GPHE Service Mechanic

Hos Alfa Laval strækker vi os altid det ekstra for at overvinde de mest udfordrende opgaver. Vores drivkraft er at fremskynde succes for vores kunder, mennesker og planeten. Dette kan kun opnås ved at have dedikerede medarbejdere med et nysgerrigt sind. Nysgerrighed er gnisten bag gode ideer. Og gode ideer driver fremskridt.

Som en del af vores team vil du være en del af en mangfoldig og inkluderende arbejdsplads. Du er her for at gøre en forskel ved at bygge broer til fremtiden med bæredygtige løsninger, der påvirker planetens mest presserende problemer. At gøre verden til et bedre sted - hver dag.

Hvem er du

Du trives med at kombinere dine tekniske færdigheder med din evne til hurtigt at opbygge tillid hos kunder, når du giver rådgivning. Du har også en god evne til at forstå kundens behov. Du arbejder lige så godt selvstændigt som du gør som en del af et team. I dit arbejde vil du ofte samarbejde med salgskolleger og andre Service Mechanics. Du er nysgerrig efter at lære og udforske en arbejdsdag, der indebærer en høj grad af rejseaktivitet.

Om jobbet

Du vil være en del af udviklingen af vores Heat Transfer Service Company i Norden, hvor vi øger i flere lande. Hovedformålet med denne stilling er at udføre service på pladevarmevekslere (Gasketed Plate Heat Exchanges - GPHE).

Hovedopgaver:

Udføre mekanisk/teknisk support til kunder, herunder demontering og montering af GPHE-er og fuldføre opgaven ved at skrive en service rapport.

Gennemføre proaktiv service rådgivning og kortlægning af GPHE-er hos kunder. Du vil også fungere som Field Service Ambassadør for andre Alfa LavaL-produkter/-tjenester.

Om dig

  • Du har en mekanisk uddannelsesbaggrund kombineret med industrielt proceskendskab og mekanisk forståelse.
  • Erfaring med GPHE er en fordel, men ikke et krav.
  • Kørekort er en forudsætning for denne stilling.
  • Gode kommunikationsevner på dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt, er et krav for denne stilling.
  • Rejseaktiviteten er ca. 120 dage om året primært indenlands. Udrejse og hjemrejse er som regel fra dit private hjem.
  • Stillingen er placeret enten i København eller Kolding.

OBS! Denne stilling indebærer offshore-arbejde, hvor visse sikkerhedskrav skal overholdes. Derfor vil vi bede den endelige kandidat om fremvisning af en ren straffeattest.

For yderligere information, kontakt venligst

Ola Nilsson, Field Service Manager på telefon: +46 761 435 990. Ansøgninger ønskes så snart som muligt og senest den 07.06.2024.

Vi vægter mangfoldighed, inklusion og lighed i vores rekrutteringsprocesser. Vi tror også, at adfærdsmæssige egenskaber kan give vigtige indsigter i en kandidats egnethed til en rolle. For at hjælpe os med at opnå dette, anvender vi Pymetrics vurderinger, og ved ansøgning vil du blive inviteret til at spille dette vurderingsspil.

Læs mere

Close up of a mans head who is smiling and looking up

Alfa Laval in brief – who we are and what we do

Alfa Laval is a leading global provider of first-rate products in the areas of heat transfer, separation and fluid handling. With these as its base, Alfa Laval aims to help enhance the productivity and competitiveness of its customers in various industries throughout the world. We define their challenges and deliver sustainable products and solutions that meet their requirements – mainly in energy, the environment, food and the marine industry.

"I continuously find new challenges"

Meet Camilla Arvidsson
Marketing & Product Management

"Be brave!"

Meet Jay Jeong
Refinery

"Super nice!"

Meet Manal Mohamed Abdeslam
Human Resources

Our purpose

We define our purpose as accelerating success for our customers, people and planet. As we are dedicated to outstanding customer service, an inspiring and embracing work-place, and with sustainability in our genetic code.

Putting our customers first

Our innovative solutions support industries to purify, refine and recycle material. Our commitment is to optimize our customers’ processes, creating responsible growth and driving progress. We are responsive to our customers' needs – always going that extra mile to support them in achieving their business goals and sustainability targets.

Empowering our people

Our corporate culture is open, supportive and informal. This creates an environment for our employees to develop their talents and excel as professionals. By giving them responsibility and trust, we make our people grow. We are determined to attract, develop and retain the most innovative and curious people in our business.

Making our world better, every day

Our technologies promote a responsible use of natural resources. We constantly drive progress to help reducing the environmental impact of most industrial processes through improved energy efficiency and heat recovery, better water treatment and reduced emissions. On land and at sea. It is all about Advancing better™.

To mænd på toppen af en høj bygning