Jobannonce: Kundeservicemedarbejder til check-out – 30 timer

Gem

Kundeservicemedarbejder til check-out – 30 timer

Aalborg

Som medarbejder i IKEAs check-out-afdeling er din hovedopgave at stå i check-out og servicere vores gæster og kunder, så de oplever det som hurtigt, nemt og positivt at handle i IKEA. Vi overgår helst vores gæsters forventninger, og det bliver du en del af.

Du vil tage imod vores gæster på en ærlig, naturlig og ligefrem måde, og du vil bidrage til at skabe det gode værtskab i IKEA Aalborg. Du tager ansvar for dine opgaver og løser handlekraftigt lidt sværere kundesituationer i betalingsøjeblikket, hvor du med tydelig kommunikation hjælper kunder og gæster.

Du vil sammen med dine kolleger sørge for, at kunderne får en ekstra god oplevelse gennem en god og effektiv service. I dit arbejde er du hver dag i kontakt med en masse kolleger, primært fra salgsafdelingerne og resten af kundeservice, og vi arbejder i fællesskab, for at tilsikre den fuldendte kundeoplevelse ved et besøg i IKEA.

IKEA