Produktionsleder (Value Stream Manager)

Radiometer fremstiller medicinsk udstyr, der hjælper læger verden over med at stille hurtige og præcise diagnoser for kritisk syge patienter. Vores apparater og tilbehør udvikles og fremstilles blandt andet i Brønshøj, København.

Til vores Solution Pack-afdeling søger vi en Produktionsleder (Value Stream Manager), der motiveres af ledelse af operatører, har en ingeniør- eller tilsvarende faglig baggrund, og kan arbejde målrettet mod at opnå den ønskede produktionseffektivitet. Der er fokus på opnåelse af givne produktionsmål og forandringer for at imødekomme vækst og stigende efterspørgsel på vores produkter. Benyttelse af LEAN-værktøjer er en stor del af at opnå succes med ovenstående mål.

Du får ansvaret for et produktionsområde (en value stream) bestående af ca. 25 operatører og teknikere fordelt på dag- og aftenhold samt 2 PTA-ingeniører. Din rolle er at sikre effektiv produktion, høj kvalitet og rettidig levering – alt sammen med udgangspunkt i LEAN og et stærkt samarbejde med kolleger både i Danmark og Polen.

Jobbet:

  • Dagligt engagement ved at interagere med alle operatører på gulvet og afholde daglige produktionsmøder for at sikre produktkvalitet og optimere produktionsoutputtet løbende.

  • Fremme sikkerheden ved at skabe og opretholde et sundt og sikkert arbejdsmiljø for alle teammedlemmer.

  • Forbedre produktionsstandarder ved kontinuerligt at forbedre og vedligeholde ”standard work, SMED etc.” for produktionen for at understøtte vores vækstmål med fokus på produktivitet.

  • Gennem effektivt samarbejde med det tekniske supportteam, planlægningsteamet og ledergruppen at fremme arbejdsglæde, output og produktivitet.

Kvalifikationer

Vi forestiller os, at du har en videregående teknisk uddannelse - fx som ingeniør - og erfaring med produktionsledelse. Du trives i en rolle med både driftsansvar og forbedringsfokus.

Vi ser gerne, at du:

  • Har en bachelor- eller kandidatgrad inden for ingeniørvidenskab, produktion eller lignende.

  • Har mindst 3 års erfaring med ledelse af produktion og kendskab til planlægning på tværs af linjer.

  • Har stærke lederevner og kan motivere teams til fælles retning og resultater.

  • Brænder for løbende forbedringer og trives i en LEAN-kultur.

Med din imødekommende adfærd og lyttende væsen formår du at finde balancen mellem at stille krav og sætte forventninger til dine medarbejdere.

Vi tilbyder

Radiometer er en medicoteknisk virksomhed med mange muligheder, videndeling og faglig respekt, som er med til at gøre det sjovt og meningsfyldt at gå på arbejde. Lokalt og globalt får du entusiastiske og engagerede kolleger, som værdsætter at gøre en forskel. Du får frihed under ansvar samt en lang række personalegoder.

Ansøgning

Vi indkalder løbende til samtaler, så vi anbefaler, at du søger hurtigst muligt. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Senior Manager, Anne Wichmann på anne.wichmann@radiometer.dk.


Employment type: Fastansættelse

Remote work: Ikke oplyst

Weekly working time: Fuldtid

Part of Danaher Corporation

Danaher is a global science & technology innovator committed to helping our customers solve complex challenges and improve quality of life worldwide. Our world class brands are leaders in some of the most demanding and attractive industries, including life sciences, medical diagnostics, environmental and applied solutions. Our globally diverse team of 71,000 associates is united by a common culture and operating system, the Danaher Business System, which serves as our competitive advantage. We generated $19.9B in revenue last year. We are ranked #162 on the Fortune 500 and our stock has outperformed the S&P 500 by more than 5,200% over 25 years.

This is who we are and the essence of why we come to work every day. It’s a sneak peek into our world.
Welcome to Radiometer.

Follow us

Working at Radiometer

Helping health care professionals put life first

While every day half a million blood samples are tested around the world using Radiometer equipment, we are not the heroes.

The heroes are the health care professionals who face constant change and challenging situations. And, we are proud to help them ensure life comes first through connected solutions, expert knowledge and trusted partnership.

After all, no one knows what comes next, but in Radiometer, answering what’s next in health care starts with what comes first - life.

Better together

The uniqueness of our team members is key for our ability to grow our business and continue to understand and support an increasingly diverse customer base.

Currently, our team comprise 68 different nationalities speaking 63 different languages. Their unique perspectives are the reason we can continue to meet customer needs and bring new and innovative solutions to market.

‘Best team wins’ is our mantra and a strong competitive differentiator for us. It applies to both the way we work in our teams and the way we work with our customers.

About Radiometer - We save lives for a living

At Radiometer, our mission is to help caregivers make diagnostic decisions that save lives. To provide caregivers the insight and confidence that help them arrive at the right diagnostic decisions - decisions that in the end help save lives.

On a yearly basis millions of lives are touched by the information our solutions provide and that’s a fact, we take very seriously; the more critical the setting, the greater the requirements are and that’s why we’ve made it our vision to improve global healthcare with reliable, fast and easy patient diagnoses.

Want to know more about our mission and vision? Click here

Radiometer Medical ApS | Åkandevej 21 | DK-2700 | Brønshøj | Denmark | Phone +45 38 27 38 27

Follow us