2.572 job matcher din søgning 2.572 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

DM
Er du vores nye studenterkonsulent?

DM, København eller Roskilde

Bliv studenterkonsulent for DM og Magistrenes A-kasse på KU og RUC.

Udbyg dit salgs- og servicegen, træn din formidlingsevne og hjælp dine medstuderende med at vælge den rigtige fagforening og a-kasse.

Jobbet som studenterkonsulent er kendetegnet ved selvstændighed, fleksibilitet og ansvarlighed. Du skal søge jobbet, hvis du har lyst til at få erfaring med:

  • Salg/medlemshvervning igennem direkte kontakt med de studerende på universitetet
  • Præsentationsteknik og formidling
  • Markedsføring og synliggørelse af DM og MA
DM
TEMP TEAM A/S Bogholder til 20 timers-stilling

TEMP TEAM A/S søger for Accelink Denmark A/S i Birkerød

I tæt samarbejde med Senior Accountant vil dine daglige arbejdsopgaver blandt andet være:

  • Månedsafslutning
  • Bogføring
  • Afstemning af bank
  • Diverse administrative opgaver og ad hoc-opgaver

Du trives i den lille organisation, hvor opgaver løses i fællesskab og i en hverdag, hvor du involveres i alt fra pasning af receptionen til månedsafslutning.

A-Z Bogholderi ApS
Selvkørende bogholder til varierende 15-timers stilling

A-Z Bogholderi ApS, Ringsted

Kan du din ABC inden for bogholderi – og er du med hele vejen til Z? Og leder du efter et job, hvor du får ansvar, frihed og medbestemmelse?

Her får du lov til at prøve kræfter med forskellige virksomhedsbogholderier i en unik deltidsstilling med mulighed for udvikling og på sigt flere timer.

Er du klar til at høre mere om jobbet? Så læs mere her.

A-Z Bogholderi ApS
Sahva A/S
Studentermedhjælper til Sahva Kundecenter i Brøndby

Sahva A/S

Studerer du på en gymnasial eller videregående uddannelse? Er du skarp til IT og kvik på tastaturet? Så er du måske vores nye studentermedhjælper!

I Sahvas Kundecenter har vi travlt med at yde den bedste service til mere end 50.000 kunder årligt.

Derfor søger vi lige nu en studentermedhjælper, som kan hjælpe os to dage om ugen i op til 8 timer med forefaldende administrative opgaver med fokus på digital journalisering af bilag.

Vi tilbyder dig erfaring med at arbejde i et professionelt kontormiljø, og 21 søde og engagerede kollegaer, som glæder sig til at tage imod dig.

Sahva A/S
Saint-Gobain Distribution Denmark A/S Økonomimedarbejder til finansafdeling

Saint-Gobain Distribution Denmark A/S, Brøndby

Er du talstærk, omhyggelig og serviceminded? Trives du i en alsidig hverdag med en bred vifte af økonomiopgaver? Og har du lyst til at prøve kræfter med at oplære dine kollegaer i brugen af et nyt system? Så er det lige dig, vi leder efter!

Din hverdag bliver varieret, og det er derfor vigtigt, at du trives med at løse forskellige opgaver i løbet af en arbejdsdag. Du håndterer egne processer og ansvarsområder, men du deltager også i teamets øvrige opgaver ved behov.

Dine primære ansvarsområder vil bl.a. omfatte:

  • Kontering og behandling af omkostningsfakturaer samt udlæg i OPTO (invoice workflow-system)
  • Ansvar for koordinering af behandling af fakturaer/bilag i OPTO
  • Rykkerprocedure internt i SGDD vedrørende bilag til godkendelse
Samuelsen
Studentermedhjælper til bogholderiet

Samuelsen, København

Hos Samuelsen søger vi en engageret studentermedhjælper til bogholderiet, som vil stå i spidsen for inddrivelse af krav og håndtering af tvister. Du vil komme til at indgå hos bogholderiet, hvor du vil få en masse ansvar, fine udviklingsmuligheder og aktivt være med til at sikre Samuelsens fortsatte afkast.

