Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
21 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
DCU-Camping Hesselhus søger Receptionist til fuldtidsstilling pr. 1/7-24
Er du smilende, serviceminded og brænder efter en alsidig hverdag? Så bliv en del af vores lille team, der arbejder sammen om at få pladsen til, at være den bedste udgave af sig selv.
Dine faste opgaver vil være alm. receptionsopgaver, hjælp i butikken, rengøring samt afholdelse af aktiviteter. Desuden vil der være mere utraditionelle opgaver, hvor du hjælper vores med vedligehold og udviklingsprojekter.
Administrativ medarbejder til receptionen på OK's hovedkontor i Viby J
Har du let til smil og en passion for at levere uovertruffen service til vores kunder, samarbejdspartnere og kolleger i huset?
Du vil sammen med dine øvrige kollegaer i receptionen være ansvarlig for at modtage besøgende, besvare telefonkald til viderestilling, håndtere indkommende e-mails og en række andre administrative opgaver som løses i Backup- og Receptionsteamet.
Selvstændig Executive Assistent (EA) for CEO i R2 Group Holding
Er du ambitiøs og ærekær omkring dit ansvarsområde? Har du også interesse og flair for et job tæt på den øverste ledelse?
Opgaverne er mangeartede, men falder overordnet set i følgende kasser.
En kasse omfatter intern og ekstern korrespondance, kalender- og mødestyring og generel opfølgning og sparring med CEO.
En anden kasse vil indeholde opgaver, hvor du agerer som CEO’s ”forlængede arm” ift. at assistere i de driftsselskaber, hvor CEO’en har det overordnede ansvar.
Du vil samtidig få ansvaret for vores kantine og dermed personaleansvar for den daglige kantineleder.
ISS søger en husvært til en lokation i Hadsten
Trives du med selvstændigt arbejde og kan du lide at yde en god service for vores kunder?
Som husvært kan du f.eks. hjælpe til i receptionen eller være ansvarlig for pakkemodtagelser. Vi sætter sammen en ære i at levere rengøring på et højt niveau. Det vigtigste er, at du har en serviceorienteret tilgang til dit arbejde og er fleksibel samt omstillingsparat.
Som husvært kan det variere, om du møder andre ISS-medarbejdere, eller om du kommer til at arbejde selvstændigt på nogle af vores lokationer.
Juridiske sagsbehandlere/advokatsekretærer
Er du klar til at prøve kræfter med et nyt koncept, hvor du arbejder som juridisk sagsbehandler hjemmefra på udvalgte dage inden for et afgrænset tidsrum eller simpelthen bare på tidspunkter, hvor det passer dig bedst at arbejde?
Legal People er kommet godt fra start og søger derfor flere juridiske sagsbehandlere/advokatsekretærer, der selvstændigt kan sagsbehandle hjemmefra inden for dødsboer, konkursboer, tvangsauktioner, selskabsret, retssager, inkasso, testamenter, fremtidsfuldmagter, bolighandler, erhvervshandler, kontrakter og andre juridiske arbejdsområder.
Du er ansat som timelønnet og får løn for de timer, du arbejder. Hvor mange det skal være – det bestemmer du selv.
Office Assistant (barselsvikariat)
Er du klar til at være den første stemme, det første smil og den første hånd, der byder vores gæster velkomne?
Vi søger en engageret og serviceminded Office Assistant. I rollen vil du være ansvarlig for receptionen, hvor du sikrer en professionel og imødekommende modtagelse af vores gæster. Herudover vil du løse forskellige administrative opgaver:
- Besvare hovedtelefonen og sikre en effektiv kommunikation.
- Give vores gæster en varm velkomst med høj service- og informationsniveau.
PA/direktionsassistent i international produktionsvirksomhed
Har du høje ambitioner og søger et spændende og udfordrende job? Vi søger en engageret og dygtig PA/direktionsassistent!
Hos GM Plast er beslutningsvejene korte, og vi laver gerne ændringer for de rette ideer. Det handler om at understøtte vores medarbejderes talenter, så vi finder den rolle, de kan shine bedst i. Og at sammensætte teams af forskellige mennesker, som kan komplementere hinanden og arbejde sammen som ét hold.
Jobbet er ret mangfoldigt, og du kommer til at være på en meget central position.
