København K

Administrativ assistent til København

Er du en ninja i administration samt processer, trives du med rutineopgaver og møder du alle med et smil?

Dit mellemnavn er ”service”, og som person er du imødekommende og udadvendt. I alt hvad du gør, er du detaljeorienteret, du holder af at holde styr på processerne og ikke mindst udføre administrative- og rutineprægede opgaver. Du vil gerne gøre en forskel for dine kolleger og hjælpe dem hurtigt videre. Måske er du ikke helt ny på arbejdsmarkedet og i dit næste job, ønsker du en stabil hverdag, hvor du kan blive i mange år.

Kan du genkende dig selv i beskrivelsen, så er det måske dig, vi søger, som administrativ assistent til vores stærke faglige miljø i IT Risk Assurance.

Vi lægger større vægt på, hvad du kan end din uddannelsesmæssige baggrund. Du er måske kontoruddannet inden for administration, sekretær, revision, sagsbehandling, det offentlige eller har erfaring med at koordinere opgaver eller projekter fra en virksomhed. Det kan også være, at du er ufaglært, men har flere års erfaring fra en lignende stilling. Det er et plus, hvis du har KYC-erfaring (Know Your Client), hvis ikke vil vi meget gerne lære dig det.

Vi forventer, at du:

  • har it-kompetencer på forretningsniveau i Office-pakken
  • kan begå dig på dansk og engelsk – både skriftligt og mundtligt
  • trives med administrative og rutineprægede opgaver
  • har et stærkt servicegen og kvalitetsbevidst med et stærkt blik for detaljen
  • social og nærværende i forholdet til både kolleger og kunder
  • er en god kommunikator – der både kan lytte og formidle
  • har et godt humør og er mødestabil

Dine primære opgaver vil være:

  • Udføre og assistere ved kundeoprettelser
  • Assistere ved salgsadministrative opgaver
  • Andre administrative og praktiske opgaver

Velkommen til IT Risk Assurance

I vores IT Risk Assurance-afdeling vil du blive en del af et stærkt team, som består af specialister inden for IT-revision, GDPR, ISO-kontroller og IT-teknik.

Vi afgiver masser af revisorerklæringer for en lang række kunder både internationalt og nationalt. Vores arbejde handler om at fungere som den objektive og uafhængige tredjepart, der udtaler sig om vores kunders efterlevelse af enten GDPR, ISO 27001/2 eller andet i den boldgade. Vi har et godt sammenhold i afdelingen, og vi holder meget af at have det sjovt sammen.

Vi tilbyder:

  • Fokus på work-/life balance
  • Mulighed for hjemmearbejde
  • Fleksible arbejdstider
  • 5 feriefridage
  • Attraktive barselsforhold
  • Sundhedsforsikring
  • Mange sociale arrangementer
  • Fokus på sundhed, herunder kost, motion og bevægelse

Desuden får du:

  • En karriere i en udfordrende og ansvarsfuld stilling i en internationalt orienteret virksomhed
  • Nødvendig oplæring
  • Og ikke mindst et uformelt, sjovt og inspirerende miljø med gode kollegaer

Arbejdstid: Fuld tid – eller 30 timer/ugen

Arbejdssted: Højbro Plads 10, 1200 København K

Startdato: Efter aftale

Ansøgning

Ansøgninger sendes elektronisk til HR & TA Manager Anita Andersen via ”Ansøg nu” knappen på hjemmesiden.

Husk at vedhæfte ansøgning, CV og eventuelle referencer.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Grant Thornton introduktionsvideo
Om os

Hos Grant Thornton er vi ikke helt som de andre i revisionsbranchen. Vores kerneværdi er at være ’tæt på’ – tæt på vores kunder og deres hverdag, for det er dem, der former Danmark. For hos os er revision og rådgivning to sider af samme sag. Vi hjælper virksomheder med at frigøre deres potentiale for vækst, ved at give meningsfuld, fremadrettet rådgivning inden for revision, regnskab og skat.

Vi er over 600 kompetente og engagerede medarbejdere, hvilket er en ideel størrelse. Store nok til at vi kan løse alle nationale og internationale opgaver - men ikke større end at vores kunder er sikret personlig rådgivning og faste medarbejdere.

Om os

Hos Grant Thornton er vi ikke helt som de andre i revisionsbranchen. Vores kerneværdi er at være ’tæt på’ – tæt på vores kunder og deres hverdag, for det er dem, der former Danmark. For hos os er revision og rådgivning to sider af samme sag. Vi hjælper virksomheder med at frigøre deres potentiale for vækst, ved at give meningsfuld, fremadrettet rådgivning inden for revision, regnskab og skat.

Vi er over 600 kompetente og engagerede medarbejdere, hvilket er en ideel størrelse. Store nok til at vi kan løse alle nationale og internationale opgaver - men ikke større end at vores kunder er sikret personlig rådgivning og faste medarbejdere.

Grant Thornton som arbejdsplads

Vores medarbejdere er den vigtigste ressource.

Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Vores omgangstone er uformel og direkte. Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder - det vil sige en attraktiv arbejdsplads, som vi alle kan være stolte af, og hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.

”Vores kultur er uformel – vi er nærmest lidt som en familie”

Grant Thornton som arbejdsplads

Vores medarbejdere er den vigtigste ressource.

Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Vores omgangstone er uformel og direkte. Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder - det vil sige en attraktiv arbejdsplads, som vi alle kan være stolte af, og hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.

”Vores kultur er uformel – vi er nærmest lidt som en familie”

Vores kontorer

Aalborg

Aarhus

Grenaa

Hadsten

Hadsund

Randers

København

Hillerød

Roskilde Syd

Skriv tydeligt i din ansøgning, hvilken by og hvilket kontor, du ansøger til.