INWIDO Denmark A/S

Europas førende vindues koncern

INWIDO Denmark er en del af Europas førende vindues koncern INWIDO, som har hovedsæde i Malmø, og er børsnoteret siden 2014 på Nasdaq Stockholm. INWIDO koncernen favner for nuværende 32 forretningsenheder med godt 4.400 medarbejdere.

Vores løfte
Vores formål er at forbedre menneskers liv, når de er indenfor, og det gør vi ved selv at udvikle og sælge markedets bedste kundetilpassede vinduer og døre, igennem vores forretningsenheder eller brands. Alle brands er selvstændige, hvilket betyder at de hver især driver deres forretning og har deres eget ledelsesteam.

Som brancheleder tager vi ansvar. Vi opfordrer mennesker til at leve en bæredygtig livsstil ved at tilbyde dem energieffektive og ansvarlige produkter. I 2050 skal vi nemlig være CO2 neutrale, for vores langsigtede bæredygtighedsfilosofi er, at vi skal give mere end vi tager, derfor skal hvad vi producere, i sidste ende fører til lavere klimapåvirkning, skabe arbejdspladser og bedre livskvalitet for forbrugerne.

INWIDO Denmark og Shared Service Center
I Danmark er der fem forretningsenheder Bøjsø Døre & Vinduer, Outrup Vinduer & Døre, Outline Vinduer, KPK Døre & Vinduer og Frovin Vinduer & Døre. Som hver især producere deres unikke døre og vinduer.

VI har også et fælles Shared Service Center (SSC), som servicerer de fem forretningsenhederne med IT, R&D, HR, marketing, indkøb og finans. Shared Service Center agerer som en stabil forretnings- og sparringspartner for enhederne. Derudover er SSC også med til at skabe bro- mellem de enkelte brands, videns dele og bidrage til et sammenspil mellem de enkelte brands. Vores fælles mål er at bidrage til, at hvert enkelt brand og INWIDOs fremtidige udvikling.

Medarbejdere i SSC har typisk arbejdsplads, og sidder fysisk hos de enkelte brands i INWIDO Denmark, som de supporterer. Derudover har vi et fælles kontor i Aalborg. På kontoret i Aalborg sidder der en mindre gruppe af kollegaerne fra SSC, og indimellem bruger andre kollegaer fra vores brands også kontoret til møder, eller som arbejdskontor. Det ser vi også som en god mulighed for at værne om det fællesskab vi har, både som SSC-kollegaer og vores kollegaer som er en del af INWIDO Denmark.

INWIDO Denmark – Shared Service Center som arbejdsplads

Hos INWIDO Denmark bliver du en del af en stor organisation, der er i konstant udvikling. Vi udfordrer os selv dagligt for at udvikle os, og sammen stræber vi altid efter at blive bedre. Dine nye kollegaer kommer, ligesom du selv, med en høj faglighed og nogle har meget erfaring i rygsækken og andre er nyuddannede eller studerende. Vi tror på, at vi kan lære meget af hinanden, og samtidig er vi samarbejdspartner med en række skoler og universiteter. Der er en afslappet omgangstone og godt humør, og vi kan lide at mødes til sociale sammenkomster. Dette både i og uden for arbejdstiden. Der er garanti for en hyggelig sommer- og julefrokost.

Allerede fra før du starter, vil vi begynde din onboarding, sådan at du er klædt godt på til din første dag på kontoret. Vi gør vores bedste for at bidrage til, at du får en god relation til din nærmeste leder, og at du bliver introduceret til dine nye kollegaer. Derudover bliver du grundigt introduceret til virksomheden, vores mål og ambitioner. Uanset om du får fast arbejdsplads på kontoret i Aalborg eller hos en af vores enheder, så får du en rundvisning i virksomheden.

Hvad kan INWIDO tilbyde dig?

Som medarbejder hos INWIDO Denmark har vi stor fokus på dig, dine mål og din udvikling. Vi ønsker at udvikle vores medarbejdere, så du har derfor rig mulighed for at vokse i stillingen. Individuelt afholdes der Performance Review, hvor du i samarbejde med din leder er i dialog om dine opgaver, og udviklingspotentiale. Det følger I sammen op på i løbet af året, og der er vi meget åbne for, at tilbyde kursus eller uddannelse, alt efter hvad dine ambitioner er og hvilke muligheder vi har for at imødekomme din udvikling. Derudover har vi gode personalegoder som sundheds- og pensionsordning og rabatordning. Vi stræber efter at skabe en god work-life balance for vores medarbejdere fx med fleksible arbejdstider eller hjemmearbejde.

Gældende for hele INWIDO koncernen deltager vi i Great Place To Works medarbejdertrivselsundersøgelse, som vi hvert år gennemfører, og vi følger op på resultatet hen over året. Arbejdet med trivsel er et fælles ansvar for både medarbejdere og ledelse. Vores seneste resultat for SSC endte på et Total Trust Index (gennemsnit) på 94 %, hvilket indikerer en rigtig høj medarbejdertilfredshed, som vi er stolte af.

Har du lyst til at være en del af INWIDO Denmark? Se vores ledige stillinger her.