Jobannonce: Leder for Ledelsessekretariat og Kommunikation

Holbæk Kommune

Leder for Ledelsessekretariat og Kommunikation

Vil du sætte dine fingeraftryk på udviklingen i en af Sjællands store og ambitiøse kommuner? Er du en motiverende og tillidsskabende personaleleder? Får du energi af at arbejde i et krydsfelt mellem politik, strategi og kommunikation? Og brænder du for de kommunale kerneopgaver? Så kom til Holbæk Kommune og bliv vores nye leder af Ledelsessekretariat og Kommunikation.

Som leder af Ledelsessekretariat og Kommunikation vil du få ansvaret for en afdeling med et bredt opgaveområde, hvor du har det daglige ledelses-, drifts- og udviklingsansvar. Afdelingen er centralt placeret med direkte reference til kommunaldirektøren og har bl.a. ansvar for betjening af direktion og borgmester, politik- og strategiudvikling samt intern og ekstern kommunikation.

Vi kan love dig en spændende og alsidig hverdag i et interessant ledelsesfelt med rige muligheder for personlig og faglig udvikling.