Herning

Speditør/disponent til Individual Solutions afdeling i Herning

Brænder du for disponering, købmandskab, udfordringer og ansvar? Går du gerne den ekstra mil for den bedste løsning, så er du lige den speditør, vi mangler til vores Individual Solutions-afdeling.

Bliv en del af et godt hold

Du bliver en del af Individual Solutions, et godt og sammentømret team, hvor dine primære arbejdsopgaver er landevejstransporter – alt lige fra export/import over domestik til cross trade samt andre logistikmæssige ad hoc-opgaver.

I afdelingen arbejder vi hver dag henimod at styrke og forbedre vores forretning og kundeservice.

Som vores nye kollega forventer vi, at du bidrager med et drive og en lyst til at tage del i vores daglige arbejde for at optimere og disponere vores biler bedst muligt samt finde de bedste løsninger for vores kunder og samarbejdspartnere.

Dine primære arbejdsopgaver vil være at:

  • Disponere og planlægge en bred vifte af transportløsninger.
  • Behandle indkomne bookinger.
  • Kontakt med chauffører, underleverandører og kolleger internt.
  • Afgive ad hoc-priser til kunder.
  • Pleje og udvikle samarbejdet med vores netværk af samarbejdspartnere.

Disponent som er klar til udvide værktøjskassen

Vi forestiller os, at du nyuddannet speditør eller disponent med flere års erfaring. Vi arbejder bl.a. med specialtransporter men det er ikke vigtigt du har erfaring med dette. Vi vægter at du har erfaring med disponering og har lysten og evnen til at lære nyt samt en positiv tilgang til dit arbejde.

Det er vigtigt, at du kommunikerer sikkert i skrift og tale på både dansk og engelsk. Vores IT-systemer er ligeledes en vigtig del af jobbet, så har du flair for IT er det en fordel. Har du et øje for den gode løsning, optimering og kan du lave de bedste løsninger for vores kunder og samarbejdspartnere, så er du den helt rigtige til jobbet.

Vi tilbyder dig:

Hos Blue Water har vi et uhøjtideligt miljø, hvor vi har fokus på at folk trives for at kunne levere på opgaverne. Vi har en rigtig god arbejdsplads, som vi værner meget om og ønsker, at vi som kolleger bidrager til sikre dette for fremtiden. Samtidig er det en vigtig del af vores kultur, at vi har det sjovt, imens vi arbejder for at nå vores fælles mål. Vi tilbyder dig;

  • Ansættelse i en uformel virksomhedskultur, som vi er stolte af og værner om.
  • Ansvar og udfordringer.
  • Et stærkt fællesskab i et fantastisk team med godt humør og højt til loftet.
  • En spændende hverdag, hvor ingen dage er ens.
  • Arbejdstiden vil som udgangspunkt ligge i tidsrummet kl. 08.00 – 16.30.
  • Løn efter kvalifikationer.

Tiltrædelse:

Vi afholder løbende samtaler og besætter stillingen, så snart vi har den rette kandidat.

Yderligere oplysninger:

Hvis du har spørgsmål til stillingen, eller mangler du yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte Klaus Bindesbøll, tlf. 22 65 98 06, mail: kbip@bws.dk.

Ansøgningsfrist:

2. juni 2025

Vi glæder os til at lære dig at kende!

Ansættelsestype: Fastansættelse

Hjemmearbejde: Ikke oplyst

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

152

evalueringer på Jobindex

5 of 5 stars
Blue Water Shipping

Jeg har altid følt mig godt tilpas med jobbet og kollegerne, og gennem årene har vi haft en helt særlig kultur og et fællesskab i Blue Water, så jeg har aldrig været fristet til at søge job andre steder

Claus Bæk,
Business Development Manager

Siden jeg kom til Blue Water som trainee for 5 år siden, er min karriere vokset betydeligt. Jeg har fået en rolle inden for HSSEQ & Compliance, hvor jeg nu har mulighed for at oplære vores nye trainees og dele min historie med dem. Hos Blue Water ser jeg muligheder for vækst, og det støttende arbejdsmiljø har været medvirkende til at hjælpe mig med at nå en position, som jeg er meget glad for i dag.

