SOPREMA A/S

Selvkørende økonomimedarbejder

SOPREMA A/S Hedensted

Indrykket 

Hos SOPREMA søger vi en dygtig og engageret økonomimedarbejder, der ønsker en selvstændig stilling indenfor økonomi og regnskab.

Du får ansvaret for kreditor-, debitor- og finansbogholderi, løn samt kvartals- og årsrapportering og diverse månedsrapporteringer på tværs af organisationen. Du er vant til at lave betalinger, afstemninger af debitorer, kreditorer og finans etc., således du selvstændigt kan forestå alt omkring bogholderiet frem til årsafslutningen, så regnskabet er klar til aflevering til revisor.

Stillingen er på 32-37 timer, efter ønske.

Det betyder, at du udfører opgaver, som:

  • Daglig registrering og bogføring af debitor, kreditor samt afstemning
  • Bankafstemninger- og betalinger
  • Likviditetsstyring
  • Håndtering af kreditor- og debitorstyring
  • Udarbejdelse af månedsafslutning og rapportering i Excel
  • Løbende rapportering til ledelsen og koncernen
  • Diverse opgørelser, afstemninger og indberetninger til offentlige myndigheder, herunder også moms og skat
  • Håndtering af lønadministration og lidt HR sammen med den HR-ansvarlige
  • At assistere ved revision og årsregnskab

Velkommen til SOPREMA

SOPREMA GROUP er en af verdens førende indenfor tagmembraner, isoleringssystemer samt tagprodukter. I alt beskæftiger vi over 8.000 medarbejdere globalt og i Hedensted får du 22 gode kolleger.

Vores kunder er tagdækkere over hele landet. Når de får nye projekter ind, hjælper vi dem med beregning og tilpasning af tagløsningerne. Vi er med i opstartsfasen, under byggeprocessen på byggepladsen, og når byggeriet står færdigt. På den måde løses opgaven effektivt, professionelt og skaber størst mulig værdi for kunden.

En virksomhed med flade hierarkier

Du bliver en del af en virksomhed med flade strukturer, en stærk familiefølelse og udpræget hjælpsomhed. Vi spiser frokost sammen og har forskellige sociale arrangementer, som du kan deltage i med dine kolleger. I det hele taget går vi op i, at vores medarbejdere skal have det godt, og derfor tilbyder vi naturligvis også pensionsordning og sundhedsforsikring.

Lidt om dig

Som person trives du i en travl hverdag, hvor du arbejder selvstændig, systematisk og har sans for detaljen. Du har et stort drive og engagement samt den nødvendige gennemslagskraft for at sikre, at de regnskabsmæssige processer og procedurer overholdes.

Derudover forventer vi, at du har en regnskabsmæssig uddannelse og at du:

  • Har erfaring med debitor-/kreditor- og finansbogholderi og etablering af processer og procedurer i en regnskabsafdeling
  • Har erfaring med import og eksport af varer, herunder diverse rapporteringer
  • Har naturlig flair for tal
  • Er en solid bruger og har superbruger egenskaber i Microsoft Excel og har god forståelse for it-værktøjer indenfor økonomi
  • Kan kommunikere professionelt på engelsk i både skrift og tale, da vi arbejder i en international virksomhed

Er du interesseret?

Er du vores nye kollega, ser vi frem til at høre fra dig hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler.

Din ansøgning behandles fortroligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Operations Manager Tanja Stein Jensen på tlf. 2250 0040.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Læs mere om os her: www.soprema.dk