Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
3.064 jobannoncer matcher din søgning 3.064 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Er du en ørn til IT- og Sikkerhedsjura - og har du mod på at prøve kræfter med en af de største og mest komplekse IT-porteføljer i Danmark?
Brænder du for at løse de juridiske aspekter ved cybersikkerhed, herunder persondataretlige spørgsmål, og har du lyst til på daglig basis at blive udfordret på dine kompetencer inden for en bred palet af teknologianskaffelser og IT-udviklingsprojekter?
Du vil få en udadvendt rådgivende rolle, hvor du kommer til at have et tæt fagligt samspil med såvel dine juridiske kollegaer som centrets øvrige teams inden for fx risikovurderinger, teknisk sikkerhed og informationssikkerhed mv.
Jurist søges til spændende opgaver inden for lotterier
Som jurist i Spillemyndigheden administrerer du spillelovgivningen i samarbejde med kompetente kolleger. Spillemyndigheden sikrer rammerne for fair spil i Danmark og giver vejledning til spiludbydere med tilladelse til udbud af spil.
Du vil arbejde inden for lovgivningen på området for almennyttige lotterier og monopollotterier. Du vil få indblik i de forskellige juridiske områder, som kontoret Lotteri og Landbaseret Spil varetager og være med til at udvikle og føre tilsyn på områderne.
Graduates Selskabsskat - Kickstart din karriere i Store Selskaber i København
Skat er ikke enkelt – derfor har vi brug for dig. Brænder du for at arbejde med multinationale koncerners nationale og internationale skatteforhold? Er du god til at gennemskue komplekse strukturer, og har du flair for revision, regnskab samt national og international selskabsskatteret? Drømmer du om at blive en af Danmarks allerbedste selskabskatte-eksperter?
Så start din karriere med et 2-årigt graduateforløb hos os, hvor du efterfølgende er sikret fastansættelse. Der vil være mulighed for at præge dine arbejdsopgaver afhængigt af dine interesser og faglige styrker.
Privatkunderådgiver til Odense N
Du får ansvaret for din egen mindre kundeportefølje, hvori der er god plads til flere kunder. Med udgangspunkt i eksisterende portefølje og netværk i øvrigt skal du opsøge og tiltrække nye kunder.
Du vil opleve en arbejdsplads med fokus på nærvær, arbejdsglæde og motivation, hvor du har stor frihed og handlekraft i dagligdagen samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
Er du vores nye kontorelev i Tivoli Food?
Er du nysgerrig på, hvor mange medarbejdere det kræver at holde Tivolis Foods spisesteder åbne 100 timer om ugen og hvad der skal til for at afvikle en vellykket Fredagsrock i plænebarerne?
Vi forventer ikke, at du kan det hele, inden du starter, men vi håber, at du er nysgerrig og interesseret i at:
- Koordinere og supportere afdelingen administrativt
- Opfølgning på data og KPI’er for afdelingen
Din elevtid hos os vil give dig en masse ansvar og erfaring, som ruster dig til din videre karriere.
Ejendomsadministrator søges
Som den erfarne og engagerede ejendomsadministrator, du er, vil du komme til at varetage en portefølje af foreningsejendomme, der både omfatter ejerforeninger og andelsforeninger.
Du varetager dine porteføljer selvstændigt i hele processen fra start til slut med fokus på ordentlighed. Du har den direkte kontakt til bestyrelser og beboere, og du får rig lejlighed til selvstændig sagsbehandling og gode muligheder for løbende udvikling af dine kompetencer.
Du vil sparre med vores juridiske team indenfor fast ejendom, og sammen med dine ambitiøse kollegaer er du med til at sikre, at det er sjovt at gå på arbejde.
Product Manager søges til medicinske førstehjælpsprodukter
Plum Safety, som ligger i Assens, er i kraftig vækst, og vi søger derfor dig, der har lyst til at være ansvarlig for product management-området og for et lille team.
Opgaverne er mange og forskellige, men i hovedoverskrifter kan de beskrives som nedenstående, hvor du:
- har ansvaret for, at alle processer og procedurer i vores kvalitetsstyringssystem (D4) bliver overholdt
- bistår salgsteamet med produktinformationer og koordinerer ved behov for ændrede/nye produkter – både eget brand og private label
- har kontakt til og koordinerer med trykkerier og andre leverandører.
Kommerciel ansvarlig til varierende og spændende arbejdsopgaver
Vil du bruge dine evner i et job, hvor du både kan udvikle dine kompetencer og være en del af et kollegaskab præget af faglig nysgerrighed, holdånd og respekt for hinanden?
Som kommerciel ansvarlig får du en central rolle i ”Projekt og Udvikling”. Det er din opgave, sammen med de andre dygtige og engagerede kollegaer i teamet, at styre kontrakter, der er fundamentet for, at vores projektorganisation kan implementere de nye digitale Signalsystemer. De indgående aftaler med leverandørerne har en lang levetid og du skal arbejde tæt med flere af vores leverandører.
Vi søger en Forsikringskonsulent med interesse for bygge- og anlægsbranchen
MT Højgaard koncernen er en af Danmarks førende bygge- og anlægsvirksomheder, og vores forsikringsprogram er både spændende og omfattende. Vi har brug for en ny kollega der skal have ansvaret for at drifte og udvikle vores forsikringsprogram, og som samtidig også har flair for at samarbejde med koncernens øvrige selskaber og medarbejdere.
Vi tilbyder en arbejdsplads med konkurrencedygtige løn- ansættelsesvilkår, som er tilpasset dit kompetence- og erfaringsniveau. Vi lægger vægt på frihed under ansvar og et godt arbejdsmiljø, hvor du i høj grad selv har mulighed for at designe indholdet af din stilling.
Office assistant
Motiveres du af at være den første kunder og kolleger ser, når de kommer til kontoret? Og er det smil du sender dem, også med til at gøre din egen dag god?
På vores hovedkontor i Aarhus har vi brug for en Office Assistant, der motiveres af bl.a. følgende opgaver:
- supportere vores afdelinger med lettere administrative opgaver
- behandle indkomne e-mails på vores Ennova mail
- indkøbe kontorartikler, dagligvarer m.m.
Kontrollører til Landbrugsstyrelsens regionale afdeling i Randers
Vil du være med til at give landbruget en kompetent og god kontroloplevelse – så kan det være dig, vi søger til vores regionale afdeling i Randers. Der er tale om 2 midlertidige stillinger.
Arbejdet som kontrollør kræver på samme tid stor selvstændighed i planlægning af kontrollerne, kontroludførelsen og den efterfølgende sagsbehandling på de opgaver du får tildelt.
Dernæst kræver det evner for samarbejde og konstruktiv kommunikation med kolleger og ledelse i en organisation med megen omskiftelighed.
Vi søger en skarp planlægger til vores rutebusser
Til vores planlægnings- og driftssupportafdeling søger vi en skarp medarbejder med stor systemforståelse og passion for udvikling og optimering.
I DitoBus Linjetrafik tilbyder vi dig et job, hvor selvstændighed, indflydelse og ansvar er nøgleord. En spændende og ansvarsfuld stilling, hvor ikke to dage er ens, og hvor vores organisationsstruktur giver dig mulighed for indflydelse. Du vil få højtengagerede kollegaer i et team, hvor vi løfter i flok.
DitoBus Linjetrafik driver rutebusdrift og er midt i en spændende grøn omstilling til el-busdrift. Du bliver en vigtig del af denne udvikling.
Projektindkøber med strategisk og central rolle i grønne gas-anlægsprojekter
Vil du gerne kombinere din indkøbs- og udbudsretlige baggrund med din interesse for grøn omstilling?
Så bliv en del af Energinet, og vær med til at lede og drive de enkelte EU-udbud og andre anskaffelser i Energinets anlægsprojekter. Vi står overfor en enestående og spændende udbygning af infrastrukturen til nye og grønnere gasarter, og rollen vi rekrutterer til her, er Anlægsindkøbs centrale frontfigur på området.
Økonomielev til spændende virksomhed
Vi tilbyder et uformelt, socialt og lærerigt arbejdsmiljø, hvor du får ansvar, kan udvikle dig og arbejde selvstændigt. Du vil oparbejde en bred vifte af kompetencer relateret til regnskab og bogholderi.
Arbejdsopgaver vil bl.a. være:
- Daglig bogføring og opgaver relateret hertil
- Diverse afstemninger
- Håndtering af fakturaer
Kontorelever inden for offentlig administration
Har du et ønske om at blive en del af en arbejdsplads, hvor faglig og personlig udvikling er i fokus? Har du mod på at lære nyt, er du initiativrig, og har du et stort servicegen gemt i dig?
Du skal i løbet af uddannelsen arbejde i flere forskellige kontorer, og vi tilbyder derfor en uddannelse, hvor du prøver kræfter med flere administrative funktioner såsom regnskab og økonomi, sagsbehandling, kursusadministration, løn- og personaleadministration og sekretærfunktionen i kontorerne. Derudover er der mulighed for at være med til at planlægge og afholde konferencer, der arrangeres af ministeriet.
Part Sales Engineer
Har du en passion for salg og kundeservice? Er du organiseret og proaktiv med sans for at få tingene gjort?
Som Parts Sales Engineer vil du varetage en vigtig position i et dynamisk udstyrs- og reservedels salgsteam, hvor ”on time delivery” og kundeservice er i fokus. Teamet er ansvarlige for håndteringen af alle indgående forespørgsler vedr. reservedele til Marine kunder, som modtages enten direkte via mail eller via det web baserede tilbudssystem Shipserv.
Vi tilbyder et spændende job med stor personlig frihed og professionelt ansvar i en international organisation sammensat af mange forskellige faggrupper.
Kvalitetsbevidst regnskabskonsulent, som vil være en del af vores team
Har du lyst til at være en del af et kontor, som vægter sparring, vidensdeling, fællesskab, humor og har lyst til en arbejdsplads, hvor der er ”højt til loftet”, og har du erfaring med og lyst til at arbejde med digitalt bogholderi?
Vores kunder er små og mellemstore virksomheder, som outsourcet de fleste af deres administrative opgaver til os.
Vi har fokus på balancen mellem arbejdsliv og fritid og tilbyder mulighed for ugentlige hjemmearbejdsdage.
Erfaren Bæredygtighedskonsulent til ny afdelingen for Bæredygtig Governance
Vil du være med til at implementere CSRD og udvikle bæredygtighedsrapporteringen i Sund & Bælt? Har du erfaring med udvikling af KPI’er, et blik for detaljen og er du dygtig til at arbejde på tværs og tæt sammen med specialister og faglige eksperter?
Afdelingen for Bæredygtig Governance har til opgave at drive arbejdet med bæredygtig governance, herunder implementereringen af den nye Corporate Sustainability Reporting Directive og fremtidig EU-lovgivning på området, på tværs af Sund & Bælt koncernen. Du vil få en nøglerolle i at drive det arbejde og være med til at opbygges en koncernfælles tilgang til data, der skal ligge til grund for de nye rapporteringskrav.
Ejendomsleder
Kan du arbejde systematisk samt organisere og styre projekter? Er du analytisk anlagt og vant til at begå dig i en organisation, hvor du refererer til en bestyrelse?
Du får ansvaret for betjening af ejendommen i opgaver vedrørende driften, herunder forvaltning af de nødvendige midler og ressourcer. Ligeledes får du ansvar for bygningernes vedligeholdelse og planlægningen af denne.
Økonomielev
Nomia Slagelse ApS søger fremtidens økonomielev, som vil være en del af vores team.
Har du lyst til at være en del af et kontor, som vægter sparring, vidensdeling, fællesskab, humor og har lyst til en arbejdsplads hvor der er ”højt til loftet”, og har du erfaring med- og lyst til at arbejde med digitalt bogholderi? Så er det dig, vi leder efter.
Som økonomielev i Nomia får du et 2-årigt forløb skræddersyet til dig, hvor sammenhold og udvikling står øverst på dagsordenen.