Administrativ Koordinator
Odense M
Er du klar til at gøre en forskel? Administrativ koordinator til Audika Kontakt Center i Odense i et 12 måneders barselsvikariat med mulighed for fastansættelse.
Hos Audikatror vi på, at stærkt teamwork, can do-attitude og nysgerrighed og tydelig kommunikation er nøglen til gode kundeoplevelser. Derfor søger vi en engageret koordinator, der brænder for at skabe resultater sammen med et dedikeret team af kundekonsulenter.
Du vil få ansvaret for at drive og vedligeholde alt omkring udringning til kunder og leads med henblik på at booke kundeaftaler. Herudover vil du få ansvar for at drive og vedlige holde alt omkring udringning samt for håndtering af mails, telefonservice og administrativ assistance.
Det forventes at du er en selvkørende person, som sætter en ære i at kunne udvikle og optimere på området.
Dine nøgleopgaver vil være:
- Udarbejdelse af rapporteringer
- Udarbejdelse af vagtplan/ferieplaner
- Kommunikation med eksternt bureau og eksterne leverandører
- Back up og generel support til kontakt og callcenter
Dine kvalifikationer:
Du er en naturlig teamplayer og motivator, som går forrest og har en stærk sans for struktur og kundeservice. Du har måske selv erfaring fra callcenter eller kundeservice, og du ved, hvordan man skaber en arbejdsdag, hvor både teamet og kunderne smiler.
Vi ser gerne, at du har:
Evnen og viljen til at arbejde for at opnå fælles resultater. Dette hviler på evnen og viljen til at indgå i en arbejdsproces, hvor både proces og resultater er vigtige. Der skal herske respekt for andres synspunkter, andre personer, vilje til åbenhed, lydhørhed, loyalitet og ærlighed.
- Erfaring fra en koordinerende rolle – gerne i et callcenter
- Gode kommunikationsevner og en positiv indstilling
- Et hjerte, der banker for både resultater og mennesker
- Superbruger/kendskab til Enreach-udringesystem
- Superbruger i Excel
- Taler, læser og forstår engelsk
Vi tilbyder:
- Mulighed for personlig og faglig udvikling
- Ordnede forhold, i en organisation hvor god personalepleje, frihed under ansvar og tillid er en selvfølge
- Dygtige og passionerede kolleger, hvor der er stor mulighed for faglig sparring
- En venlig og uformel kultur, men hvor vi sætter vores faglighed højt
Har du lyst til at blive en del af holdet?
Send en kortfattet ansøgning med CV til os hurtigst muligt, dog senest d. 13. juni 2025.
Vi planlægger at afholde 1. interviews d. 23. juni og 2. interviews d. 26. juni 2025.
Bemærk at vi kun modtager ansøgninger via vores online platform.
Er du nysgerrig på at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Contact Center Manager Connie Thomasen: cntm@audika.dk.
Vi glæder os meget til at høre fra dig
Ansættelsestype: Tidsbegrænset
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

Læs mere