Stena Recycling logo

Kundesupporter


Brøndby

VIL DU ARBEJDE MED TIDENS VIGTIGSTE OG HOTTESTE DAGSORDEN?

Kan du lide at hjælpe andre mennesker via tæt dialog på telefon og mail, så er du allerede godt på vej til dit nye job. I Stena Recycling får du mulighed for at blive del af Nordens største virksomhed inden for genanvendelse og dermed gøre en meget konkret og positiv forskel for klima og miljø.

Vi er i rivende udvikling og søger et par nye kollegaer med det rette mindset, og som elsker kundekontakt.

KUNDERNE SKAL HAVE DEN ABSOLUT BEDSTE OPLEVELSE, NÅR DE TALER OG SKRIVER MED DIG

I Stena Recycling håndterer og behandler vi affald for både offentlige og private virksomheder, fx ved at stille containere til rådighed med faste tømninger etc. Det giver løbende en masse spørgsmål, og det er her, du kommer på banen. Med din hjælpsomhed og evne til at finde svar skaber du kundeglæde og -tilfredshed.

Vores sælgere bruger tiden ude hos kunderne, imens du er den, der holder styr på butikken. Udover kundekontakt på telefon og e-mail vil din tid også blive brugt til administration og koordinering.

Dine primære opgaver består af:

  • Håndtering af kundehenvendelser på telefon og mail
  • Være administrativ supporter for salg
  • Oprette nye kunder og herunder koordinere med de involverede afdelinger og kunden – det kan også betyde, at du af og til er med på besøg hos kunden
  • Være vores positive og venlige stemme for vores kunder – altid med et smil på læben

Din nye arbejdspladsplads er hovedkontoret i Brøndby, hvor du kommer til at sidde sammen med et fantastisk team, som består af andre kundesupportere i kundeservice, logistikkoordinatorer og disponenter.

POSITIV HOLDSPILLER MED LYST TIL DIREKTE KUNDEKONTAKT OG GOD SERVICE

I dette job er det mere end noget andet din personlighed, der gør, at du får succes og trives. Du skal ganske enkelt blive motiveret af at hjælpe andre. Derfor tror vi også, at du som oftest går på arbejde i godt humør. Du skal samtidig være nysgerrig på at lære både vores forretning og kunderne at kende. Affald er meget mere komplekst og spændende, end de fleste tror. Og kunder er forskellige. Som koordinator og administrator får du brug for dit overblik, din struktur og sans for de små detaljer.

Som kundernes bedste ven skal du også kunne finde svar og løse deres problemer. I den sammenhæng er det godt, at du er en positiv holdspiller, for så er du ikke bange for at række ud og spørge dig for. Derudover kan du sætte kryds ved:

  • Måske en uddannelse i spændet mellem handel og administration
  • Erfaring fra (studie)job med direkte kundekontakt – om du er nyuddannet eller erfaren er ikke afgørende
  • Motivation for at sætte dig ind i affaldsområdet, der godt kan være lidt komplekst
  • Flair for IT – du kan hurtigt lære at bruge nye IT-værktøjer/programmer
  • Gode kommunikationsevner, skriftligt og mundtligt

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer, hvor vi møder kl. 07.30 - 15.30 mandag til torsdag, og fradag fra kl. 07.30 - 15.00 på kontoret i Brøndby.

KONTAKT OG ANSØGNING

Send venligst din ansøgning med CV via vores hjemmeside. Vi behandler de indkomne ansøgning løbende og lukker opslaget, når vi har fundet den rette kandidat.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte chef for logistik og kundesupport Heidi Viben på heidi.viben@stenarecycling.com.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Læs mere

Når du træder ind i Stena Recycling, har du en sjælden mulighed for både at udvikle din karriere og være med til at skabe en bedre fremtid for os alle.

De fleste steder kan begreber som bæredygtighed og genvinding godt blive lidt abstrakte. Hos os er det konkret og lige netop dét, vi har arbejdet med i rigtig mange år. Du vil derfor opleve en ambitiøs organisation med en markant vision og en enorm mængde viden.

Mange af dine kolleger har været her i mange år. De er ikke gået i stå, men både vi og vores branche er i konstant udvikling.

En glad mand

I Stena gør vi ikke tingene unødigt komplekse. Har du en god idé, og kan vi se, at den skaber værdi hos os eller hos kunderne, så er banen din. Det afspejler også vores kultur, for hos os er et ord et ord. Vi siger, hvad vi gør, og gør, som vi siger.

We care er vores måske vigtigste værdi, som alle ca. 3.000 kolleger i 7 lande kan spejle sig i. Det gælder fra sikkerhed, som altid er højeste prioritet, til daglig interesse og omsorg for ens kolleger. Vi er ca. 375 medarbejdere fordelt på vores mange filialer i hele landet.

To meget glade mænd

I Stena har vi medarbejdere i fire kategorier. Målt på antal har vi langt flest kolleger i produktionen fordelt på vores mange filialer i hele landet.

Omkring dem har vi så de salg, administration og specialister inden for blandt andet bæredygtig genanvendelse:

  • Produktion
  • Salg
  • Administration
  • Specialister
Medarbejder der står ved trappe

“Har du mod på at sige tingene højt, så har du en arbejdsgiver, som rent faktisk lytter til dig”

Simon Kirkeby Rasmussen, produktionsingeniør

Placeholder
  • 88 % af vores medarbejdere er stolte over at arbejde her
  • I Stena er intet vigtigere end medarbejdernes sikkerhed
  • Hver dag genanvender vi materiale svarende til to Eiffeltårne
  • Nordens største genvindingsvirksomhed
  • Vi favner alle affaldsløsninger og sikrer virksomheder et cirkulært og bæredygtigt aftryk

86 af medarbejderne har rated Stena Recycling på Jobindex