Vi forestiller os, at du har erfaring med håndværkerstyring og – opsyn. Hvor der er flere alsidige dag til dag opgaver og der er sjældent to ens dage. FM-teamet har ansvaret for drift og vedligehold af bygninger samt udvendige områder. Du vil indgå i et erfarent team , der sammen sikrer en stabil og optimal drift. Gennem ansvar, engagement og fokus på sikkerhed og kvalitet arbejder vi målrettet på at levere den bedste Facility Management-løsning for vores kunde.

Din hverdag:

Bliver afvekslende og udfordrende. Du vil opleve en hverdag med stor frihed og selvstændig opgaveløsning. Du hjælper vores kunde med mange type opgaver og altid med et smil. I dit tætte samarbejde med vores leverandører, er din dit ansvar at kvalitetssikre.

Du arbejder i et FM system, hvor du planlægger og styrer dine opgaver og når du gør det, falder det dig selvfølgelig naturligt at tænke sikkerhed ind alt - både det du selv løser, og det vores leverandører løser.

Fra tidligere jobs ved du, hvordan du skal navigere i, at der til tider kan opstå akutte situationer - som kræver hurtig handling: og netop i sådanne situationer, bliver din struktureret tilgang til både udførelse og opfølgning på dine opgaver, din styrke.

DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Vedligeholdelse af bygninger
  • Grønne områder
  • Modtage underleverandører og sikre kvaliteten på deres arbejde
  • Ventilation (filterskift)
  • Styring af mindre projekter
  • Diverse ad hoc opgaver

Vores kommende kollega med stor interesse inden for service, drift og vedligehold, har altså ”hænderne skruet rigtig på”

Det kan man sige om dig:

  • Gerne relevant uddannelse eller erfaring fra lignende stilling. Gerne håndværksmæssig baggrund.
  • Du er en alsidig og fleksibel person.
  • Du har et højt ”drive”, et stort ønske om bidrage til høj service og standard.
  • Evner at sætte kunden i centrum.
  • Du har kørekort B, hvilket er et krav for at kunne komme i betragtning til stillingen

Selv om du er praktiker, forstår du nødvendigheden i at kommunikere med kollegaer samt kunder og forstår at dokumentation er en vigtig del af et stykke veludført arbejde.

Kan du også sætte flueben ved:

  • At det er naturligt for dig at samarbejde med kunder og tale med leverandører?
  • Du går gerne langt for at give kunden en god oplevelse af samarbejdet. Du er selvstændig og har evnen til at prioritere og strukturere dine opgaver.
  • Du kan begå dig ubesværet på dansk og engelsk i tale og skrift, da vi og kunden er en global koncern med engelsk som hovedsprog.
  • Du er en holdspiller der trives med at være en del af et samlet hold, og sætter samarbejde højt

Vi garanterer dig:

  • At du bliver en del af et team, hvor vi fokuserer på kommunikation, åbenhed, medarbejdernes trivsel og respekt for hinanden.
  • En stilling med stor selvstændighed, ansvar og store udviklingsmuligheder.
  • En arbejdsplads med høj fokus på vores medarbejderes velbefindende samt deres sikkerhed.
  • Løn efter kvalifikationer og derudover pensionsordning, sundhedsforsikring og personaleforening.

Vi vil blive ved med, at være et stærkt brand, både fagligt og som et fællesskab, med fokus på kompetenceudvikling, sociale arrangementer og højt til loftet. I CBRE lægger vi stor vægt på faglig og personlig udvikling og du møder både unge og erfarne kolleger som alle stræber efter at gøre hinanden bedre.

Arbejdssted: Nakskov.
Ugentlig arbejdstid: 37 timer mandag til fredag.
Tiltrædelse:Hurtigst muligt.

Bliv vores kollega:

Hvis du mener ovenstående kunne være noget for dig, ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor vi opfordrer dig til at ansøge så hurtigt som muligt. Stillingen kan være besat før ansøgningsfristens udløb

Ønsker du yderligere information, eller har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte: Silas Seelig på tlf.: 26876420 eller på e-mail: Silas.Seelig@cbre.com

Alle ansøgninger skal ske via ansøgningslinket.


Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Tilbydes ikke

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

Se billeder
Ansat hos CBRE

Hos CBRE ønsker vi at tiltrække de allerdygtigste medarbejdere. Vi er derfor altid interesseret i at høre fra dig, hvis du har faglig indsigt og interesse i at arbejde med facility management i en stor international organisation.

Læs mere

Firmapolitik

CBRE Group Inc. opererer overalt i verden efter et enslydende regelsæt for etisk adfærd. Vores kunder har krav på at vide, at vores rådgivning altid er uafhængig, samt at den ydes efter saglige og transparente principper.

Læs mere

Hos CBRE Global Workplace Solutions (GWS) er vi specialiserede i at drive og servicere arbejdspladser af enhver art. Vi tager os af alt det praktiske, så vores kunder kan fokusere på det, der er vigtigst for dem. CBRE GWS er ledende inden for integreret Facility management i Norden. Vi administrerer og vedligeholder store og komplekse bygninger, sikrer det optimale energiforbrug og skaber grønne løsninger. Hver dag arbejder vores dedikerede medarbejdere med at drive og forny arbejdspladser. Mange af verdens største virksomheder har tillid til os som deres FM outsourcing partner — nogle igennem mere end 25 år. Hvorfor? Fordi vi arbejder i deres bedste interesse, som en integreret, strategisk partner.

CBRE GWS er en del af CBRE Group Inc. CBRE Group, Inc., er en Fortune 500 og S&P 500 virksomhed med hovedsæde i Los Angeles og har specialiseret sig i kommercielle ejendomsservices og investeringer. CBRE Group Inc. er den største aktør i branchen (baseret på omsætningen i 2014). Virksomheden har mere end 70.000 ansatte som servicerer bygningsejere, investorer og beboere gennem vores mere end 400 kontorer verden over