
Tysktalende kundeservicemedarbejder
Vi er en engrosvirksomhed beliggende i Horsens, der sælger brugskunst til flere lande i Europa enten direkte, med egne sælgere eller via et internationalt agentnetværk.
Vi tilbyder et spændende, alsidigt og udfordrende job, hvor du vil komme til at beskæftige dig med alt omkring kundeservice, reklamations- og ordrebehandling samt andre administrative opgaver i et tæt tværgående samarbejde. Du vil blive en del af et mindre og meget dedikeret team med forskellige faglige kompetencer.
Du vil få rig mulighed for at sætte dit eget præg på løsningen af dine daglige arbejdsopgaver, og vi er en virksomhed med fokus på vækst og høj medarbejdertrivsel med mange muligheder for personlig og faglig udvikling.
Arbejdsopgaver
- Daglig support af kunder og agenter
- Proaktivt telefonsalg til kunder på markeder uden lokale agentsamarbejder
- Ordrebehandling, fakturering, fragtberegning og reklamationsbehandling
- Planlægning af interne husmesser og deltagelse i 2 årlige messer
- Vedligeholdelse og opdatering af salgs- og tilbudsmateriale
Vores forventninger til dig
- Du taler og skriver tysk på et højt niveau og har et godt kendskab til de nordiske sprog
- Du kommer med erfaring fra en lignende jobfunktion, gerne inden for branchen
- Du har god humor, er positiv, serviceminded og samvittighedsfuld
- Du har kendskab til BC eller lignende ERP-systemer og håndterer IT på et godt niveau
- Du er fleksibel og samarbejdsvillig
- Du kan arbejde i et højt tempo, er struktureret og har et godt overblik
- Du kan holde hovedet koldt i et travlt arbejdsmiljø
Løn og ansættelsesvilkår
- Jobbet er en fuldtidsstilling
- Ekstraarbejde i forbindelse med indsalgsperioder og højsæsoner må påregnes
- Løn efter kvalifikationer
Ansøgningsfrist og tiltrædelse
Har du en smilende stemme og brænder du for god kundeservice, så send gerne din ansøgning inkl. billede og CV hurtigst muligt via QuickApply-ansøgningsknappen ”Ansøg”. Vi vurderer ansøgningerne løbende, men vi venter også gerne på den rette kandidat. Der er ansøgningsfrist den 16. april, men tiltrædelse ønskes hurtigst muligt.
Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Business manager Line Bjerregaard Porse på telefon 61 12 01 50 eller per mail LB@la-vida.dk.
La Vida er en ejer ledet dansk engrosvirksomhed, som udvikler og distribuerer kommercielle brugskunstprodukter.
Vi brænder for at skabe glæde og hygge i hjemmet og ønsker at være vores kunders foretrukne leverandør. Via vores sælger- og agentnetværk er vi godt repræsenteret i mange typer af butikker i primært i Skandinavien, Tyskland og Østrig. Vi har primo 2022 lanceret et nyt ERP-system, hjemmeside, BTB-shop og en moderne Sales App løsning.
Du kan læse mere om La Vida ApS på www.la-vida.dk.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.