QA-specialist med erfaring i regulatorisk | Jobindex
Aurora Nordic Cannabis A/S

QA-specialist med erfaring i regulatorisk

Aurora Nordic Cannabis A/S

Aurora Nordic Cannabis A/S er en nystartet virksomhed, som er i fuld gang med at opbygge Europas største produktion af medicinsk cannabis. Vores vision er at tilbyde Europas patienter medicinske cannabis produkter af høj kvalitet som en effektiv behandling for en bred vifte af medicinske tilstande.

Vi søger en ny kollega til vores afdeling for kvalitetssikring, kvalitetskontrol og Regulatorisk. Med direkte reference til lederen af kvalitetsafdelingen vil du blive en del af et høj kvalificeret team af QA- og RA-specialister, hvor du vil være med til at sikre et højt kvalitetsniveau af vores produkter i en virksomhed i kraftig vækst inden for medicinsk cannabis.

Om stillingen

Sammen med den øvrige kvalitetsafdeling vil du skulle varetage en bred vifte af opgaver indenfor kvalitetssikring og kvalitetskontrol opgaver som blandt andet dækker:

  • Vedligehold af vores QMS-system inkl. opdatering og godkendelse af procedurer, specifikationer, SMF m.m.
  • Håndtering af afvigelser og CAPA
  • Håndtering af ændringer
  • Godkendelse af håndtering af OOS- og OOT-resultater
  • Håndtering af kundeklager, recall (mock-recall) samt bivirkningsafrapportering
  • Udarbejdelse af narkotikaregnskab og afrapportering til myndigheder
  • Destruktionsansøgning samt afrapportering til myndigheder
  • Frigivelse af råvarer og pakkematerialer
  • QA-godkendelse af batchdokumentation og logbøger
  • Planlægge, udføre og afrapportere selvinspektioner
  • Godkendelse af leverandører, herunder udarbejde og vedligeholde kvalitetsaftaler (QAA)
  • Udarbejdelse af PQR
  • Deltage i myndighedsinspektioner
  • Lovgivningsovervågning
  • Udarbejde ansøgninger og ændringsansøgninger til myndighederne
  • Ad hoc-kvalitetsrelaterede opgaver

Din profil:

  • Du har erfaring indenfor kvalitetssikring og kvalitetskontrol og har arbejdet med GMP
  • Udarbejdelse og godkendelse af procedurer
  • Du har erfaring med udarbejdelse og vedligeholdelse af et kvalitetsstyringssystem (QMS) inden for den farmaceutiske industri
  • Du har erfaring med regulatorisk arbejde indenfor den farmaceutiske industri
  • Du arbejder analytisk og systematisk og sætter en ære i at levere arbejde af høj kvalitet – samtidig er du en flittig og energisk person, som værdsætter det gode samarbejde og samtidig er i stand til at arbejde selvstændigt
  • Du er god til at kommunikere og har evnen at tale med kolleger, samarbejdspartner og myndigheder på alle niveauer
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale

Den ideelle kandidat har en uddannelsesmæssig baggrund som farmaceut, cand.scient. i medicinalkemi, biologi, kemi, ingeniør eller lignende med 5-7 år erfaring fra en stilling i en kvalitets-, produktions- eller kvalitetskontrolafdeling, gerne tilknyttet en produktion inden for den farmaceutiske industri.

Vi tilbyder

En spændende og alsidig hverdag i en nystartet virksomhed med dynamik og vækst og med gode personlige udviklingsmuligheder. Du vil blive del af et team af dygtige kolleger i et uformelt miljø med højt humør. Stillingen er på fuld tid. Dit arbejdssted bliver i Bellinge, sydvest for Odense.

Lyder det som noget for dig?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Ann Sofie Forssling pr. mail asf@auroranordic.dk. Du kan læse mere om vores virksomhed på www.auroranordic.dk.

Send venligst din ansøgning, dit CV samt øvrig dokumentation til HR-manager Anita Lindhart på job@auroranordic.dk. Samtaler finder sted løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Vi glæder os til at byde dig velkommen!

Cookies på Jobindex

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra Jobindex og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.