Jobannonce: Innovativt kontorfællesskab i København søger medarbejder til reception og administration

Foreningen BLOXHUB

Innovativt kontorfællesskab i København søger medarbejder til reception og administration

Kan du have mange bolde i luften og stadig have øje for detaljen? Kan du favne mange mennesker og meget forskellige opgaver, men stadig bevaret overblikket og smilet på læben? Så er det måske dig, vi leder efter!

Kontorfælleskabet BLOXHUB leder efter en ny kollega, der kan samarbejde med vores HUB Manager om at få den daglige drift i kontorfælleskabet til at fungere optimalt.

Stillingen er alsidig; der vil både være administrative rutineopgaver, men også en god portion ad hoc-opgaver af varierende karakter, der kræver hurtig ageren og stillingtagen.

Arbejdsopgaverne spænder vidt og består blandt andet af:

  • Mødelokaleudlejning til BLOXHUBs medlemmer
  • Rekruttering og håndtering af Event Assistenter
  • Administrative opgaver som lettere regnskab, fakturering m.v.
Foreningen BLOXHUB