Vil du have mulighed for at udvikle dine kompetencer indenfor HR-administration og samtidig bidrage til at et aktivt kontor kører så gnidningsfrit som muligt? Så søger vi en kontorelev til HR-administration og office management.
G&O Maritime Group er en gruppe af brands der leverer til og servicerer den maritime verden. Vi har kontorer i Danmark, Kina, Singapore og Dubai - vores hovedkontor ligger i Lyngby og derudover er der 5 andre sites i Danmark. Du vil blive tilknyttet gruppens HR-afdeling og have din daglige gang på hovedkontoret i Lyngby.
Din opgaveporteføjle kommer til at bestå af to dele: HR-administrative opgaver og office management-opgaver.
Dine HR-administrative opgaver bliver blandt andet:
Office management:
Grundet stillingens indhold er det nødvendigt, at du i høj grad er fysisk til stede på kontoret i Lyngby. Der er dog mulighed for at arbejde hjemme ved konkret behov og når det passer ind med opgaverne.
Du skal som krav for at starte på en elevuddannelse have opnået et gymnasialt niveau eller være igang/have afsluttet et eux-forløb.
Derudover lægger vi vægt på at du:
Om du er helt grøn og står overfor at skulle tage hul på arbejdslivet, eller om du har lidt flere års erfaring og er i gang med et karriereskifte, er ikke vigtigt for os. Det vigtigste er at du trives med administrative opgaver, er ivrig efter at lære nyt og kommer med et positivt mindset.
Så hører vi meget gerne fra dig! Du behøver ikke sende os en lang ansøgning, vi er mest interesseret i dit CV og din motivation for at søge netop vores elevstilling. Vi modtager kun ansøgninger via Jobindex og afholder samtaler løbende. Hvis du har spørgsmål eller ønsker at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Group HR, Mia Rindum Kvesel på tlf. 2338 8564.
Vi er fleksible omkring opstartstidspunkt og vil gerne ansætte en elev hurtigst muligt, men ser gerne du kan starte senest den 1. september 2025.
Ansættelsestype: Elev/lærling
Hjemmearbejde: Muligt
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
You have the opportunity to make your own impact on the maritime industry as part of our group of sub system providers.
We have set ambitious targets to grow our company and to contribute to the green transition in the industry. You can join us on this exciting journey ahead of us.
Equal opportunities
In G&O Maritime Group we value diversity in all its forms, and we encourage all relevant applicants to apply. All qualified candidates will be considered for employment without regard to age, gender, nationality, disability, sexual orientation, religious beliefs or any other characteristics.
We are a group of niche sub-system companies in the maritime industry, all with market leading products. G&O Maritime Group was established in 2014 when Gertsen & Olufsen acquired Atlas Incinerators.
Since then, our group has taken in several brands, and we are still growing. All of our brands service the global maritime and offshore industry with high quality products while supporting the green transition in the industry.
Our customers are amongst others some of the largest ship builders, engine manufacturers, and ship owners around the world. While our group is newly founded, the brands in our portfolio have all proven their qualities in the market for generations.