Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
189 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Sekretariatschef med flair for topledelsesbetjening
Kan du sikre ledelsesbetjening af høj kvalitet, og kan du få det bedste frem i dine medarbejdere inden for et fagområde, hvor vi arbejder med de mest komplekse sager om selskabsskat, moms, afgifter og udbytteskat under stor politisk bevågenhed?
Som sekretariatschef for ledelsessekretariatet er det afgørende, at du kan understøtte både sammenhæng og koordinering på tværs. Samtidig skal du sikre ensartet og høj kvalitet i alle fagområdets produkter, der tilgår fx Skattestyrelses direktion eller Skatteministeriets departement.
Økonomimedarbejder/bogholder
Som regnskabsassistent/økonomimedarbejder vil du få en central rolle i at sikre, at virksomhedens økonomi- og regnskabsfunktion kan følge virksomhedens udvikling. Foruden de daglige opgaver, skal du være med til at udvikle virksomhedens finansielle styringsredskaber.
Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder - det vil sige en attraktiv arbejdsplads, som vi alle kan være stolte af, og hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.
Regnskabsassistent til Regnskabsservice i Herning
Vi leder efter vores nye kollega, som har lyst til at blive en del af et stærkt hold med 50 dedikerede kolleger (fordelt på 6 teams), som varetager bogholderi og lønbehandling for 260 selvstændige købmænd i kæderne Meny, Spar, Min Købmand og Let-køb.
Du bliver del af et team med dygtige kolleger, hvor vi har fokus på det gode arbejdsmiljø, og hvor vi sikrer, at du får en grundig oplæring i relevante arbejdsopgaver.
Interesseret i personlig og faglig udvikling? Vi søger en trainee, ejendomsadministrator
Vi får mange nye og spændende opgaver ind, og har derfor brug for en serviceminded trainee med naturlig flair for at hjælpe og servicere vores kunder og lejere bedst muligt.
Dine opgaver
- Selvstændig håndtering af en spændende administrationsportefølje.
- Opgaver inden for ejerforeninger samt bolig- og erhvervsejendomme.
Vi tilbyder en arbejdsplads med fokus på trivsel, engagement, service og kvalitet.
Underviser til finansuddannelserne
Vil du være med til at forme fremtidens finansielle medarbejdere? Erhvervsakademi Aarhus søger en underviser til vores videregående uddannelser inden for finans og økonomi.
Du bliver en del af et inspirerende team af kolleger, som arbejder for at levere den bedste undervisning til vores studerende. Som en del af det at være underviser på Erhvervsakademi Aarhus skal du gennemgå et adjunktforløb. Det betyder, at forsknings- og udviklingsaktiviteter samt undervisning på efter- og videreuddannelse også bliver en del af dit job.
Finance Senior Consultant
Som SAP S/4HANA Finance Senior Consultant vil du komme til at arbejde med digital transformation indenfor finansielle processer for vores kunder. Du vil arbejde med forretningsanalyse, løsningsdesign, og implementering hos kunderne og er dermed involveret i hele forløbet hos kunden fra A-Z.
Du vil få en tæt relation til kunderne og være deres troværdige rådgiver, og dermed være med til at sikre dem den bedste SAP-løsning indenfor SAP Finance.
Som virksomhed har vi de seneste år oplevet stor vækst. Der er højt til loftet og ambitioner om at vokse yderligere – både for den enkelte medarbejder og for 2BM, part of SOA People som helhed.
Financial Controller - Barselsvikariat
Er du en omhyggelig Financial Controller, der er klar til at påtage dig en dynamisk rolle?
I denne stilling vil du støtte vores Finance Manager ved at sikre korrekte regnskabstal, generere materiale til den årlige revision samt indgå i den månedlige rapportering. Derudover vil du komme til at samarbejde med vores kommercielle teams og produktionsteams om at overvåge månedlige salgs-, produktions- og omkostningsresultater.
Løntrainee
Vores toårige uddannelsesforløb hos Beierholm er skræddersyet til at ruste dig til fremtidens behov inden for økonomisk rådgivning. Når du har gennemført uddannelsen, vil du have opbygget brede kompetencer indenfor bogholderi med hovedvægt mod lønadministration.
Vi har et arbejdsmiljø med højt til loftet. Her er plads til alle, og du vil hurtigt opleve, at dine kolleger ikke kun bliver professionelle sparringspartnere, men også dine venner. Vi stræber samtidig efter at skabe et liv i balance, fordi vi tror på, at gode betingelser og en støttende atmosfære skaber dygtige medarbejdere.
Revenue Analyst
Vil du hjælpe med at optimere vores prissætning?
Kan du omsætte salgs-KPI’er og tendenser til konkrete pricing-initiativer med fokus på vækst?
Molslinjen kan tilbyde dig:
- En alsidig, spændende og ofte uforudsigelig hverdag
- Gode udviklings- og karrieremuligheder, da du bliver en del af en større organisation
- At blive en del af et stærkt team på fire dedikerede kolleger, som er kendetegnet ved effektivitet, samarbejde og respekt
Finansiel controller
Brænder du for tal og økonomisk analyse – og har du en skarp sans for detaljer og en passion for præcision? Er du nyuddannet, eller har du et par års erfaring som controller og er klar til nye udfordringer i en innovativ virksomhed?
