Jobannonce: IT-supportelev til Service Desk

Gem
Deloitte

IT-supportelev til Service Desk

København

Har du et ønske om at starte din IT-karriere i et ungt dynamisk miljø i en professionel international organisation med højt til loftet og gode udviklingsmuligheder? Er du blandt de dygtigste på din årgang? Elsker du IT, og brænder du for at arbejde med den nyeste hardware og de nyeste gadgets? Er du servicemindet, og er du god til at tale engelsk?

Du vil indgå i det resterende team i Service Desk, som aktuelt består af 15 medarbejdere, hvor vi har en bred kontaktflade til Deloittes medarbejdere. Du kommer i stillingen til at varetage opgaver af meget forskelligartet karakter, herunder support af medarbejdernes it.

Som elev i Deloittes Service Desk vil du indgå i et 2-årigt praktikforløb parallelt med dit skoleforløb. I Service Desk har vi stor fokus på den enkeltes udvikling, og du vil i løbet af din tid i Deloitte få en solid oplæring i vores interne processer og generelle best-practices i branchen.