Office Manager, Kvadrat Acoustics, Copenhagen

Har du lyst til at være en del af en global designvirksomhed?

Vi søger lige nu en Office Manager til vores Acoustics team i København.

Vi søger en kollega med

  • En passion for at skabe en velfungerende arbejdsplads med høj trivsel og stærkt fællesskab
  • Evnen til at styrke engagement, loyalitet og arbejdsglæde gennem sociale og organisatoriske initiativer
  • Erfaring med praktisk kontordrift – fra mødebookinger og daglige rutiner til bestilling af kaffe og kontorartikler
  • En struktureret og initiativrig tilgang, hvor du selv tager ansvar for, at hverdagen glider let
  • En udadvendt og empatisk personlighed, der kan fungere som bindeled mellem medarbejdere, ledelse og gæster
  • Professionel erfaring med koordinering af interne events, teambuilding, onboarding og medarbejdertrivsel

Som Office Manager, eller som vi kalder det, Chief Happiness Officer (CHO), i Kvadrat Acoustics, vil du være hjertet i vores arbejdsplads. Din mission er at sikre en hverdag, hvor trivsel, effektivitet og kultur går hånd i hånd. Du er den, der skaber rammerne for både arbejdsglæde og professionelle rutiner – og med et smil håndterer både fredagsbaren og logistikken bag et vigtigt kundemøde.

Hvem er du

  • Du er enten igang med sabbatår eller er studerende, eller er alm. jøbsøgende, der har mulighed for at arbejde deltid hos os
  • Du har interesse i at arbejde i et kontorfællesskab
  • Du har interesse for mennesker og vil arbejde med daglig trivsel
  • Du er flydende i både dansk og engelsk - skriftligt og mundtligt (krav)

Primære fokusområder

  • Skabe og vedligeholde en positiv, inkluderende og inspirerende arbejdskultur
  • Planlægge og koordinere sociale arrangementer, teambuilding, wellness-initiativer og interne events
  • Sørge for praktiske og logistiske forhold ved besøg, gæsteprogrammer og interne møder
  • Optimere det fysiske arbejdsmiljø og sikre en velfungerende hverdag – herunder bestilling af forplejning, kontorartikler og andre fornødenheder
  • Håndtere rejsebooking og støtte medarbejderne i rejseplanlægning
  • Samarbejde med HR om on-boarding, dokumentation og fastholdelsesinitiativer
  • Følge op på medarbejdertilfredshed og komme med forslag til forbedringer
  • Koordinere fejringer, mærkedage og virksomhedssucceser
  • Deltage i planlægning og eksekvering af kulturelle og læringsrelaterede aktiviteter på tværs af Kvadrat

Ambitionen er

  • At skabe et arbejdsmiljø hvor alle trives – både fagligt og socialt
  • At forankre Kvadrat Acoustics’ værdier i hverdagen og understøtte vores kultur
  • At gøre kontoret til et sted man glæder sig til at møde ind
  • At styrke medarbejderoplevelsen og bidrage til en samlet forretningsmæssig succes

Vi søger en person med erfaring fra en lignende rolle og med stærke organisatoriske og relationelle evner. Du er flydende i dansk og engelsk – og taler du et tredje sprog, er det et plus.

Praktisk info

  • Arbejdstid: 20-30 timer pr. uge
  • Arbejdssted: Orientplads 1, Nordhavn
  • Startdato: 1. august 2025,
    • OBS. Vi vil gerne have, at du kan deltage til dette års 3 Days of design, d. 18-20 Juni – Dvs. Før oplæring d. 1 august
  • Fastansættelse
  • Du skal være fysisk til stede på kontoret alle ugens dage

Ansøgning

Deadline for ansøgning er d. 13/6, men vi kalder løbende til samtaler og anbefaler derfor tidlig ansøgning. Hvis du har spørgsmål vedrørende denne stilling, er du velkommen til at kontakte Fatima-Sara Haider, Manager, Administration, på faal@kvadrat.org.

Ansøg venligst via ansøgningsformularen nedenfor.


Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Tilbydes ikke

Ugentlig arbejdstid: Deltid (20–30 timer)

Who
are we?

A leader in design innovation, Kvadrat produces high-performing, design textiles, rugs, acoustics and window covering solutions for both commercial and residential interiors. We consistently push the aesthetic, technological and functional properties of textiles and work with the worlds most accomplished architects, artists, designers, furniture manufacturers and retailers.

This is not a square
1968

since

270

employees

35

locations

With more than 1000 employees worldwide, Kvadrat is a renowned provider of designer textiles, rugs, acoustic and window covering solutions for both commercial and residential interiors. Based in Ebeltoft since 1968, Kvadrat is deeply rooted in the Danish tradition with a distinctly global outlook. We are present in more than 35 locations around the world.

Kvadrat kontorer indretning
Kvadrat kontorer indretning

With more than 1000 employees worldwide, Kvadrat is a renowned provider of designer textiles, rugs, acoustic and window covering solutions for both commercial and residential interiors. Based in Ebeltoft since 1968, Kvadrat is deeply rooted in the Danish tradition with a distinctly global outlook. We are present in more than 35 locations around the world.

Growth depends on the right people

Whatever level employees are at, we strive to instill a strong balance between performance, behaviour and learning.

Kvadrat people are empowered

We give a high degree of responsibility and opportunities to perform both in teams and as individuals. We ensure both professional and personal development, so that we are well-equipped to deal with future demands and tasks.

We believe in conversations

We strive to achieve our goals through engaging conversation with our employees rather than rules and control, and we aim for an attractive and healthy workplace.

We want healthy and happy employees

Working for Kvadrat is working for a company with high ambitions, but it is also a place that values joy and excitement and a healthy work-life balance for all employees. Employees are encouraged to participate in cultural and social activities on a regular basis and we do our best to promote a healthy and active lifestyle.

Knowledge and development is key

Learning is a big part of Kvadrat. We believe in constantly developing our company and our employees. The Kvadrat Academy consists of a series of specially developed programs designed to help all our employees learn new skills and improve existing ones.

Ulla Elisabeth Møller Ulla Elisabeth Møller
quote icon

We are very good at cooperating in our team and across the organization. Our products are inspiring and exiting to work with. I have also been lucky to spend a year working in our showroom in Oslo

Ulla Elisabeth Møller

Purchase Coordinator, has worked at Kvadrat for 13 years

Flemming Christensen Flemming Christensen
quote icon

I like the fact that Kvadrat is a family business. You are never too far from a decision making. The management are only a few doors away, and there is a lot of trust in people here

Flemming Christensen

Supply Chain Director, has worked at Kvadrat for 24 years

Kvadrat HQ i Ebeltoft - indendørs træ
Kvadrat HQ i Ebeltoft - mødelokale
4 of 5 stars

22 of Kvadrat´s employees have rated Kvadrat on Jobindex

Udendørs natur foran Kvadrat bygning
4 of 5 stars

22 of Kvadrat´s employees have rated Kvadrat on Jobindex

Kvadrat HQ i Ebeltoft - indendørs træ
Kvadrat HQ i Ebeltoft - mødelokale Udendørs natur foran Kvadrat bygning