LandboGruppen A/S
Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
Jobannonce: Medarbejder til reklamationshåndtering/leverandørstyring
Annoncen er udløbet!
Klik på annoncen for at se, om virksomheden stadig er åben for ansøgninger.
Medarbejder til reklamationshåndtering/leverandørstyring
Vi har rygende travlt med at producere højkvalitetstrailere til det danske transportmarked og søger derfor - med reference til vores indkøbsfunktion - en medarbejder til reklamationshåndtering og leverandørstyring.
Dine arbejdsopgaver bliver at håndtere alle reklamationer, såvel overfor kunder som underleverandører. Desuden får du ansvaret for godkendelse og varemodtagelse på alle leverancer fra vores væsentlige udenlandske underleverandører fra Polen og Bosnien.
Jobbet indeholder følgende opgaver:
- Deltage på ugentlige planlægningsmøder med salgs-, indkøbs- og produktionsafdelingerne.
- Deltage på ugentlige teams møder med udenlandske underleverandører i Bosnien og Polen.
- Forestå godkendelse af leverancer fra underleverandører på ugentlig/daglig basis.
Anbefalede job
VKCONSULTING
DANISH CROWN A/S
Foodjob Nordic