Jobannonce: CTS BMS – gennemføre opstart og senere service – det er dig!

People Management Consulting & Headsearch v/Henrik Møllevang Zarp

CTS BMS – gennemføre opstart og senere service – det er dig!

Vil du indgå i et super team på Sjælland? Vil du styre din egen dag? Er du fortrolig med at planlægge besøg ud fra det serviceniveau, kunden har tegnet abonnement på?

Efter installation er I i Service ”ansvarlige” for lavest mulige churn! På dansk: Churn rate, er et nøgletal, der beskriver, hvor godt I holder fast på jeres kunder (kundeloyalitet). Er din/jeres churn rate høj, er det, fordi mange af dine kunder forlader dig/jer igen. Er den lav, er det, fordi du/I er gode til at holde kunderne.

Ikke to dage er ens. Dine berøringsflader er private virksomheder og offentlige kunder i den øvre ende/størrelse. Ideen er, at du straks træder ind i teamet og får dine egne kunder. Kunderne elsker, at det er den samme tekniker, der kommer hver gang.

Indrykket: