Vil du være med til at udvikle og styrke en af CBRE’s nye store kunder i Danmark? Der er tale om en karrierestilling, hvor du får et økonomisk P/L – og ledelsesansvar såvel som ansvaret for og styringen af vores samlede leverance til kunden. Du skal kunne sætte kunden i centrum og sikre ekstraordinære serviceoplevelser via dit team af medarbejdere, og du skal have erfaring med at styre og optimere serviceleverancer fra underleverandører.

Du bliver en del af en global facilities management-virksomhed, hvis kunder rangerer blandt verdens største og mest kendte virksomheder.

Nytænkende, innovativ og dygtig leder

CBRE søger en Contract Manager med en teknisk baggrund for eksempel maskinmester til en af vores nye store kunder. Du vil blive ansvarlig sætte et nyt team sammen, som skal brænde for at levere 1. klasses serviceoplevelse for vores kundes brugere. Du vil referere til en Area General Manager, der har portefølje af flere kunder på tværs af landet, hvor du vil kunne hente inspiration og sparring.

Hvad tilbyder vi?

Kunne du tænke dig at arbejde for en af branchens hurtigst voksende virksomheder med højt til loftet og gode personlige udviklingsmuligheder?

Hos CBRE betragter vi mennesket som det væsentligste aktiv, vi har i vores virksomhed. Det er mennesket, der gør en forskel i vores virksomhed og for vores kunder.

Som Contract Manager indtager du en af de absolut vigtigste positioner i vores virksomhed. Du bliver CBRE’s ansigt udadtil og overfor kunden. Du bliver omdrejningspunktet for de beslutninger der bliver truffet, og ”empowerment” er ikke bare en målsætning – det er en forventning.

Det er samtidig op til dig at skabe en arbejdspladskultur hvor:

  • Fokus på sikkerhed og trivsel vægter højt
  • Medarbejderudvikling er i højsædet
  • Der er mulighed for at sætte dit eget hold og skabe din egen succes
  • Klare målsætninger italesættes
  • Der er et tydeligt og entydigt fokus på CBRE’s værdier og værdiskabelse for kunden

Dit ansvar:

  • At sikre, udvikle og drive strategiske indsatser, økonomi og opfølgning samt rapportering på KPI’er
  • Udarbejdelse & opnåelse af strategiske mål for og sammen med din kunde
  • Udvikle kontrakten gennem dynamisk vækst og innovation
  • At sikre en tæt og tillidsskabende dialog med centrale stakeholders hos kunden
  • At lede en afdeling, hvor du skaber fokus på innovation, servicekultur, kvalitet og effektivitet samt udvikling af team og kompetencer
  • At opstille og sikre opnåelse af målsætning, både i forhold til services, kundetilfredshed og økonomi
  • Proaktiv styring, optimering, strategisk målsætning og opfølgning på partnere/underleverandører

En etableret og relations-skabende leder

Det er vigtigt, at du har erfaring med ledelse i en større organisation, hvor du har skabt en kultur med tillid, respekt, integritet og ærlighed som centrale nøgleord. Du har erfaring fra en matrix-organisation, hvor relationer til interne og eksterne stakeholders er essentielle for at lykkes i stillingen. Du er god til at drive forandringsprocesser, og som leder har du fokus på at udvikle, fastholde og motivere medarbejdere.

Økonomisk/kommerciel forståelse og flair for kommunikation

Du har erfaring med økonomistyring og formår at formidle centrale nøgletal til primære stakeholders. Du har en udpræget forretningsforståelse og kan prioritere mellem ”quick wins” og langstrakte udviklingsprojekter. Du er analytisk, struktureret og kan gennemskue komplekse problemstillinger samt se kommercielle løsninger for virksomheden og kunden

Derudover forestiller vi os, at du:

  • Kan lede på afstand
  • Har stærk erfaring med ledelse & samarbejde med underleverandører
  • Kan kommunikere både på operationelt og strategisk niveau
  • Taler og skriver dansk og engelsk på forretningsniveau

Arbejdssted: Københavnsområdet.

Tiltrædelse: Snarest muligt.

Ønsker du yderligere information eller har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Area General Manager Emil Bank på mail: Emil.bank@cbre.com.

Bliv vores nye medarbejder

Hvis du mener ovenstående kunne være noget for dig, vil vi se frem til at modtage din ansøgning og CV, hurtigst muligt. Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor vi opfordrer dig til at ansøge så hurtigt som muligt. Vi ser frem til at høre fra dig.

Se billeder
Ansat hos CBRE

Hos CBRE ønsker vi at tiltrække de allerdygtigste medarbejdere. Vi er derfor altid interesseret i at høre fra dig, hvis du har faglig indsigt og interesse i at arbejde med erhvervsejendomsrådgivning i en stor international organisation.

Læs mere

Firmapolitik

CBRE Group Inc. opererer overalt i verden efter et enslydende regelsæt for etisk adfærd. Vores kunder har krav på at vide, at vores rådgivning altid er uafhængig, samt at den ydes efter saglige og transparente principper.

Læs mere

Hos CBRE Global Workplace Solutions (GWS) er vi specialiserede i at drive og servicere arbejdspladser af enhver art. Vi tager os af alt det praktiske, så vores kunder kan fokusere på det, der er vigtigst for dem. CBRE GWS er ledende inden for integreret Facility management i Norden. Vi administrerer og vedligeholder store og komplekse bygninger, sikrer det optimale energiforbrug og skaber grønne løsninger. Hver dag arbejder vores dedikerede medarbejdere med at drive og forny arbejdspladser. Mange af verdens største virksomheder har tillid til os som deres FM outsourcing partner — nogle igennem mere end 25 år. Hvorfor? Fordi vi arbejder i deres bedste interesse, som en integreret, strategisk partner.

CBRE GWS er en del af CBRE Group Inc. CBRE Group, Inc., er en Fortune 500 og S&P 500 virksomhed med hovedsæde i Los Angeles og har specialiseret sig i kommercielle ejendomsservices og investeringer. CBRE Group Inc. er den største aktør i branchen (baseret på omsætningen i 2014). Virksomheden har mere end 70.000 ansatte som servicerer bygningsejere, investorer og beboere gennem vores mere end 400 kontorer verden over