Jobannonce: Nysgerrig CX Insights-analytiker og fremtidig speech analytics-ekspert

Topdanmark Forsikring og Pension

Nysgerrig CX Insights-analytiker og fremtidig speech analytics-ekspert

Ballerup

Vi søger en ny analytisk kollega til arbejdet med at drive kundeindsigter ud af vores kundesamtaler gennem speech analytics og andre datakilder.

Du bliver en del af CX Insights-teamet, som står for det tværgående arbejde med kundeoplevelse, kundefeedback og kundetilfredshed i hele Topdanmark. Vi har ansvaret for analyseværktøjerne og bistår forretningen med kundeindsigter af forskellig art.

Du bliver ekspert og superbruger på vores speech analytics-værktøj og får medansvar for hele arbejdsprocessen omkring det – setuppet, analyserne, formidlingen og dialogen med decentrale brugere. Vi lærer dig naturligvis op.

Konkret vil dine arbejdsopgaver blandt andet være:

  • Vedligeholde og udvikle vores speech analytics-setup
  • Indsamle og omsætte forretningens behov for kundeviden til konkrete analyser
Topdanmark Forsikring og Pension