Jobannonce: Servicesupporter til faglig medlemskontakt i Alkas Medlemskontaktcenter

Alka Forsikring

Servicesupporter til faglig medlemskontakt i Alkas Medlemskontaktcenter

Ballerup

Kan du se dig selv skabe og styrke fagforeningsmedlemmers tilfredshed? Elsker du at snakke med andre mennesker og kan du se dig selv have telefonen, som dit vigtigste arbejdsredskab?

Som Servicesupporter i Medlemskontaktcenteret får du stærke værktøjer, inden for service og den gode dialog på telefonen. Derudover kan du se frem til at blive en del af et dynamisk team, med andre studerende.

Du ringer til fagforeningernes medlemmer på forbundets vegne. Det kan være et opkald til et nyt medlem hvor du ringer og byder velkommen, eller til et eksisterende medlem hvor du følger op på deres medlemskab. Uanset hvilket medlem du taler med, er opgaven at sikre medlemmet får mest muligt ud af sit medlemskab i fagforeningen – herunder fagforeningens services og medlemsfordele. Herudover er der løbende ad hoc-opgaver.

Alka Forsikring