Kundesupporter til barselsvikariat til Watts

Køge

Verden bliver større og det gør Watts også. Derfor har vi brug for en endnu stærk ressource det næste års tid.

Som kundesupporter besvarer du kundernes mange spørgsmål om alt fra hvordan man installerer produkter, hvordan man bruger vores app, til hvornår strømmen er billigst, og alt derimellem. Sådan hjælper du vores kunder. Og gennem dem hjælper du vores planet.

Vi brænder for vores arbejde, og det kan man virkelig mærke i hverdagen. Så det er et skønt sted at være, hvis du har interesse for bæredygtighed og kunne tænke dig at arbejde med folk, der har samme interesse.

Jeppe Christensen, afdelingsleder

Lille virksomhed, stor indflydelse

Vi er Watts – virksomheden bag appen ”Watts Energiassistent”, der giver brugerne en række forskellige værktøjer til at overvåge og styre energi-, varme- og vandforbrug. Vi sælger vores egenudviklede indstikskort til elmåleren, der viser elforbruget i nær realtid. Om meget kort tid, lancerer vi endnu et banebrydende produkt, der har til formål at hjælpe den klimabevidste forbruger endnu mere, på rejsen mod et bedre klima.

Watts består pt. af 50 medarbejdere i Danmark, hvor 4 af dem er involveret i vores supportfunktion. Derudover har vi har en god håndfuld udviklere i Litauen og Polen. Watts en del af Andel, en af Danmarks førende leverandører af grøn energi. Så vores lille team deler mission med næsten 2.000 dejlige kolleger over hele Danmark. Og missionen? Det er at støtte den grønne omstilling ved at gøre det nemmere for vores kunder at spare ressourcer og tænke grønt i hverdagen.

En rolle med masser af rådgivning

Sammen med vores anden fuldtidssupporter svarer du på vores kunders mange spørgsmål i forbindelse med app, energiløsninger, samt forbrug og monitorering af el, varme og vand.
Bidrag med egne ideer til forbedringer, gennem daglig kommunikation med vores kunder og kollegaer, kan du næsten ikke undgå at opbygge en særlig indsigt i, hvordan de bruger appen og vores produkter, og hvilke udfordringer de kan støde på.

Derfor kan du være med til at optimere både app og produkter sammen med vores udviklere og produktejere ved at:

  • vedligeholde og bygge videre på vores FAQ og anden dokumentation for at sikre ensartet support og overblik over information, problemer osv.
  • indsamle, analysere og kommunikere problemer, der går igen, til vores udviklere
  • hjælpe udviklerne med at teste nye funktioner og ændringer i appen og produkter og give dem feedback om fejl, brugeroplevelse osv.

Få skønne kolleger og en fleksibel arbejdsdag

Du får din hverdag i skønne lokaler i Køge. Der er herfra vi arbejder, og der er også mulighed for at arbejde hjemme fra et par dage om ugen, alt efter behov. Du får naturligvis betalt telefon og internetadgang, og vi hjælper dig gerne med at oprette et APV-godkendt hjemmekontor.

Jeg er så glad for at arbejde her, fordi det føles som at være en del af en stor, venlig familie. Atmosfæren er afslappet, og jeg føler mig virkelig hjemme. Alle er så støttende og hjælpsomme, og det gør hver dag på arbejde til en fornøjelse.

Camilla, kundesupporter

Er du lidt it- eller energinørdet og har set det ”grønne lys”?

Du er nysgerrig af natur og derfor altid ivrig efter at lære, såvel som at udfordre status quo, når du ser muligheder for forbedring. Du kan lide at arbejde med andre og er begejstret ved tanken om at kunne samarbejde og deltage i forbedringstiltag sammen med kolleger både i og udenfor Danmark.

Derudover leder vi efter dig, der har oprigtig interesse for at arbejde med bæredygtighed, energioptimering og teknologiløsninger, og naturligvis har en god forståelse for kundeservice.

Vi forestiller os, at du:

  • har erfaring indenfor kundeservice, support eller lignende
  • har grønne teknologiske ”grønne” fingre – dvs. at du brænder for grøn omstilling, og du ved, at det skal gøres gennem greentech-løsninger
  • kan kommunikere på dansk og engelsk i både skrift og tale.

Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab

Du bliver en del af en arbejdsplads, der arbejder midt i den grønne omstilling, hvor forandringer er en naturlig del af vores spændende fælles rejse og hverdag. Vi tager os godt af vores kolleger og har fokus på din personlige og faglige udvikling. Vores kultur bygger på fællesskab og tillidsfulde relationer. Det betyder, at når vi mødes i kantinen, taler vi uformelt med hinanden, og i arbejdet mødes vi med en ligeværdig tilgang, fordi vi ved, at hver person bidrager med noget unikt og værdifuldt.

Hos os får du desuden fleksible arbejdstider, forsikringsordninger, betalt mobiltelefon og internetadgang, og mulighed for en APV-godkendt hjemmearbejdsplads. Løn gives efter kvalifikationer.

Et andelsselskab i bevægelse – vil du med på rejsen?

Lyder stillingen som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via annoncen. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jeppe Christensen på jeppe.christensen@watts.dk.

Samtalerne afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig!

For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen.

Ansøgningsfrist: 19-05-2024

Read more

of Watts' employees have rated Watts on Jobindex

“Though we may not be physically together every day, we talk all the time because it's our combined expertise that makes us great. Plus, we kinda like each other”

- Caroline Lange, Marketing Manager

See what else your new colleagues say

So, what is Watts?

Great question. Thank you for asking. It all started as an app that allowed everybody to watch in real time if electricity was green or black, cheap or expensive. That's our take on how to make it easy for people to use what they need, and with a minimal effort, know when it's best to do so.

Since, it has grown, and now, we offer smart home solutions, so you and I don't even have to think. Our washer starts and our car charges when the electricity is green.

“We have a saying. If it's not mad or brilliant, anybody can do it. Watts started as a mad idea that we made possible even though some said we couldn't. We weren't shy of a challenge then, and we aren't now. Are you up for a challenge?”

- Per Madsen, CEO and founder

Let us show you why you should join us

It's all about reducing our use of resources

“We do really make a difference for the environment. Every day. Join our team of passionate inventors to do so too”

- Caroline Lange, Marketing Manager

Watts employer, Caroline

Innovation is our claim to fame

“The other day, my colleague mentioned a new idea for a feature. An hour later we had developed it, and now it's ready to be made. That's how we roll”

- Jeppe Christensen, Product Manager, Watts Energiassistent app

Watts employer, Jeppe

Watts is an offspring of the Danish energy supplier Andel Holding. That means you will get the freedom to dream as part of an innovative start-up. With the job benefits, professional network and investment capacity that a major company offers.