Vejle og mulighed for hjemmearbejde
Er du en erfaren leder med stor interesse for logistik og luftfart? Vil du være med til at styre og udvikle et innovativt team i en af verdens førende logistikvirksomheder? Så er du måske vores nye Manager for Air Export & Gateway hos GEODIS i Vejle.
Vi søger en engageret og udadvendt manager til at lede vores luftfragteksport team, da vores nuværende Air Export & Gateway Manager har fået en ny rolle internt i GEODIS. Vi forventer, at du har erfaring med teamledelse og kendskab til luftfragteksport. Som vores nye leder-kollega, vil du få ansvaret for den daglige drift af et team på 9 medarbejdere og arbejde på at forbedre vores luftfragtløsninger, kundeservice og partnerskaber. Dine opgaver vil spænde fra daglige operationelle aktiviteter til ledelsen af dit team, herunder udviklings- og trivselssamtaler, skabe en positiv arbejdskultur og sætte retningen for afdelingen.
Udover at blive en del af GEODIS i Danmark, hvor vi har ca. 130 ildsjæle, så vil du også blive en del af et globalt netværk, hvor GEODIS er repræsenteret i over 170 lande med 53.000 medarbejdere. Hvis du er motiveret for at skabe forandringer og fremme innovation, er denne stilling ideel for dig.
Du vil blive leder for et engageret team, der værdsætter et inspirerende arbejdsmiljø, prioriterer sociale arrangementer og efterlever et fokus på faglig udvikling. Vi arbejder med både store og små kunder og har en god blanding af erfarne og nyuddannede speditører. Vi prioriterer effektivitet og kvalitet for at levere de bedste løsninger og være en stabil vækstpartner for vores kunder. Efter fem spændende år i rollen med fokus på ledelse, strategi og produktudvikling, har jeg fået nye muligheder internt i GEODIS.
For at trives som Air Export & Gateway Manager hos GEODIS, er kendskab til ERP-systemerne CargoWise og EMMA en fordel, men ikke et krav. Din ledelsesstil vil sikre, at teammedlemmerne kan udvikle deres færdigheder og roller, hvilket forbedrer samarbejdet og optimerer væksten inden for luftfragteksport. Du vil også fungere som mentor for speditøreleverne og spille en central rolle i at inspirere og udvikle både nye og erfarne speditører i deres daglige arbejde. Vores team er kendt for sit tætte sammenhold og gensidige støtte, hvilket skaber et positivt arbejdsmiljø.
Når du starter hos GEODIS, deltager du i et skræddersyet onboarding-program, hvor du lærer vores kultur at kende og introduceres til nøglekollegaer. Dette hjælper dig hurtigt med at forstå din nye rolle i dybden. Fra dag ét vil du evaluere afdelingens arbejdsmetoder, finde forbedringsmuligheder, komme med nye idéer og udvikle teamets potentiale. Som medlem af ledergruppen i Vejle, vil du bidrage til et positivt arbejdsmiljø med fokus på mangfoldighed, trivsel og gode resultater. Du vil rapportere direkte til vores Branch Manager i Vejle.
Vi er en innovativ og engageret organisation med stærk teamspirit. Vores hverdag er alsidig og fyldt med initiativer, der sigter mod at optimere kundeoplevelsen og muliggøre kunders vækst. Vi lægger stor vægt på medarbejdertilfredshed og måler den ugentligt. I Danmark er vi certificeret i ISO, GEEIS og Investors in People. Hos GEODIS tilbyder vi en inspirerende arbejdsplads med fokus på personlig udvikling og karrieremuligheder både nationalt og internationalt.
Gode personalegoder
Hvis du motiveres af at skabe resultater, forbedre processer og inspirere dit team, vil vi gerne høre fra dig. Ansøg allerede i dag.
Løn: Efter kvalifikationer
Arbejdstid: Fuldtid
Arbejdssted: Logistikvej 4, 7100 Vejle
Tiltrædelse: Snarest muligt – vi afholder løbende samtaler.
Hos GEODIS ser vi diversitet og inklusion som nøglen til vores fremgang og vækst. Vi inviterer derfor kandidater fra alle baggrunde – uanset køn, seksuel orientering, etnicitet, trosretning, handicap eller andet – til at blive en del af vores engagerede team.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Dennis Tønder, Branch Manager, Vejle på telefon +45 3699 8761 mandag til fredag kl. 08:00-17:00.
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Muligt
Ugentlig arbejdstid: Fuldtid
- Morten, Leder - ansat i 2020
Employees
Sites
Countries served
Vi skræddersyr et onboardingprogram til dig fra start, hvor hele organisationen deltager i aktivt.
Vi tager den grønne omstilling seriøst fx har vi skiftet alle vores elpærer til LED, el-stander på p-pladsen samt alle vores skærme ect.
Vi arbejder hårdt på at sikre, at rammerne for gennem en arbejdspolitik, der definerer, hvornår vi er tilgængelige.
- Janne, HR & Payroll - ansat i 2008