Vil du være en vigtig spiller i vores forbedringsprojekter og samtidig have driftsopgaver mellem fingrene? Vil du sætte et stort aftryk i et lille team, når du får en nøglerolle i at holde gruppens tekniske fundament kørende og fremadskuende?
Så tilbyder vi:
Dit nye team består af Head of IT & Projects, 1 IT-supporter placeret i Lyngby, 1 IT-supporter i Jylland og 1 intern systemkonsulent – du vil få din daglige gang på kontoret i Lyngby. Sammen understøtter vi gruppens 6 brands og mere end 500 medarbejdere, hvoraf den internationale halvdel arbejder i Singapore, Kina og Dubai.
Her er du ikke bare en brik i et stort system – du er med til at få det hele til at fungere. Der går ikke langt fra tanken er tænkt, til idéen er prøvet, så du kommer hurtigt til at kunne se den forskel, du gør.
Der er mulighed for hjemmearbejde, men den gode atmosfære, de flotte faciliteter og en fantastisk kantine gør, at du sjældent får lyst til hjemmekontoret.
Du bliver teknisk sparringspartner for Head of IT & Projects og faglig støtte for supporterne i Lyngby. Dermed kan du sætte et stort aftryk på vores fremtidige tekniske setup – samtidig med at du ikke er bleg for selv at udføre 1st level-support, når der er ekstra travlt.
I den nye rolle vil du:
Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte senior rekrutteringskonsulent hos Jobindex Mathias Jørgensen på 72 45 91 45.
I rekrutteringsprocessen har vi kun brug for dit motiverede CV, hvor vi gerne vil bede dig om at beskrive i de første linjer af CV’et, hvorfor du er interesseret i jobbet. Du behøver derfor ikke at sende os en ansøgning. Send dit motiverede CV allerede i dag og senest den 11. juni.
CV’er, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.
Vores jobannoncer bliver automatisk genoprykket, indtil stillingen tages offline - det er derfor ikke det samme som, at stillingen bliver genopslået.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Muligt
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
You have the opportunity to make your own impact on the maritime industry as part of our group of sub system providers.
We have set ambitious targets to grow our company and to contribute to the green transition in the industry. You can join us on this exciting journey ahead of us.
Equal opportunities
In G&O Maritime Group we value diversity in all its forms, and we encourage all relevant applicants to apply. All qualified candidates will be considered for employment without regard to age, gender, nationality, disability, sexual orientation, religious beliefs or any other characteristics.
We are a group of niche sub-system companies in the maritime industry, all with market leading products. G&O Maritime Group was established in 2014 when Gertsen & Olufsen acquired Atlas Incinerators.
Since then, our group has taken in several brands, and we are still growing. All of our brands service the global maritime and offshore industry with high quality products while supporting the green transition in the industry.
Our customers are amongst others some of the largest ship builders, engine manufacturers, and ship owners around the world. While our group is newly founded, the brands in our portfolio have all proven their qualities in the market for generations.