Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
455 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Chefkonsulent med passion for tekniske erhvervsuddannelser
Vil du være med til at fremtidssikre uddannelser til industrien og dens medarbejdere?
Som chefkonsulent er din opgave at afdække industriens uddannelsesbehov og efterfølgende udvikle, markedsføre og implementere relevante arbejdsmarkedsuddannelser og erhvervsuddannelser. Du vil bl.a. komme til at arbejde med industrioperatøruddannelsen.
Akademiker med interesse for data, teknologi og ledelsesbetjening til Direktionssekretariat & Jura
Vil du have en hverdag i spændingfeltet mellem strategi, sundhed, life science og ledelsesbetjening? Har du interesse for AI, big data og den teknlogiske udvikling? Så er du måske vores nye kollega, der får en afgørende rolle i at koordinere Lægemiddelstyrelsens amibtioner om bedre brug af data.
Som vores nye kollega skal du blandt andet:
- Koordinere og sikre overblik over styrelsens strategiske opgaver på dataområdet
- Sikre, at styrelsen bidrager til relevante nationale og internationale initiativer omkring data og teknologi
Erhvervsministeriets departement søger ambitiøse medarbejdere til politisk arbejde i spændingsfeltet mellem den private og offentlige sektor
Interesserer du dig for samspillet mellem den private og den offentlige sektor, og hvordan vi i fællesskab udvikler velfærdssamfundet? At vi sikrer fair og effektiv konkurrence til gavn for forbrugere og virksomheder. Eller vil du være med til at sætte retning for udviklingen af nye teknologier i Danmark?
Opgaverne spænder bredt i Erhvervsministeriet, og vi har brug for den rette kandidat til en stilling i Erhvervsministeriets område for erhvervs- og samfundsøkonomi.
Din portefølje vil blive tilpasset din profil og interesser, men vi forventer også, at du har mod på at sætte dig ind i nye områder og hjælpe med at løfte på de områder, hvor der er travlt.
To konsulenter til udvikling og salg af efter- og videreuddannelse
Som konsulent ansættes du i vores ledelses- og projektsekretariat, hvor det strategiske arbejde med vores efter- og videreuddannelser er forankret. Konsulentteamet er en del af et samlet team på 9 konsulenter, der understøtter strategiske indsatser på tværs af Zealands programmer og uddannelser.
Konsulentarbejdet har en udadrettet del, der handler om dialog med virksomheder, monitorering af markedet for efteruddannelse, udvikling af uddannelsestilbud sammen med virksomheder og repræsentation af Zealand i relevante netværk og fora.
Pressekonsulent
Vi søger en ambitiøs pressekonsulent med en veludviklet politisk næse, som vil indgå i Kommunikationsafdelingen. Her får du ansvar for vores dag-til-dag pressehåndtering, rådgivning af kollegaer, at omsætte pressehistorier til god medlemskommunikation og give indspark til SoMe.
Du får stor frihed til at planlægge og tilrettelægge dit arbejde, hvor vi tilbyder varierende arbejdsopgaver i et uformelt miljø. Vi er netværksorienterede og lægger stor vægt på faglige fællesskaber, ligesom der er gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
Sekretariatschef med flair for topledelsesbetjening
Kan du sikre ledelsesbetjening af høj kvalitet, og kan du få det bedste frem i dine medarbejdere inden for et fagområde, hvor vi arbejder med de mest komplekse sager om selskabsskat, moms, afgifter og udbytteskat under stor politisk bevågenhed?
Som sekretariatschef for ledelsessekretariatet er det afgørende, at du kan understøtte både sammenhæng og koordinering på tværs. Samtidig skal du sikre ensartet og høj kvalitet i alle fagområdets produkter, der tilgår fx Skattestyrelses direktion eller Skatteministeriets departement.
AML - konsulent
Er du drevet af ønsket om at bekæmpe hvidvask og finansiel kriminalitet? Har du solid erfaring inden for AML og en passion for at sikre finansiel integritet og høje standarder?