Du vil indgå i et team på tre medarbejdere i økonomiafdelingen. Dine opgaver vil, blandt meget andet, inkludere:
- Deltagelse i håndtering af daglig bogføring og afstemninger
- Deltagelse i udarbejdelse af måneds- og årsregnskab, herunder løbende rapportering til ledelsen
- Deltagelse i udarbejdelse af budgetter og forecast
Ejendomsadministrator til velkonsolideret ejendomskoncern
Brænder du for at sikre optimal ejendomsadministration og lejeoplevelser i særklasse – og har du værktøjskassen til at sikre det?
Til at administrere en bred portefølje af ejendomme inden for såvel bolig som erhverv og bidrage til virksomhedens kontinuerlige udvikling leder vi efter en troværdig og professionel ejendomsadministrator. Hvis det er dig, kan du se frem til en ansvarsfuld rolle.
Revisionshuset Tal & Tanker søger endnu en glad økonomikonsulent med hjerne og hjerte på rette sted til vores kontor i Aarhus
Arbejdsglæde, fagligt engagement og en sund balance mellem jobbet og privatlivet er nøgleord hos Tal & Tanker. Derfor får du en hverdag med spændende opgaver for din helt egen kundeportefølje samt et hus fyldt med begejstrede kolleger.
Du får ansvaret for dine egne kunder og er deres primære kontaktperson ift. den løbende bogføring og heraf afledte opgaver.
Du vil opdage, at du får mere og mere ekstern kontakt, efterhånden som du kommer ind i opgaverne og kommer tættere på kunderne og kollegaerne.
Bogholder til Finansafdelingen
Kan du jonglere med tal, er Excel dit andet hjem?
I rollen vil du være en vigtig brik i et lille, men effektivt team på 5 kolleger. Du vil få ansvaret for den daglige bogføring, debitor- og kreditorstyring samt intern fakturering og posteringer i NAVISION. Derudover vil du sikre, at lønnen udbetales rettidigt via Visma Dataløn samt ferie, fravær og timeregistrering finder sted efter gældende regler.
Vi søger en erfaren lønbogholder med opstart hurtigst muligt
Vil du være en del af et firma i vækst, hvor du har ansvar og mulighed for at udvikle din faglighed?
Du får en ansvarsfuld rolle, hvor du driver dine opgaver i tæt samarbejde med det dygtige økonomi-team. Dit primære ansvarsområde bliver at sikre håndteringen af lønudbetaling til den internationale arbejdsstyrke.
Business Intelligence Developer
Are you analytical by nature with a strong problem-solving mindset? Do you have a flair for systems and numbers, and are passionate about finding coherence and meaning from data?
At HAY, we are currently seeking two new colleagues for our analytics department: a Business Intelligence Analyst for a permanent position and a Business Intelligence Developer for a maternity cover lasting for approximately one year.
Commercial Analyst til Master Planning
Er du skarp til at arbejde med tal og data? Har du flair for at lave præcise forecasts, budgetter og analyser?
Som Commercial Analyst i vores Master Planning team vil du spille en vigtig rolle i at understøtte vores planlægnings- og optimeringsprocesser med data-drevne indsigter og anbefalinger.
Bliv en del af PwC’s Graduate Program i Tax & Legal (English below)
Er du snart færdig med din uddannelse inden for økonomi, erhvervsjura eller jura, og lyder det spændende at fortsætte din videre udvikling i et velfungerende graduate program?
Vores Tax & Legal graduate program er særligt for dig, der har interesse inden for det skatteretlige, økonomiske eller juridiske område, og som gerne vil klædes på til overgangen fra studerende til fuld tid.
Du bliver en del af et 2-årigt program, hvor der er et stort fokus på din personlige såvel som faglige udvikling.
Dine miljøøkonomiske kompetencer til arbejde med klimatilpasning og kystbeskyttelse eftersøges
Klimaforandringer og -tilpasning fylder mere end nogensinde før! Derfor har vi i Kystdirektoratet brug for dine miljøøkonomiske kompetencer til at håndtere klimaforandringer og skabe værdi for mennesker, natur og samfund.
Kan du udvikle modeller og værktøjer til sårbarheds- og risikoanalyser, der danner grundlag for klimatilpasningen i Danmark? Hvis ja, så har vi stillingen til dig.
Controller - vær med til at outsource og kvalitetssikre vores kunders økonomifunktion
Trives du i et job, hvor din succes skabes i samspil med vores kunder, dine kolleger og dig?
I jobbet som Controller får jeg mange spændende og udfordrende arbejdsopgaver. Vi leverer høj kvalitet, og sammen er vi et professionelt team.
Dét, der gør det unikt at arbejde som controller hos lige netop os, er, at dine udviklingsmuligheder er enormt brede.
Erfaren bogholder
Biofuel Express søger en proaktiv og fagligt kompetent erfaren bogholder med forretningsforståelse til en nyoprettet stilling i vores økonomiteam i Randers, der supporterer alle vores markeder som Shared Service Center. Du må gerne være generalist inden for administration og have erfaring med bogholderi i flere selskaber.
Der er tale om en fuldtidsstilling på vores lyse og åbne kontor i Randers beliggende ved motorvejen med let adgang fra hele Østjylland. Du tilbydes mulighed for kantineordning samt mulighed for fitness på lokationen. Der er fri parkering ved kontoret.