Receptionist til Lidls hovedkontor i Aarhus
Er du smilende, professionel, imødekommende og har en positiv tilgang til opgaveløsning? Motiveres du af at yde en service i verdensklasse? Så er du måske den receptionist, vi søger!
Som receptionist har du en bred pallette af arbejdsopgaver, herunder:
- Passe receptionen og telefonomstillingen
- Tage imod gæster, opdækning til møder og kurser, bestilling af forplejning samt lave kaffe
- Postsortering, pakkemodtagelse, forsendelser samt praktiske opgaver
Er du ny administrativ blæksprutte på DR Midt & Vest?
En ting er sikkert: Du kommer ikke til at kede dig i en nyhedsverden, hvor tingene går stærkt, og hvor det administrative alligevel skal løses med en rolig og sikker hånd. Du får en central rolle på redaktionen, hvor alle vil henvende sig, når der er små og store spørgsmål og ting, der bare skal løses her og nu.
Du tager ansvar for redaktionens virke fra at være referent for centrale møder eller træde til, når kaffemaskinen strejker. Uanset kompleksitet helmer du ikke, før ting og systemer fungerer optimalt
Selvstændig piccoline/piccolo til varierende opgaver – tidsbegrænset stilling
Trives du i rollen som serviceminded blæksprutte, og bidrager du med positiv energi, der smitter af på dine kollegaer?
Du har muligvis planer om et sabbatår fra studierne og har lyst til et spændende og selvstændigt job, inden du vender tilbage til studierne?
Opgaverne vil være mangeartede og veksle mellem faste daglige rutiner og ad hoc-opgaver.
Assistant
Hos LINDBERG skaber vi ikke kun briller, vi revolutionerer brilledesign gennem innovation, håndværk og en ubøjelig stræben efter perfektion.
Vi søger en medhjælper til at varetage diverse ad hoc-opgaver i husets mange forskellige afdelinger samt afløsning i vores kantine i forbindelse med fravær, ferie og i travle perioder. Derudover får du ansvar for diverse både faste samt ad hoc-opgaver i vores receptionen, hvor du vil rapportere direkte til vores Executive Assistant.
Medarbejder til reception og service søges
Vil du være en del af en vinderkultur, har du humor og glimt i øjet – og brænder du for at blive en del af et stærkt team med fart på? Så får du muligheden her på et af Danmarks smukkest beliggende hotel- og konferencecentre – første revle efter vandet.
Du kan forvente et spændende job med mange muligheder – og med god oplæring af dine kollegaer, hvor du bliver en del af et dynamisk team af dygtige og engagerede kollegaer med et stort fokus på innovation og samarbejde.
Ejerservice-assistent
Som Owner Service Assistant bidrager du til en ensartet holdning, kvalitet og service over for vores sommerhusejere som en del af vores DanCenter / Danland / Admiral Strand’s lokale kontor på Ebeltoft.
Daglige opgaver vil bl.a. inkludere:
- Ejerdialog, herunder sagsbehandling & pris/hus.
- Bookingovervågning – ind/udflytninger.
- Kasse-opgørelse & rapportering.
- Tjek af lejligheder/huse.
Advokatsekretær til retssagsbehandling m.m. søges til attraktiv stilling hos Sagførerne i Risskov
Kan du lide at arbejde med mennesker, og er kvalitet og engagement vigtigt for dig?
Advokatsekretær til familiesager søges til attraktiv stilling hos Sagførerne i Risskov
Kan du lide at arbejde med familiesager, og er kvalitet og engagement vigtigt for dig?
Hjælpere til reception
Frivillige til at hjælpe ved afskedsreception fredag d. 21. juni 2024.
Sekretær til Fenskær Efterskole
Med ansættelse fra den 1. august 2024, søger vi en sekretær, der vil være med til at skabe en imødekommende og tryg ramme for vores 88 efterskoleelever og vores 30 ansatte.
Sekretær til Tangen Skole og Børnecenter
Pr. 1. august 2024 bliver Harboøre skole og Børnecenter og Thyborøn skole lagt sammen til én organisation på to matrikler.
Skolesekretær
Vi søger en dygtig og alsidig skolesekretær med relevant uddannelse og erfaring.