Er du strategisk, og brænder du for at skabe fremtidens måde at arbejde med strategisk indkøb og category management? Vil du være med til at udvikle kategoristrategier, der sikrer, at vi skaber mest mulig værdi, samtidig med at du kan definere, udvikle og implementere best in class-værktøjer, procurement-processer, forhandlingsanalyser og formidable præsentationer? Så er du muligvis vores nye Manager i Lemvigh-Müller i Kolding.
Som vores nye Manager Market Excellence - Procurement & Category Management vil du spille en afgørende rolle ift. at drive strategiske projekter, supportere udviklingen – og implementeringen af – kategoristrategier samt udvikle og optimere nøgleprocesser og værktøjer. Du vil blive en del af ledergruppen i marked/indkøb og bliver leder for dit eget team af én Business Analyst og to studentermedhjælpere.
Konkret vil du have følgende ansvarsområder:
Du vil have en stor berøringsflade i organisationen og komme til at arbejde tæt sammen med både Head of Procurement & Market Exellence, markedsdirektører og kategori- og produktchefer, herunder samarbejdspartnere i Salg.
Du bliver en del af Lemvigh-Müller, som er en fondsejet virksomhed med 1.400 ansatte, og som blandt andet støtter velgørende formål i Danmark. Vi gør os hver dag umage for at skabe de bedste rammer for, at du kan have et værdifuldt arbejdsliv, hvor du kan udleve dit fulde potentiale – og samtidig have overskud til alt det andet vigtige i livet.
Vi tilbyder fx:
Vi søger en ambitiøs person med stort potentiale og drive, der ønsker at være med til at skabe fremtidens Market & Procurement-funktion. Du har en lang videregående uddannelse i Business, Økonomi eller lignende og har minimum 2-3 års erfaring fra en lignende stilling. Du er vant til at drive strategiske projekter, gerne med dig som leder – enten direkte eller indirekte – og du har erfaring med både strategiudvikling, konceptualisering ifm. udvikling af processer og værktøjer samt eksekvering og forankring.
Vi forventer desuden, at du har stærke analytiske egenskaber, og du mestrer både Excel og PowerPoint på ekspertniveau. Grundet din store berøringsflade i organisationen er det desuden afgørende, at du er en stærk kommunikator og facilitator, der kan kommunikere på alle niveauer og forstår at tværfunktionelt samarbejde er nøglen til succes.
For at blive en del af Lemvigh-Müller skal du sende dit CV via ’Søg stillingen’ hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende og ansætter, når vi har den rigtige kandidat.
Har du spørgsmål, eller er du nysgerrig på at høre mere, så er du velkommen til at kontakte Senior Director Kristian Andersen på telefon 6074 8087.
I Lemvigh-Müller ser vi mangfoldighed som en styrke og arbejder aktivt med diversitet, bl.a. som del af DI’s Diversitetsløftet. Vi opfordrer derfor kvalificerede, uanset baggrund, til at søge jobbet.
Vi vil gerne bede dig om ikke at sende ansøgning, billede, alder eller andre personlige informationer, da vi arbejder aktivt med at mindske risikoen for bias i rekrutteringsprocessen.
Hver dag sørger Lemvigh-Müller for, at varer fra tusindvis af producenter bliver leveret på rette sted og tid til installatører, industrivirksomheder og byggepladser i hele landet. Men vi gør mere end at pakke og levere. Siden 1846 har vi som forretningspartner sat vores viden, indsigt og erfaring i spil. Vi tager medansvar for, at vores kunder får succes - også når morgendagen kræver nye løsninger, fx indenfor digitalisering og grøn omstilling.
Som fondsejet virksomhed er samfundsansvar en del af Lemvigh-Müllers DNA. Ud over geninvesteringer i virksomheden går en del af vores overskud bl.a. til donationer via fondene til kulturelle, sociale og produktive formål samt støtte til medarbejdere.
Mads Hay Pedersen, HR-direktør
Det er mennesker, der gør hele forskellen, når de produkter og løsninger, man sælger, ligner konkurrenternes til forveksling. Det ved vi, og det lever vi efter.
Vi har som Danmarks største stål- og teknikgrossist mere end 550.000 varenumre på lager, men vores mest værdifulde aktiv er ubetinget vores 1.450 medarbejdere.
Det er vores medarbejderes viden, kompetencer og erfaring, som er med til at sikre, at tingene falder i hak i vores kunders forretning. At produktionen kører, at opgaverne og projekterne lykkes, giver vækst og overskud – i går, i dag, i morgen. Vi kalder det ”Når erfaring skaber fremtid”.
Derfor passer vi godt på vores medarbejdere. Det er en grundlæggende tankegang i Lemvigh-Müller. For vi ved, at vores medarbejdere er nøglen til fremtiden.
Som medarbejder vil du opleve en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet, og hvor du har høj grad af medbestemmelse. Hvor der bliver investeret i din personlige og professionelle udvikling. Hvor der er fuldt ledelsesfokus på at sikre et godt arbejdsmiljø, trivsel og engagement – og i det hele taget skabe de bedste rammer for din arbejdsglæde.
Lemvigh-Müller har overskudsdeling. Ordningen omfatter alle medarbejdere, som alt efter overskuddets størrelse får tildelt andele ud fra anciennitet. Som medarbejder kan du også få økonomisk tilskud til livets store øjeblikke og via Lemvigh-Müller fonden søge om bl.a. ’barnevogns’- og ’bryllupspenge’. Det er muligheder, som gennem en menneskealder har været med til at tegne den særlige ånd, der er i Lemvigh-Müller.
Pernille Wichmann, Senior Sales Director
MEDARBEJDERE
KUNDER
VARENUMRE
HOVEDKONTORER
CENTRALLAGRE
HÅNDVÆRKERBUTIKKER
KR. I OMSÆTNING (2023)
Sofie Kølgaard Reichel, Head of IT Business Systems