Skattestyrelsen
Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
Jobannonce: Sekretær til administrative opgaver i Skovvejens distrikt
Annoncen er udløbet!
Klik på annoncen for at se, om virksomheden stadig er åben for ansøgninger.
Sekretær til administrative opgaver i Skovvejens distrikt
Skovvejens distrikt for 0-5-års-området søger en administrativ sekretær. Stillingen er på 25 timer ugentligt i et barselsvikariat med tiltrædelse d. 1. oktober eventuelt før. Der er mulighed for at supplere timerne med andre funktioner evt. som pædagogmedhjælper. Du vil have kontor i Agernhaven 6, sammen med distriktslederen, og indgå i et opgavefællesskab med andre administrative medarbejdere.
Sekretærens overordnede arbejdsopgaver
- Løn og personalesager
- Økonomiopgaver
- Servicering af de pædagogiske ledere i Børnehusene
- Diverse sekretariatsopgaver, referater, intra, børneintra m.m.
Anbefalede job
Jobboozt ApS
3
Jobindex