Jobbet indebærer:

  • Oprettelse af rykkersager ved gennemgang af debitorsaldoliste
  • Udsendelse af rykkere og inkassovarsler
  • Kontakt til debitorer skriftligt og telefonisk

Du vil komme til at arbejde i et fleksibelt arbejdsmiljø på en arbejdsplads i rivende udvikling. Du vil få mulighed for at udvikle dine kompetencer indenfor virksomhedsøkonomi, rykkerprocedure og inkasso i et kommercielt miljø.

Samuelsen
DUOS A/S Detaljeorienteret og passioneret Payroll Specialist

DUOS A/S, København

Er du en erfaren og dedikeret lønspecialist? Og har du lyst til at bidrage til udviklingen af lønfunktionen i en af Danmarks største velfærdsvirksomheder, hvor professionalisering og digitalisering er omdrejningspunkterne? Så har vi jobbet til dig.

Vi søger en lønspecialist til en alsidig og afvekslende stilling i en virksomhed, hvor vi leverer velfærdsydelser af højeste kvalitet til borgere, der har brug for hjælp i hverdagen. Du har derfor gode muligheder for at sætte dit eget præg på en virksomhed med hjertet på rette sted.

Som lønspecialist får du en varieret og spændende hverdag, hvor du får en bred kontaktflade i organisationen. Sammen med dine kolleger sørger du for korrekt månedlig lønkørsel, samtidig med at du har øje for optimering. Du bliver en del af lønteamet, som i dag består af tre medarbejdere.

Fonden DIS - Danish Institute For Study Abroad
External lecturer for “Pregnancy, Birth, and Infancy in Denmark”

Fonden DIS - Danish Institute For Study Abroad, København

This course examines how the Danish healthcare system cares for mother and child from conception through pregnancy into early childhood. Emphasis is placed on three major areas: medical aspects of a healthy pregnancy including birth and postnatal care, services provided by the welfare system, and cultural values inherent in this system.

Main tasks and responsibilities

  • Classroom teaching and other experiential learning activities
  • Student assessment, grading and feedback throughout the course
  • Teaching Spring (mid-January – mid May) and Fall (mid-August – mid December) semesters
Fonden DIS - Danish Institute For Study Abroad
Bucher Municipal A/S
Business Controller Trainee

Bucher Municipal A/S, Silkeborg

I stillingen, som trainee, vil du over en periode blive introduceret til forretningen og vil hurtigt få ansvar i forhold til at supportere dele af organisationen med analyser. Du bliver derfor en vigtig sparringspartner, når der skal træffes beslutninger i organisationen.

Ligeledes ligger der en vigtig rolle i at skabe endnu mere transparens omkring økonomistyringen i virksomheden. Indenfor det næste år kommer vi desuden både til at implementere et nyt ERP-system samt et BI-værktøj – disse processer vil du også blive en del af.

Jobbet vil være afvekslende og du vil få en stor kontaktflade i virksomheden. Du får stor indflydelse på, hvordan du strukturerer din uge, så længe du blot fordeler og tilrettelægger dine opgaver, så opgaverne er udført inden deadline.

Bucher Municipal A/S
Dansk Taekwondo Forbund Regnskabs- og sekretariatsmedarbejder

Dansk Taekwondo Forbund, Brøndby

Har du forståelse for regnskaber og administration? Motiveres du af at hjælpe andre? Så er du måske Dansk Taekwondo Forbunds nye regnskabs- og sekretariatsmedarbejder.

Vi søger en medarbejder med grundlæggende regnskabsforståelse, og som arbejder løsningsorienteret til vores team i Dansk Taekwondo Forbund.

Om jobbet:

  • Basal regnskabsføring herunder: debitor- og kreditorstyring, løn, opstilling af budgetter, levere materiale til intern- og ekstern revision samt rådgive bestyrelsen om hvordan budgettet hænger sammen med regnskabet. Opgaverne udføres primært i Visma og E-conomics.
  • Sekretariatsopgaver såsom: flytning af medlemmer, opkrævning af licens, ansvarlig for repræsentantskabsmøde, sekretær ved bestyrelsesmøder, oprette kurser og stævner samt dialog med det internationale forbund mhp. at indhente udøver- og trænerlicenser.
Gem
Ikast-Brande Kommune
Aflaster til Familierådgivningen

Ikast-Brande Kommune, Klovborg

Familierådgivningen i Ikast-Brande Kommune søger aflaster til en 13-årig dreng med ADHD og en blandet udviklingsforstyrrelse.