Som vores nye AML-konsulent vil du have en central rolle i at undersøge transaktioner mm. for at forebygge økonomisk kriminalitet og terrorfinansiering. Konkret vil dine arbejdsopgaver rumme: TM, ODD, kontroller, forretningsgange, underretninger, kundekontakt, FATCA/CRS, PEP og indsigelser.
Fagligt stærke medarbejdere til finanslovsarbejde
Brænder du for at arbejde i et dynamisk og politisk miljø med en omskiftelig hverdag? Er du analytisk og god til at skabe fremdrift og resultater i samarbejde med mange aktører?
Du vil blive ansat i kontoret Budget og Finanslov, som har en bred opgaveportefølje og spiller en central rolle i finanslovsarbejdet gennem koordinering, styring og analyser af ministeriets samlede bevillinger og budgetter. Skatteministeriets samlede rammer er på mere end 11 mia. kr., så det er ikke nogen lille opgave.
Operations and Project Manager
You will have the overall responsibility for ensuring Learning Lab complies with its own team practices, finance guidelines, and project procedures. This comes with some administrative tasks relating to finance, reporting and projects in close collaboration with the Team Lead and other project managers.
We offer flexible working hours and the possibility of working 1-2 days from home.
Konsulenter søges til ambitiøst forandringsprojekt
Kan du finde ud af at styre et ambitiøst administrationsprojekt, som strækker sig på tværs af hele Miljøstyrelsen? Kan du se dig selv lede workshops og optimere processer i en offentlig styrelse med fokus på det danske miljø? Er du en erfaren proceskonsulent med IT-fokus og LEAN erfaring, eller er du skarp på data og BI? Hvis ja, så er det måske dig, vi mangler.
Miljøstyrelsen ønsker at etablere et team, der kan drive forandrings- og digitaliseringsprocesser på tværs af Miljøstyrelsens stabsfunktioner. Vi søger derfor 3 medarbejdere, som tilsammen kan løfte denne ambitiøse og spændende opgave.
Chefkonsulent med personaleansvar for Sekretariatet for Indkøb og Initiativtovholder for Projekt OSS – Økonomi & Service
Brænder du for forandringsprocesser, og har du evnen til at strukturere, systematisere og udvikle arbejdsgange? Er du passioneret omkring udvikling og understøttelse af medarbejdere?
Så er du måske vores kommende chefkonsulent med personaleansvar med ansvar for både faglig ledelse og personaleledelse af Sekretariatet for Indkøb samt faglig ledelse af projekt OSS.
Miljøstyrelsen er en del af Miljøministeriet og myndighed på miljø- og naturområdet. Vores kerneopgave er at omsætte natur- og miljølovgivningen til virkelighed, og målsætningen er at balancere hensynene til både beskyttelse og benyttelse.
Projektleder til udvikling af midlertidige projekter, borgerdialog og formidling
Er du vant til at begå dig blandt mange forskellige interessenter, skabe engagement og styre ambitiøse projekter i land, og kan du samtidig formidle projekterne, så By & Havns aktiviteter skaber værdi og kommer endnu tættere på borgere, naboer og kunder, så vil vi meget gerne høre fra dig!
Din opgave bliver at sætte retning, konceptualisere, indgå partnersamarbejder, skabe fremdrift og gennemføre projekter samtidig med, at du har flair for kommunikation og øje for, at aktiviteterne understøtter fortællingen om en byudvikling, der har fokus på mangfoldighed og sammenhæng.
Erfaren og struktureret teamlead til portefølgestyring og projektstøtte i kontoret Internationalt Samarbejde
Vil du bidrage til løsningen af it-projekter med høj samfundsrelevans? Vil du arbejde med koordinering og styring i et kontor med stor variation i opgaverne?
Du skal støtte kontoret ved at bistå med styringsopgaver inden for bl.a. projekt- og opgavekoordinering, planlægning, økonomi-, risiko- og ressourcestyring.
Du kommer bl.a. til at:
- udarbejde materiale og varetage væsentlige koordineringsopgaver ift. kontorets interessenter, styregruppe, systemboard og samarbejdspartnere
- udarbejde business case og øvrige ledelsesdokumenter
- opdatere budgetter løbende, følge op på timeforbrug og udbudsmateriale
KEA Studieadministration søger skarp profil til eksamensgruppen
Er dit administrative overblik så godt, at du kan holde styr på eksamenerne på Københavns Erhvervsakademi?
