Det perfekte job til dig som har et sabbatår, og som har et højt drive samt et stærkt servicegen.
Hos Lemvigh-Müller i Randers, søger vi en ny administrativ medarbejder til vores logistik i Randers. Her bliver du en del af et energisk team, hvor der er fart over feltet, samtidig med at der vil være fokus på din erhvervsmæssige udvikling. Stillingen er et 37 timers vikariat med tiltrædelse den 1.9.24 og løber indtil 31.8.25.
Dine arbejdsopgaver vil være:
Du bliver en del af et uformelt, stærkt og selvkørende team, der består af 5 kollegaer, som lægger vægt på sparring og høj faglighed, der er til for at hjælpe hinanden. Desuden har vi et rigtig godt kollegialt miljø med plads til forskelligheder og humor.
Jeg synes det er fedt at være i logistikafdelingen, der er ikke to dage der er ens, og der er hele tiden noget nyt man kan lære. Jeg glæder mig hver dag til at møde ind til fantastiske kollegaer og nye udfordringer.
Vi gør os hver dag umage for at skabe de bedste rammer for, at du kan have et værdifuldt arbejdsliv, hvor du kan udleve dit fulde potentiale – og samtidig have overskud til alt det andet vigtige i livet. Vi tilbyder fx:
Du er den rette person hvis du:
Vi glæder os til at høre fra dig
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Head of Logistics Martin Søndergaard på tlf. 3695 1130.
Ellers send dit CV via ’Søg stillingen’. Vi holder samtaler løbende og ansætter når vi har fundet en rette kandidat
Lemvigh-Müller ser mangfoldighed som en styrke og arbejder aktivt med diversitet bl.a. som del af DI’s Gender Diversity Pledge. Vi opfordrer derfor kvalificerede, uanset baggrund, til at søge jobbet. Du behøver kun at sende os dit CV – og undlad gerne billede, oplysning om alder og lignende. Vi glæder os til at høre fra dig.
Hver dag sørger Lemvigh-Müller for, at varer fra tusindvis af producenter bliver leveret på rette sted og tid til installatører, industrivirksomheder og byggepladser i hele landet. Men vi gør mere end at pakke og levere. Siden 1846 har vi som forretningspartner sat vores viden, indsigt og erfaring i spil. Vi tager medansvar for, at vores kunder får succes - også når morgendagen kræver nye løsninger, fx indenfor digitalisering og grøn omstilling.
Som fondsejet virksomhed er samfundsansvar en del af Lemvigh-Müllers DNA. Ud over geninvesteringer i virksomheden går en del af vores overskud bl.a. til donationer via fondene til kulturelle, sociale og produktive formål samt støtte til medarbejdere.
Mads Hay Pedersen, HR-direktør
Det er mennesker, der gør hele forskellen, når de produkter og løsninger, man sælger, ligner konkurrenternes til forveksling. Det ved vi, og det lever vi efter.
Vi har som Danmarks største stål- og teknikgrossist mere end 550.000 varenumre på lager, men vores mest værdifulde aktiv er ubetinget vores 1.450 medarbejdere.
Det er vores medarbejderes viden, kompetencer og erfaring, som er med til at sikre, at tingene falder i hak i vores kunders forretning. At produktionen kører, at opgaverne og projekterne lykkes, giver vækst og overskud – i går, i dag, i morgen. Vi kalder det ”Når erfaring skaber fremtid”.
Derfor passer vi godt på vores medarbejdere. Det er en grundlæggende tankegang i Lemvigh-Müller. For vi ved, at vores medarbejdere er nøglen til fremtiden.
Som medarbejder vil du opleve en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet, og hvor du har høj grad af medbestemmelse. Hvor der bliver investeret i din personlige og professionelle udvikling. Hvor der er fuldt ledelsesfokus på at sikre et godt arbejdsmiljø, trivsel og engagement – og i det hele taget skabe de bedste rammer for din arbejdsglæde.
Lemvigh-Müller har overskudsdeling. Ordningen omfatter alle medarbejdere, som alt efter overskuddets størrelse får tildelt andele ud fra anciennitet. Som medarbejder kan du også få økonomisk tilskud til livets store øjeblikke og via Lemvigh-Müller fonden søge om bl.a. ’barnevogns’- og ’bryllupspenge’. Det er muligheder, som gennem en menneskealder har været med til at tegne den særlige ånd, der er i Lemvigh-Müller.
Pernille Wichmann, Senior Sales Director
MEDARBEJDERE
KUNDER
VARENUMRE
HOVEDKONTORER
CENTRALLAGRE
HÅNDVÆRKERBUTIKKER
KR. I OMSÆTNING (2023)
Sofie Kølgaard Reichel, Head of IT Business Systems