Customer Coordinator
Greve
Kundekoordinator - bidrag til at skabe en bedre livskvalitet
Audika er en landsdækkende kæde af lokale hørecentre, hvor vi hver dag arbejder for at hjælpe vores kunder med at høre bedre.
Til vores høreklinik i Greve søger vi en motiveret og kundeengageret kundekoordinator.
Dette er den ideelle stilling for dig, der er interesseret i at levere god service til mennesker med nedsat hørelse, så de føler sig trygge og velkomne.
Jobbet som Kundekoordinator
Det er en spændende og alsidig stilling, hvor to dage aldrig er ens.
Dine primære arbejdsopgaver vil være at:
- Sørge for at butikkerne står indbydende og parate til at modtage kunderne.
- Besvare telefonopkald og ringe til kunderne mhp. at booke aftaler og følge op herpå.
- Optimere bookningerne i kalenderen, så der er mindst mulig spildtid mellem aftalerne.
- Opdatere kundeinformationerne i systemet.
- Gennemføre fakturering af kunder, regioner og kommuner og foretage indbetalinger til Sygesikring Danmark.
- Deltage i kundearrangementer, hvor du noterer kundeinformationer og booker aftaler samt assisterer med hørescreenings.
- Rengøre høreapparater og skifte batterier, filtre, lydkupler og højtalere.
- Afstemme lageret.
- Sælge tilbehør såsom TV-boks, fjernbetjening og servicepakker.
Stillingen er på 37 timer fordelt fra mandag til lørdag. Butikkens åbningstider er mandag til fredag fra 10.00 - 18.00, og 10.00 - 15.00 hver lørdag. Fordelingen af arbejdstiden aftales i samarbejde med ansættende leder, Rasmus Lundsten for at sikre, at vores åbningstider er bemandet i videst mulig udstrækning.
Du tilbydes fast lønpakke, bonusordning og betalt frokostpause.
Smil og en serviceorienteret tilgang
Du har erfaring med at levere en ekstraordinær service og forstår vigtigheden af den. Erfaring fra hørebranchen er ikke påkrævet, da vi skal nok klæde dig på til rollen.
Du er:
- Serviceminded: Du er engageret i at give kvalitetsservice hver eneste gang og yder en indsats for både dine kunder og kolleger.
- Omstillingsparat: Du er altid klar til at give en hånd med, hvis en kollega har brug for hjælp.
- Positiv og imødekommende: Du trives med den kontaktsøgende rolle, hvor samtale er naturlig, og hvor kunder og kolleger bliver mødt med et smil.
- Administrativ: Du trives med at have forskellige praktiske og administrative opgaver. Har du for eksempel erfaring med Word og Excel, er det en fordel.
Mød dine nye leder
Du refererer til vores Regional Sales Manager, Rasmus Lundsten, der er leder for Region Nordøst. Sammen fastlægger I de specifikke mål og forventninger for din stilling.
Her beskriver kommende kolleger, hvad der kendetegner Rasmus som leder: "Rasmus er åben, motiverende og tilstedeværende. Han har tillid til, at du klarer dine opgaver. Han støtter dig i din udvikling med sparring og træning."
Mød dit nye team
Din dagligdag har du sammen med Rene og Regitze der begge er Hørespecialister samt Nazish som er Hørespecialist-studerende. Du træder ind i et stærkt og sammentømret team, der er imødekommende og engagerede, målrettede og hensynsfulde. De går op i at støtte deres kunder på allerbedste vis. Det kan mærkes hos kunderne, som fra tid til anden kigger forbi butikken med blomster, chokolade, vin og kager som tak for en exceptionel service.
Hos Audika har vi frie rammer; der er plads til alle, plads til at grine, og plads til at værne om godt kollegaskab og teamsamarbejde.
Foruden dine daglige kolleger, har du også mulighed for at sparre med kollegaer fra andre hørecentre på tværs af Region Nordøst, der dækker Hovedstaden og Nordsjælland. I hele Danmark har du rundt regnet 200 kolleger.
Bliv en del af vores team og vækstrejse
Kan du se dig selv arbejde med vores produkter ud fra præmissen om topservice?
Så send en kortfattet ansøgning med CV til os senest den 21. maj 2025.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 22.
Bemærk at vi kun modtager ansøgninger via vores online platform.
Er du nysgerrig på at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Regional Sales Manager, Rasmus Lundsten: rasl@audika.dk.
Vi ser frem til at høre fra dig!
Hos Demant værdsætter vi mangfoldighed, lighed og inklusion (DE&I), og vi er forpligtet til at skabe et inkluderende arbejdsmiljø. Vi modtager gerne ansøgninger fra alle kvalificerede kandidater uanset etnisk baggrund, personlighed, alder, køn og uddannelse. Mangfoldighed er en del af vores kulturelle DNA. Kvinder i STEM-områder opfordres især til at søge, da Demant støtter FN's mål 5 for bæredygtig udvikling om ligestilling.
#LI-HYBRID #LI-ABRV
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Tilbydes ikke
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

Læs mere