Dit arbejde rummer sagsbehandling, vejledning, tilrettelæggelse af eksamener og administration, og du får stor succes i jobbet, hvis du kan bruge dine egenskaber som menneskekender og bindeled til vores uddannelser.
Du vil blive inddraget i vores ibrugtagning, og vi vil sætte pris på dine input til, hvordan systemernes muligheder udnyttes bedst muligt for teamets arbejdsprocesser.
Team Leader & Senior Advisor on Local Leadership
Are you an experienced, visionary, and dynamic individual with a strong programmatic understanding and experience with local leadership and the triple nexus work?
Can you be an inspiring and trusted Team leader for five experienced and highly motivated advisors with backgrounds in resilience, climate, agroecology, responsible business, conflict and peace building and humanitarian policy and practice?
Then read on because DCA is looking to fill a position as Team leader and Senior Advisor in our Programme, Advocacy and Learning Unit (PAL) in DCA HQ.
Teamleder til vores GDPR-team
Vil du gøre en forskel i AP Pension og sætte dit præg på en nyoprettet rolle som teamleder for vores GDPR-team i afdelingen for informationssikkerhed?
Du bliver spillende træner i teamet, som er en del af en engageret afdeling, der har ansvaret for informationssikkerheden i AP Pension samt for at rådgive, implementere og kontrollere GDPR-området. Med reference til afdelingschefen for informationssikkerhed får du personaleansvar for de tre medarbejdere.
Sekretariatschef
Som sekretariatschef er det din opgave at lede sekretariatet samt at sætte forebyggelse på dagsordenen og medvirke til at Det Kriminalpræventive Råd bliver en endnu vigtigere aktør på området. Der er brug for en sekretariatschef med visioner på området.
Du er ansvarlig for sekretariatets personale, økonomi, administration, kommunikation m.m. Du skal kunne indgå i et tæt samarbejde med formanden og rådsledelsen. Herudover skal du indgå i tæt og tillidsfuldt samarbejde med de mange andre aktører på området.
Sektionsleder til Administration og Styring i Rigspolitiets koncern IT’s center for Legacy-transformation
Har du erfaring med statens centraladministration? Og vil du stå i spidsen for det team, som skal sikre den rette understøttelse af Center for Legacy? Så har du muligheden for at blive en del af ledergruppen, som skal sikre modernisering af dansk politis legacy-portefølje.
Som leder får du ansvaret for flere medarbejdere, som skal trives og udvikles. Center for Legacy er etableret 1. oktober 2023 og en del af din opgaveløsning bliver at håndtere omboarding af nye medarbejdere i samarbejde med centerchefen.
Erfaren arbejdsmiljøkonsulent til HR & Arbejdsmiljø
I Slagelse Kommune har vi store planer for vores arbejdsmiljøarbejde – men vi mangler dig på holdet!
Vi skal over de næste år højne det strategiske arbejdsmiljøarbejde og der vil derfor også blive rig mulighed for at arbejde mere strategisk med arbejdsmiljøarbejdet, fx mulighed for at være med til at formulere en helt ny arbejdsmiljøstrategi og underliggende og retningslinjer.
GDPR- og informationssikkerhedskonsulent
Brænder du for GDPR og informationssikkerhed i øjenhøjde?
Så har vi jobbet til dig i kommunens Center for Udvikling og Digitalisering. Her er kommunens GDPR-funktion samlet sammen med kollegaer, der blandt andet arbejder med brugerstyring, digitalisering, IT og projektledelse. Vi arbejder tæt sammen, hjælper hinanden og sørger for, at det også er sjovt at gå på arbejde.
Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:
- Rådgive og vejlede kommunens chefer og medarbejdere om de forpligtelser, der følger af databeskyttelseslovgivningen
- Uddannelse og awareness af medarbejdere og ledere i GDPR og informationssikkerhed
- Udarbejde risikovurderinger og konsekvensanalyser