Technical service owner til udvikling af telefoniløsninger

København Ø og mulighed for hjemmearbejde

Her er jobbet til dig, der vil være med til at løfte PFA’s telefoniløsninger, så de kan bestå ’fremtidstesten.’ I PFA modtager vi mere end 3000 opkald fra vores kunder om dagen. Så du skal arbejde med en af de travleste telefoniløsninger i den danske pensionsbranche

- Christian Eriksen, der er Service Delivery Executive i Campus Center i PFA.

Du skal sikre, at PFA’s telefoni møder kundernes behov i fremtiden

Forestil dig arbejdsdage, hvor du hver dag arbejder med at gøre PFA’s contact center endnu mere effektiv og værdiskabende for medarbejdere og kunder. Du bliver en del af PFA’s Campus Center. Vi har bl.a. driftsansvar for PFA’s telefoni og callcenter platforme – både den kundevendte og den interne. Som technical service owner er du med til at drifte og videreudvikle PFA’s telefoniplatform. Vi har netop indledt en ny strategi for dette arbejde, så du kan være med helt fra begyndelsen. Vi har planer om at udnytte alle de kreative og værdiskabende muligheder i bl.a. AI til fx transskription af samtaler og effektiv rådgivning. Vi vil med andre ord bygge det contact center, alle taler om. Du kan forvente hverdage, der byder på et godt miks af driftsaktiviteter og samarbejde om ny funktionalitet. Du får mange interessenter og samarbejdspartnere. Internt møder du fx medarbejdere i vores call-centre, der har behov for teknisk support eller undervisning. Eksternt mødes du bl.a. med vores leverandører på telefoni.

Dine nøgleopgaver er at:

  • udarbejde teknisk roadmap for udvikling af PFA’s callcenter og telefoni platform samt prioritere udviklingsønsker baseret på kundernes behov og PFA’s strategi
  • være teknisk go-to person inden for Microsoft Teams Telefoni og Puzzel og sikre, at løsningerne fungerer optimalt
  • udarbejde kravspecifikationer og user stories til samarbejdspartnere
  • arbejde tæt sammen med de kundevendte funktioner i PFA for at forstå deres behov og sikre, at løsningerne lever op til deres forventninger
  • udarbejde træningsmaterialer og dokumentation til kundeteams samt 1. line support

Du har erfaring med VoIP teknologi

Vi har brug for dig, der:

  • kommer med erfaring som teknisk product owner eller lignende – helst inden for telefoni og contact center løsninger
  • har teknisk forståelse og erfaring med Microsoft Teams og Puzzel
  • har erfaring med VoIP-teknologier og protokoller som SIP og RTP
  • kommunikerer enkelt og klart og er én, man gerne vil samarbejde tæt med
  • kan arbejde med egne opgaver og få dem i mål.

Et team med engagement og fine arbejdsforhold

I dit nye team er vi fem kolleger. Vi har et tæt sammenhold – vi griner og hygger virkelig meget sammen. Og vi er der for hinanden, når der er brug for det. Som kollega i PFA mærker du fra dag 1, at vi har fokus på godt kollegaskab, din udvikling, sundhed, trivsel og arbejdsglæde. Du kan se frem til gode arbejdsforhold – fx byder køkkenet på frokost til alle kostpræferencer, og du kan købe take away med hjem. Du har mulighed for at arbejde hjemme op til to dage om ugen, ret til at gå ned på 80% arbejdstid og personalegoder med en solid lønpakke, arbejdsgiverbetalt pension og feriefrihed. Du kan også se frem til at arbejde i et flot og velfungerende domicil på Nordhavn i København, få meter fra Metroen og havnemiljøet. Socialt har vi mange tilbud som yoga, løbehold, fredagscafé og medarbejderklubber.

Du behøver ikke skrive en lang ansøgning – send os bare dit CV

Du behøver ikke sende en ansøgning. Vedhæft blot dit CV og tilføj et par linjer i dit resumé om, hvorfor du er interesseret i jobbet. Hvis du har spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte Christian Eriksen, der er Service Delivery Executive i Campus Center i PFA, via CER@pfa.dk. Vi ser frem til at høre fra dig og senest den 8. juni 2025.

PFA

Om os

PFA er et pensionsselskab, men vi er meget mere end det. Udover pension og forsikring tilbyder vi i dag også opsparing for privatkunder og en række løsninger inden for blandt andet sundhed og boliger.

Vi er ejet af vores kunder, og vi blev stiftet i 1917 for at sikre danskerne frihed til at leve det liv, de ønsker. Det er derfor en del af vores DNA at bidrage til en positiv samfundsudvikling. I dag har vi mere end 1,2 millioner kunder, og vi arbejder hårdt hver eneste dag for at leve op til vores kundeløfte: Mere til dig.


Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Muligt

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

Fleksibel arbejdstid & PFA betaler op til 20% i din pensionsordning

Løn, pensionsordning og medarbejdergoder

Sundhed og trivsel

Som ansat i PFA får du en attraktiv løn- og pensionsordning. Som en del af din løn betaler PFA op til 20 procent til din pensionsordning. Du får også en stærk forsikringspakke til en værdi af 10.000 kr. pr. år. Forsikringerne omfatter PFA Forebygger, PFA Helbredssikring, PFA Kritisk sygdom, PFA Erhvervsevne, PFA Liv og en heltidsulykkesforsikring. Derudover er der medarbejdergoder som gratis cykelservice og diverse rabatordninger.

Sundhed og trivsel

Sundhed og trivsel er vigtige værdier i PFA. Vi måler jævnligt på medarbejdernes trivsel og arbejdsglæde for at gøre PFA til en endnu bedre arbejdsplads, og vi rapporterer årligt på målinger i PFA’s CR-rapport.

Vi har så vidt muligt fleksibel arbejdstid, så medarbejderne kan få arbejds- og fritidsliv til at gå op. Der er fine muligheder for at dyrke motion både på arbejdspladsen og udenfor. Vi har vores egen sportssal, som frit kan anvendes samt attraktive rabatter på fitnessmedlemsskaber.

Karriere med mere mening

badge

Mere til kunderne

PFA er et kundeejet selskab, hvis formål er at give danskerne frihed til at leve det liv, de ønsker. Derfor har vi en forretningsmodel, som sender alt den værdi, vi skaber tilbage til kunderne.

badge

Mere mening

PFA handler om mere end penge. Vi eksisterer for at udfylde en vigtig rolle i samfundet. Derfor tager vi ansvar og støtter op om en positiv samfundsudvikling med afsæt i FN’s udviklingsmål.

badge

Mere udvikling

Vi vil være markedets bedste og på forkant med udviklingen. Det kræver dygtige medarbejdere, som er fagligt skarpe og i fysisk og mental balance. Derfor har vi fokus på din udvikling og sundhed, så du kan gøre en forskel for vores kunder, samfundet og dig selv.

badge

Mere arbejdsglæde

Vi tror på, at engagerede og tilfredse medarbejdere skaber bedre kundeoplevelser og resultater. Derfor prioriterer vi godt kollegaskab – mandag skal også være en god dag.

badge

Mere fremtid

Vores formål har været det samme i mere end 100 år, men mulighederne for at hjælpe kunderne ændrer sig hele tiden. Derfor er vi konstant i forandring. Det er afgørende for os, at fremtiden ikke kommer til os, men at vi kommer til den.

Målret din ansøgningLæs mere
PFA
Ansættelsesprocess>Læs mere