Automize A/S
Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
Jobannonce: Incident Manager
Annoncen er udløbet!
Klik på annoncen for at se, om virksomheden stadig er åben for ansøgninger.
Incident Manager
Stillingen er med afsæt fra vores kontor i Aarhus og er en del af Systematics forretningsområde Digital Transformation, Customer Operations Support. Du bliver en del af et veletableret team med ca. 15 kollegaer, siddende i henholdsvis Aarhus, København og Stockholm. Sammen med dit team, arbejder du for at supportere brugere af vores produktportefølje, med fokus på at sikre, vi efterlever vores Service Level Agreements (SLA).
Som Incident Manager bliver det dit overordnede ansvar at arbejde på tværs af vores produktlinje, og du kan derfor forvente at få en stor kontaktflade og tæt samarbejde med vores kunder, på tværs af alle niveauer og produkter. Din primære opgave bliver at identificere og prioritere i incidents fra kunden, og sikre overholdelse af Service Level Agreements i henhold til de aftalte rammer. Du vil få et tæt samarbejde med applikationssupporterne i teamet, der arbejdere med visitering af sager.
Anbefalede job
EG A/S
Johnson Controls
Bankdata