er til at tage og føle på i et vækstmiljø, hvor dagene af og til er travle.
  • Du har lige så stort mod på projektansvar, som du har på at træde til og håndtere de mindre driftsopgaver.

Er dit skib ladet med et jobskifte?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte senior rekrutteringskonsulent hos Jobindex Mathias Jørgensen på 72 45 91 45.

I rekrutteringsprocessen har vi kun brug for dit motiverede CV, hvor vi gerne vil bede dig om at beskrive i de første linjer af CV’et, hvorfor du er interesseret i jobbet. Du behøver derfor ikke at sende os en ansøgning. Send dit motiverede CV allerede i dag og senest den 11. juni.

CV’er, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.

Vores jobannoncer bliver automatisk genoprykket, indtil stillingen tages offline - det er derfor ikke det samme som, at stillingen bliver genopslået.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Muligt

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

Becoming a colleague at G&O Maritime Group

Becoming a colleague at G&O Maritime Group

You have the opportunity to make your own impact on the maritime industry as part of our group of sub system providers.

We have set ambitious targets to grow our company and to contribute to the green transition in the industry. You can join us on this exciting journey ahead of us.

Equal opportunities

In G&O Maritime Group we value diversity in all its forms, and we encourage all relevant applicants to apply. All qualified candidates will be considered for employment without regard to age, gender, nationality, disability, sexual orientation, religious beliefs or any other characteristics.

Becoming a colleague at G&O Maritime Group

Who we are

We are a group of niche sub-system companies in the maritime industry, all with market leading products. G&O Maritime Group was established in 2014 when Gertsen & Olufsen acquired Atlas Incinerators.

Since then, our group has taken in several brands, and we are still growing. All of our brands service the global maritime and offshore industry with high quality products while supporting the green transition in the industry.

Our customers are amongst others some of the largest ship builders, engine manufacturers, and ship owners around the world. While our group is newly founded, the brands in our portfolio have all proven their qualities in the market for generations.