Jobannonce


GML-HR A/SFinancial Manager

GML-HR A/S, Nyborg

Vil du være ansvarlig for Daloons finansafdeling i Danmark?

Du får en varieret dagligdag, hvor du sammen med dit team på 3 medarbejdere skal sikre en høj standard i den daglige drift samtidig med at implementering af nye processer bliver prioriteret med sikker hånd. Al kommunikation med og rapportering til moderselskabet foregår på engelsk og i engelske finanstermer, og du tager selv en væsentlig del af de daglige operationelle opgaver.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Månedsafslutning, posteringsafstemning samt måneds- og årsregnskab
  • Budgettering og budgetopfølgning
  • Estimater/forecast

Du kommer med på Daloons turnaround rejse og dermed får du et afvekslende og selvstændigt job, og du kommer tæt på topledelsen i virksomheden. Du kommer til at arbejde i et international og professionelt miljø med kompetente og engagerede kollegaer.

GML-HR A/S

Indrykket 14. juli 2016

Lignende jobannoncer

Find andre interessante job på Jobindex:

Bliv headhuntet til dit næste job

Tilføj dit CV og lad drømmejobbet komme til dig. Med et online CV gør du det nemt for virksomheder at sende dig jobtilbud, der matcher dine kompetencer. Tilføj dig i dag, det er nemt, gratis og effektivt!
Cookies på Jobindex

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra Jobindex og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.