Jobannonce: Administrativ sagsbehandler til myndighed Stevns kommune, hjælpemidler og tværfagligt

Stevns Kommune

Administrativ sagsbehandler til myndighed Stevns kommune, hjælpemidler og tværfagligt

Hårlev

Kunne du tænke dig at være en del af et godt arbejdsfællesskab og være en del af vores dygtige og engagerede kollegaer samt at sikre god helhedsorienteret og professionel sagsbehandling? Så kan vi tilbyde dig en fuldtidsstilling som administrativ sagsbehandler til myndighed, hovedsageligt hjælpemidler.

Hovedopgaverne er myndighedssagsbehandling i relation til ansøgninger om kropsbårne hjælpemidler, sende kvitteringsbreve, fakturering, betale regninger og oprette udbetaling af merudgifter samt borgertelefon.

Derudover er der opgaver omhandlende leverandøraftaler, ad hoc-opgaver, kontakt til udbetaling Danmark, administrationsopgaver og økonomiberegning vedr. handicapbiler samt mellem kommunal refusion.