PAB

Ejendomsmesterassistent til PAB afd. 2, Brunevang

PAB Rødovre

Indrykket 

Har du hænderne skruet rigtigt på, og har du lyst til at være drivkraft i en afdeling, hvor vedligeholdelse og servicering af beboere er dine vigtigste opgaver? Så læs med her.

Vi søger en ejendomsmesterassistent med stærke samarbejdsevner til PAB´s afdeling 2, Brunevang. Boligafdelingen har 386 lejemål og flere grønne områder, som du medvirker til at drifte og vedligeholde. Afdelingen har gennemgået en større renovering og er desuden i opstartsfasen omkring samdrift med vores naboafdeling i PAB (Kagshusene).

OM JOBBET:

Du bliver en del af en afdeling, som værdsætter gode ideer til optimeringer, og hvor du får indflydelse på dagligdagens rutiner. Du får sammen med vores erfarne ejendomsmester ansvaret for den daglige drift og tilrettelæggelsen af arbejdsopgaver i afdelingen. Derudover er servicering af beboere og bestyrelser en kerneopgave, og du skal derfor være dygtig til at kommunikere med alle typer mennesker både skriftligt og mundtligt. Derudover rummer dine opgaver:

  • Lettere administrative opgaver som fx regnskabs- og budgethåndtering (kontrol) og medvirken til løbende styring og rekvirering af håndværkere og leverandører
  • Ind- og udflytningssyn af lejemål
  • Servicering af beboere
  • Tilsyn med varmeanlæg og andre tekniske anlæg
  • Vedligeholdelse af grønne udearealer, samt snerydning i vinterhalvåret, etc.

DIN PROFIL:

Vores nye ejendomsmesterassistent skal have hænderne skruet rigtigt på og kende betydningen af at være serviceminded. Du skal kunne trives godt i en meget alsidig rolle, hvor dagene ikke er ens. Derudover forventer vi, at du:

  • Kan varetage lette administrative opgaver og har en god forståelse for IT, let budget og regnskab
  • Har lyst til at samarbejde med beboere, bestyrelser og mennesker fra mange forskellige miljøer
  • Har erfaring med pasning og pleje af grønne områder
  • Er stærk på det håndværksmæssige, gerne med byggeteknisk baggrund eller anden relevant erfaring

Det er et krav, at du har kørekort til personbil, og at du har mulighed for at deltage i aftenmøder i begrænset omfang.

VI TILBYDER:

  • Mulighed for at gøre en forskel i hverdagen for dine kollegaer og dine beboere i en afdeling med en bred vifte af opgaver
  • Et dygtigt og velfungerende team, der er gode til at samarbejde og til at have det sjovt i det daglige
  • Attraktive løn- og pensionsforhold jf. overenskomsten mellem BL og ESL
  • En fuldtidsstilling på 37 timer om ugen. Du må forvente, at der i begrænset omfang kan forekomme arbejde uden for normal arbejdstid – fx i forbindelse med snerydning og mødeaktivitet

Søg stillingen via knappen nedenfor senest fredag den 13. marts 2020. Der afholdes samtaler løbende. Der vil blive indhentet børneattest, og der skal fremvises straffeattest.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ejendomsmester Søren Iversen. Det gør du ved at ringe til administrationens omstilling på tlf. 43 42 02 22 og spørge efter Søren Iversen.