Silkeborg
Er du en talstærk controller, som trives i en rolle med både ansvar og indflydelse? Drømmer du samtidig om at blive en vigtig økonomisk sparringspartner, når der bl.a. skal udarbejdes closingbalancer ved større ejendomstransaktioner?
Så er du måske vores kommende controller til vores finansafdeling i Silkeborg, hvor du bliver en del af et team på 14 engagerede og kompetente kolleger. Vi er en afdeling præget af sparring, samarbejde og godt humør, men vi har samtidig vores egne ansvarsområder.
Du vil blive ansvarlig for controlling af koncernens aktiviteter samt udarbejdelse af rapportering til vores investorer og långivere. Herudover bliver du medansvarlig for controlling af koncernens ejendomstransaktioner, og dermed en vigtig økonomisk sparringspartner for forretningen og ledelsen i relation til køb og salg af ejendomsprojekter.
Du er ligeledes med til at foretage risikovurdering og sikre compliance i forhold til interne økonomiske kontroller og finansielle interessenter. Du får altså rig mulighed for at udvikle dig og styrke dine faglige kompetencer.
Du har en relevant økonomisk uddannelse og relevant erfaring enten fra revisionsbranchen eller fra en økonomifunktion. Din selvstændighed er stor, og du tager ansvar for egne opgaver og beslutninger. Du er stærk i Excel og formår at benytte systemet til at optimere og effektivisere dine arbejdsprocesser. Du har gode analytiske evner og en solid forståelse for regnskabsmetoder, controllingværktøjer og finansielle processer. Samtidig er du vedholdende og har en hands-on tilgang til opgaverne.
Vi forestiller os desuden, at du har stærke kommunikationsevner og er god til at skabe samarbejdsrelationer på tværs af koncernen. Herudover bibringer du et godt humør, og så har du lyst til at blive en del af en arbejdsplads med et professionelt men samtidig uformelt miljø.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Konsulent, Anne Nybye Bendixen, på tlf.: 54 55 40 48.
Upload dit CV snarest muligt via linket. Vi gennemgår ansøgningerne umiddelbart efter ansøgningsfristen.
Ansøgningsfristen er mandag d. 16. juni 2025.
Birch Ejendomme ønsker at afspejle samfundet omkring os, samt fremme mangfoldighed og ligestilling. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge stillingen.
Birch Ejendomme blev stiftet i 2010, og vi er i dag blandt landets førende boligudviklere i form af rækkehuse og etagebyggeri på tværs af Danmark. Vi bygger på et bredt, tværfagligt samarbejde. Derfor har vi samlet størstedelen af værdikæden under ét tag: fra grundkøb og udvikling til byggestyring, udlejning og facility management.
Vi er 170 medarbejdere, som alle bidrager til Birch Ejendommes udvikling – uanset om det er på byggepladsen eller på vores kontorer i Silkeborg og Høje Taastrup. Kendetegnende for os er en kultur præget af ordentlighed, høj faglighed og en uformel omgangstone. Vi lægger vægt på at have det sjovt sammen, både i det daglige, men også til vores sociale arrangementer.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
Du bliver en del af en ambitiøs virksomhed, hvor vi vil være med til at præge fremtidens byggeri. Vi beskæftiger os med hele værdikæden fra udvikling og byggestyring til udlejning, drift og salg af større byggeprojekter, og vi holder til på vores kontorer i Silkeborg og Roskilde samt på vores byggepladser i store dele af Danmark.
Vi har en kultur præget af ordentlighed, høj faglighed og en uformel omgangstone. Hos os får du gode og dygtige kolleger, der arbejder sammen på tværs. Vi lægger stor vægt på at have det sjovt sammen - og der er næsten altid et nyt socialt arrangement på programmet.
Vi tilbyder dig en attraktiv pensionsordning, så du er godt klædt på til tiden efter dit arbejdsliv.
Vi prioriterer din sundhed højt, og med sundhedsforsikringen får du hurtig behandling til eksempelvis fysioterapeut eller kiropraktor.
Vi prioriterer sociale arrangementer såsom sommerfest, julefrokost, foredrag, fredagscafé og meget mere.
Slip for køen ved tankstationen lørdag morgen og vask i stedet din bil, mens du er på job.