Ønsker du at være en del af et professionelt team, der rådgiver danske erhvervsvirksomheder om deres forsikringer og vil du være med til at gøre en forskel for kunderne hos Aon, så er det dig, vi søger til vores kontor i København.
Forsikringsmæglerassistenten vi søger, bliver en del af vores Commercial Risk Solutions (skadesforsikringer), som beskæftiger sig med standardiserede såvel som skræddersyede forsikringsløsninger til både mellemstore og globale danske virksomheder. Her får du en hverdag sammen med vores øvrige forsikringsmæglere, -assistenter og sælgere, som har et godt sammenhold og arbejder tæt sammen.
Dine primære arbejdsopgaver
- Supportere og understøtte forsikringsmæglerne i arbejdet med kunderne.
- Daglig dialog med kunder og forsikringsselskaber for at finde de bedste aftaler, der matcher og tilgodeser kundens ønsker til forsikringsdækning.
- Leverer højt serviceniveau, samtidig med at du påtager dig den lyttende og løsningsorienterede rolle. Din dag går bl.a. med at:
- Besvare forsikringstekniske henvendelser og skadesanmeldelser samt ajourføre policer
- Administrere og håndtere forsikringsprogrammer
- Sikre fornyelse af forsikringer
- Afdække kundebehov og risici i forbindelse med daglig kommunikation
- Kontakte forsikringsselskaber, sammenligne deres tilbud og efterfølgende forberede tilbudsmateriale til kunden
Dine faglige kompetencer
- Forsikringsmæssig baggrund og har bestået niveau 4 på forsikringsakademinet eller er i gang med uddannelsen
- Gerne erfaring fra et mæglerhus eller har forståelse for mæglerrollen
- Er velformuleret på dansk og har gode engelskkundskaber, da flere af kunderne har internationale afdelinger
Dine personlige kompetencer
- Arbejder struktureret og fokuseret
- Brænder for at opnå de bedste resultater
- Handlekraftig, arbejder selvstændigt og forretningsorienteret
- Fleksibel og har gode samarbejdsevner, både i teamet og på tværs af organisationen
- Interesseret i at skabe relationer med kunder, sætte dem i fokus og få dem til at føle sig trygge
- Formår at skabe en god teamspirit og støtter op om dine kolleger
Du kommer til at have din gang i et lærerigt miljø med mangfoldighed i medarbejderstaben, og her værdsætter vi, at vi hver især kan noget forskelligt, der tilsammen giver den gode løsning.
Ansættelsesforhold
Aon ønsker at kunne tiltrække og fastholde dygtige og engagerede medarbejdere. Vi tilbyder derfor alle medarbejdere en attraktiv lønpakke, der svarer til den enkeltes kompetencer, erfaring og indsats. Herudover tilbydes mulighed for faglig og personlig udvikling i takt med din udviklingsproces og ønsker hertil.
Ansøgning
Er du interesseret i stillingen, så upload en kort ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi afholder løbende samtaler. Hvis du har spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Sigga Borch på tlf. 5219 5579 eller sigga.borch@aon.dk.
Se vores onboarding video om, hvordan det er at være ny medarbejder i Aon.
Ansøgningsfrist:
Løbende.