To kollegaer der snakker sammen
Kvindelig medarbejder smiler til kameraet i Taxfree butik
Location icon Kastrup

Studentermedhjælper – Københavns Lufthavn

Studentermedhjælper til Finance

Vi leder efter en studentermedhjælper til vores Finance-team her i lufthavnen ca. 15-20 timer om ugen!

Du brænder for at arbejde med finansiering, og det afspejler sig i dit valg af studie.

Du er måske i gang med en Professionsbachelor i Finans eller er startet på en HA Alm.

Om Heinemann og dit kommende team

Som Danmarks største arbejdsplads, København Lufthavn, bliver du en del af et dynamisk og internationalt miljø. Vi driver 6 Tax Free butikker samt 2 specialforretninger i Københavns Lufthavn, hvor der i gennemsnit strømmer 40.000 passagerer igennem vores butikker dagligt, som serviceres af vores i alt ca. 300 medarbejdere. I de kommende år udvides lufthavnen, hvilket giver os en fantastisk mulighed for at udvide og vækste i vores butikker!

Din rolle som studentermedhjælper

Du vil blive en del af vores engagerede Finance-team, som består af 10 medarbejdere, der sammen med resten af Back Office-afdelingerne understøtter virksomheden i Københavns Lufthavn. Finance-teamets arbejde spænder bredt og indeholder hele ”økonomipaletten”, særligt budgettering, regnskab og finansiel rapportering.

I Finance arbejder vi målrettet på at sikre en sund økonomi i både virksomheden og i teamet, og på at skabe en god arbejdsplads for alle. Vi er resultatorienterede, brænder alle for vores fag og vi vil gerne være tæt på forretningen. I teamet har vi det godt med hinanden, og der er plads til at have det sjovt!

Frederik, Business Controller

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Understøtte budgettering og finansiel rapportering, via bl.a. dataanalyse og udarbejdelse af rapporter.

Derudover vil du også komme til at arbejde med:

  • Økonomisk planlægning og analyse
  • Løbende optimering af vores systemer og processer
  • Deltagelse i diverse projekter og udviklingstiltag
  • Have kontakten til relevante offentlige myndigheder på området
  • Administrative ad hoc-opgaver

Vi tilbyder

  • En fleksibel stilling hvor der tages højde for dit studie og dine eksamensperioder. Der er stor mulighed for at påvirke hvilke dage og i hvilket tidsrum dine vagter bliver lagt på.
  • En dynamisk, udfordrende og fleksibel arbejdsplads med mulighed for personlig og faglig udvikling.
  • Konkurrencedygtig løn herunder sundhedsforsikring og pension via PFA.
  • Attraktive personalerabatter.
  • En arbejdsplads beliggende ved både tog, metro og busser.
  • Årlige sociale arrangementer såsom nytårsfest, banko, sportsdage, sommerarrangementer og julehygge med gaver.
  • Et hav af gode kolleger, på en spændende og international arbejdsplads, hvor et samarbejdende og støttende arbejdsmiljø er en høj prioritet.

Vi sørger for, at du kommer godt ombord, lærer dine kolleger godt at kende, samt at du bliver oplært i de systemer og arbejdsopgaver som du kommer til at arbejde med til dagligt.

Om dig

  • Du er struktureret og er god til at holde overblik.
  • Du har grundlæggende kendskab til it-systemer.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring indenfor økonomi, men ikke et krav.
  • Du taler flydende dansk og engelsk. Har du kendskab til andre skandinaviske sprog er det en fordel, men ikke et krav.

Du lykkes i jobbet ved at være løsningsorienteret og imødekommende. Du tager ansvar og arbejder selvstændigt og selvstartende for at overholde deadlines og organisere daglige opgaver. Det falder dig naturligt at indgå i et team, og du har gode kommunikations- og samarbejdsevner på tværs af en organisation.

Send ansøgning

Vi glæder os til at modtage din ansøg­ning og dit CV, hurtigst muligt.

Gebr. Heinemann, founded in 1879, is one of the top players on the international travel retail market and the leader on the European market. It is the only family-run business among the global players of the travel retail industry. In the retail sector, the company operates more than 330 Heinemann Duty Free & Travel Value shops, fashion label boutiques under license and concept shops at 123 airports in 59 countries, along with shops at border crossings and aboard cruise liners. In total, the retail operation now serves more than 40 million customers across approximately 140,000 square meters of retail space every year. Gebr. Heinemann has 9000 employees around the world.


Billede af Taxfree butik i lufthavnen

Om Heinemann

Gebr. Heinemann blev grundlagt i 1879 i Tyskland, og drives i dag som en moderne og international handelsvirksomhed af Heinemann familiens femte generation. Heinemann er en af verdens førende detailhandelsvirksomheder med over 6.000 kollegaer på verdensplan, hvor af 350 er ansat i vores danske Heinemann familie.

Der kommer ca. 35.000 flyvende kunder gennem vores seks Tax Free-butikker hver dag, som Heinemann har drevet i Københavns Lufthavne siden 2007.

Hos Heinemann sætter vi vores medarbejder og familiesammenhold højt, og det er derfor en prioritet at sikre en langsigtet tilfredshed blandt vores medarbejdere. Med det følger en konsekvent strategi for virksomhedsansvar, som inkluderer en bæredygtig HR-ledelse og en ansvarlig miljømæssig adfærd. For Heinemann er social ansvarlighed ikke bare et modefænomen, men en del af vores DNA.

Quote icon Quote icon

We turn travel time into valuable time as the most human-centric company in global travel retail.

Mandlig kollega poserer smilende til kameraet i butik
Kvindelig medabejder hjælper kunde i Taxfree butik

Vores vision

The Heinemann Family. First Choice in Travel Retail. Worldwide.

To kollegaer poserer skulder om skulder til kameraet

Vores mission

Vi lever og ånder service, og vi skaber værdi på en inspirerende og følelsesmæssig måde.

Tre medarbejder sidder på sofa og smiler

Vores værdier

Anerkendende, Ansvarlig, Udfordrende, Inspirerende.

Kvindelig medarbejder sidder ved kassen og smiler

We