Brænder du for kreditorbogholderi, struktur og detaljer, samtidig med at du bevarer overblikket i en travl hverdag? Er du en teamplayer, der trives med mange kontaktflader og rutineopgaver, men samtidig kan tænke selvstændigt og håndtere afvigelser? Så er det dig, vi søger!
Til vores økonomiafdeling søger vi en regnskabsmedarbejder, der skal indgå i vores økonomiteam med dygtige kollegaer. Med reference til Finanschefen bliver du en del af koncernens servicecenter, hvor du med din faglighed og struktur skal bidrage til en professionel opgaveløsning.
Økonomiafdelingen er på mange måder hjertet i AO-koncernen, hvor du bliver en del af vores match- og kreditorteam, hvor du vil arbejde med at få salg, indkøb og lagertransaktioner til at spille sammen. Vi er kendetegnet ved at være et team på 11 medarbejdere, der tilsammen besidder en bred vifte af viden og en omfattende opgaveportefølje. Vi samarbejder tæt med både salgs- og indkøbsafdelingerne, men er i berøring med hele organisationen,
Opgaverne spænder bredt, men vil bl.a. omfatte:
Vi forventer, at du har en relevant uddannelse inden for regnskab og bogholderi – du har minimum 3 års erfaring med kreditorbehandling og bogføring.
Derudover lægger vi vægt på, at du
Erfaring med M3 er en fordel, men ikke et krav.
AO er en af Danmarks største grossister og forhandlere af VVSudstyr, Værktøj, El-artikler og meget andet. Vi sælger både til store byggerier, håndværkere via vores AO.dk og vores 55 håndværkerbutikker, men også til private via vores syv webshops rettet mod private. Vi arbejder altid benhårdt på at kombinere et stort sortiment, høj kundeservice, kompetent og faglig rådgivning – og naturligvis en stærk prissætning.
Ansættelsen er på vores kontor i Albertslund, hvor miljøet er nært og uformelt. Vi tilbyder en spændende og alsidig stilling med frihed under ansvar i et positivt og dynamisk arbejdsmiljø med engagerede kollegaer, løn tilpasset dine kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring, gode muligheder for kurser og videreuddannelse, en hyggelig personaleforening samt naturligvis en fantastisk kantine.
I AO ser vi mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen.
Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, så send din ansøgning og CV via linket – gerne snarest muligt, da vi allerede står og mangler dig i teamet. Vi holder samtaler løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige kandidat er fundet.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Finanschef, Louise Starup, på LST@ao.dk
Frist: 06-05-2025
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
– Benjamin, IT-udvikler