Taastrup

Service Contract Support

Vil du være med til at sikre, at Volvo og Renaults kunder har de bedste forudsætninger for at køre gnidningsfrit på landevejene? Og er du en dygtig rådgiver med solid forretningsforståelse og øje for hvad der skaber værdi for kunderne? Så er jobbet som Service Contract Support måske noget for dig!

Vi udvider vores forretning og har derfor brug for to nye Service Contract Supportere. Jobbet er en back-office funktion, hvor du skal ”skræddersy” den optimale servicekontraktløsning til Volvo og Renaults kunder i hele landet. Det sker oftest i forbindelse med køb af en ny lastbil eller ved tilpasning af en eksisterende kontrakt, og typisk i en tæt dialog med vores chassis-sælgere eller vores servicemarkeds-sælgere.

Dit daglige arbejde vil primært foregå på vores hovedkontor i Tåstrup. Dog vil du også af og til skulle deltage i møder med kolleger og kunder i hele landet.

Dine primære opgaver:

  • Support af vores Volvo/Renault kunder og sælgere
  • Tilbud på servicekontrakter og kontakttilpasninger
  • Opfølgning på kundernes eksisterende portefølje
  • Analyse og behovsafdækning ud fra kundens behov og ønsker om kontrakttilpasninger
  • Løbende dialog med vores hovedkontor i Göteborg

Dine faglige kvalifikationer:

  • Faglig uddannelse, gerne indenfor lastvogns- eller autobranchen
  • Erfaring fra lignende stilling, gerne med servicekontrakter eller opsøgende salg
  • Gode administrative evner
  • Solid forretningsforståelse og evner for at skabe ”den gode forretning”
  • Gode sprogegenskaber – Engelsk og dansk
  • Microsoft Office-pakken på brugerniveau

For at kunne imødese kundens behov er det vigtigt, at du er løsningsorienteret, analytisk stærk og i stand til at omsætte analyse til handling. Da rollen er en supportfunktion til Volvo og Renaults sælgere og kunder i hele Danmark, er det vigtigt, at du er omstillingsparat, serviceminded og god til at skabe stærke relationer til både kunder og kolleger. Du skal desuden være god til at holde hovedet koldt og bevare overblikket i en travl hverdag.

Tag skridtet

Du tilbydes et spændende og selvstændigt job i en virksomhed med en solid position på markedet. Du får indflydelse og ansvar, og du vil bidrage til, at Volvo Danmark får en endnu stærkere markedsposition. Vores arbejdsmiljø er uformelt men professionelt, og dine kolleger er fagligt dygtige. Hvis du motiveres af udfordringer og stærke brands, kan du få det hele her – og så er en konkurrencedygtig løn, pension, sundhedsforsikring samt kantineordning tilmed en del af pakken.

Kontakt Aftermarket Manager Peter Berg på telefon +45 61 82 78 94, hvis du ønsker mere information om stillingen.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV via nedenstående knap "Søg jobbet online” senest den 9. april 2023. Vi afholder løbende samtaler.

Se, hvordan det er at arbejde hos Volvo Trucks

Volvo Danmark

Volvo - gode kolleger

Hos Volvo er vi gode kollegaer med plads til at være den vi er.

Jonas

Eftermarkedssælger

440

medarbejdere i Danmark

100.000

medarbejdere på verdensplan

190

lande på verdensplan

Vores Kerneværdier

Kvalitet

Vores engagement i kvalitet betyder produkter og serviceydelser, du kan regne med. Og det betyder bedre driftstid og en bedre bundlinje.

Læs mere

Sikkerhed

Vores engagement i at forebygge ulykker og mindske kvæstelser er lige så gammelt som os selv. Det betyder mere end 80 års nyskabende sikkerhedsarbejde.

Læs mere

Miljøhensyn

Vi arbejder på at opnå en mere bæredygtig transportbranche.

Læs mere
Volvo - venner i receptionen
Volvo - lastbil i værkstedet
Volvo - hygger på tagterrassen

Vores afdelinger

Vi sælger, servicerer og reparerer Volvo lastbiler samt Renault lastbiler og varebiler. Vi fordeler os på 11 lokationer i landet: Aarhus, Aalborg, Viborg, Holstebro, Randers, Taastrup, Karlslunde, Holbæk, Ringsted, Nr. Alslev og Hillerød.

Volvo - vores afdelinger