Airmaster A/S

HR-konsulent (barselsvikariat)

Airmaster A/S Aars

Indrykket 

Har du lyst til at arbejde med mange varierede HR-opgaver? Inspirerer det dig at være en del af en organisation med stort drive og handlekraft? Så er det måske dig, der skal have ansvaret for vores HR-opgaver, mens vores HR-konsulent er på barsel.

Airmaster A/S er Europas førende inden for decentral ventilation. Flere års dedikeret fokus på at levere førsteklasses ventilationsløsninger har sikret os en ledende position på det professionelle marked. Gennem de senere år er vi vokset markant på både omsætning og antal medarbejdere, og det stiller større og større krav til udviklingen og driften af vores HR-processer.

I dag er vi omkring 170 medarbejdere. Hovedsædet er i Aars – hvor du vil få din daglige gang – men Airmaster har også selskaber i Holland, Belgien, Norge og Sverige. Som HR-konsulent dækker du alle selskaberne.

Om jobbet

Vi er på udkig efter en ambitiøs HR-konsulent til at understøtte vores forretning inden for en bred vifte af HR-discipliner og administrative opgaver. Stillingen er et barselsvikariat med start hurtigst muligt. Du bliver ansvarlig for driften og vedligeholdelsen af vores HR-opgaver, mens vores HR-konsulent er på barsel.

Vi er fleksible omkring arbejdstid. Stillingen kan både besættes fuldtid og deltid afhængig af den rette kandidat.

Dine hovedopgaver

  • Du arbejder med at varetage administrative HR-opgaver, såsom kontrakter, tillæg, overenskomst, personalepolitikker, retningslinjer og andre HR-juridiske opgaver
  • Du understøtter og udvikler HR-processer som eksempelvis medarbejderudviklingssamtaler, onboarding, offboarding og trivselsundersøgelser
  • Du arbejder med at supportere ledere i personalemæssige forhold
  • Du finder kvalificeret ekstern hjælp til de opgaver, du ikke kan løse på egen hånd
  • Du koordinerer og understøtter arbejdet i virksomhedens arbejdsmiljøudvalg
  • Du løser ad hoc HR-opgaver, der lander på dit skrivebord

Din erfaring og kompetencer

Vi har ikke én bestemt type kandidat for øje. Stillingen kan både være for dig, der:

  • har erfaring med HR fra tidligere stillinger, og som kender til faget
  • er – eller snart bliver – nyuddannet, og som brænder for at bruge din viden i praksis
  • læser på sidste del af din kandidat, og som kan kombinere arbejde og studie (evt. deltidsarbejde)

Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men vi lægger vægt på, at du:

  • Har erfaring med personaleadministration eller har en solid viden om personale- og HR-jura (gerne fra en universitetsuddannelse)
  • Er god til at kommunikere på både dansk og engelsk
  • Arbejder struktureret og er en stærk koordinator
  • Har gode sociale evner og er god til at skabe relationer og vinde andres tillid

Det praktiske

Opstart er hurtigst muligt. Vi behandler ansøgninger løbende, efterhånden som vi modtager dem.

Send din ansøgning, CV og øvrige relevante dokumenter via ”Søg jobbet online”. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Nadja Lærke Batsberg på nlb@airmaster.dk.