COSCO SHIPPING Lines Denmark A/S

Er du vores nye regnskabsmedarbejder?

COSCO SHIPPING Lines Denmark A/S Birkerød

Indrykket 

Beskrivelse

Har du lyst til at prøve kræfter som regnskabsmedarbejder hos os i et team, der lægger vægt på høj faglighed, men samtidig har en uformel omgangstone med plads til humor.

Stillingen vil primært handle om debitoropgaver, herunder kundekontakt. Men derudover vil der også være opgaver i forbindelse med udvikling af nye processer samt systemudviklingsopgaver for optimering af systemer m.m.

Som regnskabsmedarbejder vil du indgå i økonomiområdets team for bogholderi. Bogholderiet varetager en bred vifte af funktioner både i forhold til interne og eksterne samarbejdspartnere. Bogholderiet er velfungerende, resultatorienteret og med et godt samarbejdsklima.

Vi ser gerne, at du:

  • Har flere års erfaring med regnskabsopgaver
  • Har erfaring med økonomisystemet Navision eller alternativt et lignende økonomisystem
  • Har erfaring med udvikling af nye arbejdsområder og processer
  • Har stor systemforståelse og kendskab til Excel
  • Arbejder struktureret og har en udpræget ordenssans i tilgangen til dine arbejdsopgaver
  • Proaktiv dialog med kunder vedr. kreditforhold samt vurdering af disse
  • Er resultatorienteret
  • Har lyst og evner til at kommunikere med interne samarbejdspartnere og kunder – både skriftligt og mundtligt
  • Engelsk både i skrift og tale
  • Åben over for ad hoc-opgaver

Om COSCO SHIPPING Lines Denmark AJS

Cosco Shipping Lines Denmark AJS er en del af den kinesiske statsejede rederivirksomhed, Cosco Shipping Lines CO. Ltd.

Vi repræsenterer Cosco Shipping Lines CO. Ltd i hhv. Danmark (Birkerød), Norge (Oslo) og Sverige (Goteborg) og beskæftiger i alt ca. 50 personer (hvor af 22 i Danmark).

Vores væsentligste opgave er håndtering af containere primært mellem Østen, Europa og USA samt hjælpegruppen med styring og planlægning af projekter for nordiske kunder. Vores kunder er alt fra den lille kunde med 1 container om året til de største kunder der har 35-40 stk. om dagen.

Vores finansafdeling er placeret i Birkerød, og herfra styres økonomifunktionen for alle 3 lande.

Vi har et godt sammenhold og rigtig gode personaleforhold med bl.a. sundhedsforsikring, kantine og sociale arrangementer.

Personlige kvalifikationer

Som person lægger du vægt på kvalitet i dit arbejde, og du formår at overholde dine deadlines. Du har styr på dit regnskabsmæssige håndværk og er i stand til at håndtere kompleksitet i forskellige opgaver. Som kollega har du forståelse for, at du indgår i en større sammenhæng og derfor er indstillet på at arbejde selvstændigt såvel som sammen med andre. Sidst men ikke mindst er du en udadvendt og proaktiv person, som møder på arbejdet med godt humør.

Vi tilbyder

Individuel løn efter kvalifikationer og erfaring.

Stillingen er på fuldtid med mulighed for deltid på 30 timer, hvis dette ønskes, og med tiltrædelse snarest.

Spørgsmål samt ansøgning til stillingen kan sendes via nedenstående link.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning med tilhørende CV.