Facility Assistant

København Ø

Video

Om en karriere i DLA Piper

Vil du være en del af et dynamisk team, der stræber efter at skabe de bedste fysiske arbejdsmiljøer? Som Facility Assistant på vores kontor i København får du chancen for at være en central figur i vores drift og service. Din rolle indebærer ikke blot at holde vores kontorområder præsentable, men også at sikre, at de fungerer optimalt til glæde for vores team.

Som Facility Assistant indgår du i vores samlede Drift og Service-team, der inkluderer reception, mødegang, events og facility management. Vi løfter opgaverne sammen i teamet, men du vil have ansvaret for, at vores kontor i København fungerer. Dette inkluderer både flytning af møbler, drift og vedligehold af kontoret iht. gældende vejledninger, kontakt til udlejers Facility manager ved fejl og mangler og håndtering af vores arkiv.

Som en bæredygtig virksomhed har vi fokus på at forbedre og optimere vores bæredygtighed, hvilket også vil være en del af rollen som vicevært.

Hverdagen er aldrig ens, og med dine gode projektlederegenskaber sørger du selv for at planlægge, men også for at imødekomme dag-til-dag opgaver – altid med stort engagement og i høj kvalitet.

Struktur, planlægning, service og hands-on er derfor kerneydelserne i rollen. Du har en håndværksmæssig baggrund eller erfaring fra servicebranchen (hotel, restaurant, konferencecenter eller lignende), så du allerede ved, hvad der kræves i rollen. Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge eksklusiv frokost.

Dine ansvarsområder vil blandt andet være:

  • At sikre at kontoret og arealerne uden for kontoret altid fremstår præsentabelt både ud- og indvendigt.
  • Vedligeholdelse og oprydning af arkiver.
  • Brandsikkerhed og elevatortilsyn.

Konkrete opgaver inkluderer:

  • Flytning af arbejdspladser – herunder praktisk assistance ved til- og fratrædelser.
  • Mindre reparationer af håndværksmæssig karakter.
  • Opgaver relateret til ISO 14001 compliance og intern audit.
  • Indkøb og opsætning af møbler.
  • Administration af affaldsordninger.
  • Opsætning af arbejdspladser, hjælp til kopimaskiner ved nedbrud og lign.
  • Oprettelse og udlevering af nøglekort.
  • Indkøb af kopipapir og andre kontorartikler.
  • Klargøring af mødelokaler og konferencelokale ved større møder og seminarer.
  • Kontakt og koordinering med leverandører og udlejer.

Du vil få en bred kontaktflade til kollegaerne i huset, og det er derfor vigtigt, at du som person er positiv, udadvendt og professionel. Derudover er det vigtigt, at du trives i en funktion med høje krav til hastighed og kvalitet.

Din profil

Vi forventer, at du:

  • har hænderne skruet rigtigt på.
  • har et udpræget servicegen.
  • har projektlederkompetencer.
  • er struktureret og et ordensmenneske.
  • har fokus på høj kvalitet.
  • har erfaring fra lignede stilling.
  • er en habil it-bruger.

En karriere i bevægelse

Vores arbejdsmiljø er travlt og ambitiøst, men stadig med plads til humor, hjælpsomhed og et godt socialt sammenhold. Hos os vil du indgå i et team af specialister, som vil udfordre dig og sikre både en faglig og personlig udvikling. Vi har en ambition om at blive verdens førende advokatvirksomhed, og du vil blive mødt af en virksomhed, der er i konstant udvikling.

Vores firmaværdier afspejles i alt, hvad vi gør:

  • Be Supportive
  • Be Collaborative
  • Be Bold
  • Be Exceptional

Hos DLA Piper har den enkelte medarbejder indflydelse. Vi ved, at diversitet ikke alene gør os stærkere, men også mere innovative og kreative, og dermed i stand til at hjælpe vores kunder bedre. Vores arbejdsmiljø og kultur er inkluderende, og der er plads til alle uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder.

Har vi en fremtid sammen?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Talent Acquisition Specialist Ken Friis Larsen på Ken.Friis.Larsen@dk.dlapiper.com eller Facility Coordinator Kresten Nielsen på Kresten.Nielsen@dk.dlapiper.com.

Vi afholder løbende samtaler og lukker stillingsopslaget, når vi har fundet de rette kandidater.

Vi glæder os til at høre fra dig!

En verden af muligheder


DLA Piper er et af verdens førende advokatfirmaer, og vores kundeportefølje omfatter private virksomheder i alle størrelser samt kommuner, regioner, myndigheder og offentligt ejede virksomheder. Vi rådgiver inden for alle de områder og juridiske problemstillinger, der er aktuelle for erhvervslivet og den offentlige sektor.

Vi er en vidensvirksomhed, og talent er vores råstof. Vi har fokus på, at alle benytter deres fulde potentiale og udvikler deres kompetencer. Og som verdens tredjestørste advokatvirksomhed kan vi tilbyde dig en helt unik mulighed for internationalt samarbejde og et netværk med over 9.000 juristkolleger fra flere end 40 forskellige lande.

Hvem er vi


Vores arbejdsmiljø er travlt, men med plads til humor, og du får kolleger, der hjælper og inspirerer dig i din faglige og personlige udvikling.

”Til trods for, at vi er en så stor organisation, kender alle hinanden på tværs af de forskellige afdelinger. Alle er utroligt åbne og uformelle, hvilket gør samarbejdet lettere.

Samtidig er hierarkiet fladt - du ved, hvem der er din chef, men du er på ingen måde ”bange” for eller har svært ved at spørge om hjælp. Alle er hjælpsomme. Det skaber et unikt, tidssvarende og behageligt arbejdsmiljø, som jeg kun kan anbefale, at man bliver en del af.

Christopher Birk-Petersen, advokatfuldmægtig

Lær os endnu bedre at kende


dlapiper.dk/karriere kan du læse mere om vores fleksible karriereveje og dine karrieremuligheder hos os. Du kan også tilmelde dig vores jobagent, så du får direkte besked, når vi slår ledige stillinger op.

Følg med på de sociale medier og få information om kommende arrangementer, faglige indspark og indblik i hverdagen hos DLA Piper.