Nadja Kostow,
Compliance Coordinator
quote next
quote prev

Vi holder hvad vi lover

Blue Water Shipping kollegaer kigger i fælleskab på computeren

Vores værdier

Det er vigtigt for os, at vi er tæt på vores kunder og fokuserer på deres behov. Vi holder, hvad vi lover og forstår vigtigheden af troværdighed og tillid, som et afgørende element til at opbygge langvarige relationer til kunder, kollegaer og kandidater.

Blue Water Shipping kollegaer står i rundkreds og laver kampråb

Vi arbejder med ESG for bæredygtig udvikling

Ansvarlighed overfor det samfund og lokalmiljø, som vi er en del af, er dybt forankret i vores DNA. Derfor støtter vi også lokale initiativer og arbejder strategisk og målbart med Environment, Social og Governance (ESG).

4 gode grunde til at blive en del af Blue Water

1

Vi har et særligt DNA

Vores forretningen beror på ansvarlighed for vores kunder, leverandører og omverden – et solidt fællesskab med en stærk entreprenørånd.

2

Vi er ét stort fællesskab

På tværs af mere end 30 lande arbejder vi sammen og udvikler forretningen på bag-grund af de samme stærke værdier.

3

Vi skaber muligheder i hele verden

Blue Water vokser verden over med nye kontorer og flere medarbejdere. Bliv en del af en spændende og global udvikling.

4

Vi giver plads til uddannelse og karriereudvikling

Vores forretningen beror på ansvarlighed for vores kunder, leverandører og omverden – et solidt fællesskab med en stærk entreprenørånd.

Ansøgningsproces

Blue Water Shipping medarbejder er glad på arbejde.

1. Din ansøgning

Skab en ansøgning, der rammer plet ved at vise, hvordan din personlige profil og kompetencer matcher det, vi søger – og fortæl, hvorfor du netop brænder for en karriere hos Blue Water.

Fremhæv de evner, der virkelig gør en forskel, og lad dit CV afspejle en klar, struktureret rejse gennem din erfaring og uddannelse. Del dine ambitioner med os, og vis, at du er engageret i at tage næste skridt sammen med os.

Blue Water Shipping kolleger på en boreplatform.

2. Interviews og vurdering

Til første interview får du mulighed for at møde din potentielle leder og skabe et billede af, hvordan samarbejdet kan blive. Her taler vi om dine kvalifikationer og vores forventninger, så vi kan sikre, at der er et godt match.

I andet interview dykker vi dybere ned i, hvem du er, og hvordan dine værdier og ambitioner passer til rollen og vores kultur. Bl.a. ved brug af forskellige testværktøjer eller cases. Det er vigtigt for os, at du efter begge samtaler har den rigtige mavefornemmelse og alle forudsætninger for at vurdere, om stillingen også er det rette næste skridt for dig.

Blue Water Shipping medarbejder i et mødelokale.

3. Feedback

Når du sender din ansøgning, kan du regne med at høre fra os indenfor tre uger. Vi bestræber os på at give alle ansøgere relevant feedback, og uanset udfaldet ønsker vi, at alle får en professionel og nærværende oplevelse, når de søger job hos Blue Water, og at du som ansøger føler dig godt informeret undervejs i processen.

Blue Water Shipping kollerger i arbejdstøj på en havn går sammen.

4. Onboarding

Vi har en klar onboarding-plan for de første 90 dage, der sikrer, at du får en god start hos os. Du vil blive inviteret på besøg på vores hovedkontor i Esbjerg, hvor du får mulighed for at lære både virksomheden, kulturen og vores historie at kende. Vores fokus er på, at du hurtigt bliver en integreret del af teamet og lærer dine kollegaer at kende, så du kan føle dig tilpas og hjemme i din nye rolle.

2700+

medarbejdere i hele verden

80+

kontorer globalt

30+

lande