Han interesserer sig særligt for gaming og elektronik, er praktisk anlagt og elsker at bruge sine hænder. Han er glad for at være udenfor, så gå- eller cykelture er også en mulighed.

Indhold:

Primært som støtte i hjemmet til aflastning af forældre og lillesøster. På sigt vil indholdet også være at følge med til fritidsaktiviteter og ungdomsskole, deltage på ture ud af huset sammen med familien samt støtte ham i det sociale samspil med andre.

Gem
Libertas
Libertas privat psykiatrisk hospital søger sygeplejersker med erfaring og interesse for det psykiatriske område til dagbehandling, udkørende opgaver og måltidsstøtte

Libertas, Hørsholm

Libertas privat psykiatrisk hospital søger sygeplejersker med erfaring indenfor psykiatri til en storstilet indsats for målgruppen.

Vi er et nystartet psykiatrisk hospital med høje ambitioner og store armbevægelser. Vi har en vision om at tage livtag med en træng psykiatri og sætte nye standarder for psykiatrisk behandling og forløb for målgruppen og deres pårørende.

På Libertas arbejder vi, ligesom Idrætsakademiet skole/dagbehandling, hvor Libertas har sine rødder, ud fra nogle grundlæggende værdier og tilgange til de mennesker som vi arbejder med, der kort kan betegnes som afstigmatisering, omsorg, tid, relationer og fleksibilitet.

Vi søger sygeplejersker til fuld tid, deltid, timebasis og konsulentopgaver.

Libertas
Gem
Libertas
Libertas privat psykiatrisk hospital søger specialpsykologer til udredning, familiebehandling og dagbehandling

Libertas, Hørsholm

Libertas privat psykiatrisk hospital søger specialpsykologer til en storstilet indsats for målgruppen.

Vi er et nystartet psykiatrisk hospital med høje ambitioner og store armbevægelser. Vi har en vision om at tage livtag med en træng psykiatri og sætte nye standarder for psykiatrisk behandling og forløb for målgruppen og deres pårørende.

På Libertas arbejder vi, ligesom Idrætsakademiet skole/dagbehandling, hvor Libertas har sine rødder, ud fra nogle grundlæggende værdier og tilgange til de mennesker som vi arbejder med, der kort kan betegnes som afstigmatisering, omsorg, tid, relationer og fleksibilitet.

Ansættelse kan være på deltid, timebasis eller som konsulent.

Libertas
Gem
Libertas
Libertas privat psykiatrisk hospital søger psykiatere (B&U og voksen) til dagbehandling, udredning og familiebehandling

Libertas, Hørsholm

Libertas privat psykiatrisk hospital søger psykiatere til en storstilet indsats for målgruppen.

Vi er et nystartet psykiatrisk hospital med høje ambitioner og store armbevægelser. Vi har en vision om at tage livtag med en træng psykiatri og sætte nye standarder for psykiatrisk behandling og forløb for målgruppen og deres pårørende.

Ansættelse kan være på deltid, timebasis eller som konsulent.

Vi tilbyder følgende til vores kommende samarbejdspartnere;

  • Smukke og herskabelige rammer og et interiør, som bidrager til en målsætning om at skabe øget trivsel, velvære og gode muligheder for et samarbejde med vores patienter og pårørende.
  • Rummeligt kontor med udsigt og adgang til parken i baghaven.
  • En ledelse og et tværfagligt team med stor erfaring, engagement og kreative løsninger til at få selv de sværeste forløb til at lykkes.
Libertas
Gem
Libertas
Libertas privat psykiatrisk hospital søger behandlingsansvarlig læge til nystartet hospital i Hørsholm

Libertas

Libertas privat psykiatrisk hospital søger behandlingsansvarlig læge til en storstilet indsats for målgruppen.

Vi er et nystartet psykiatrisk hospital med høje ambitioner og store armbevægelser. Vi har en vision om at tage livtag med en træng psykiatri og sætte nye standarder for psykiatrisk behandling og forløb for målgruppen og deres pårørende.

På Libertas arbejder vi, ligesom Idrætsakademiet skole/dagbehandling, hvor Libertas har sine rødder, ud fra nogle grundlæggende værdier og tilgange til de mennesker som vi arbejder med, der kort kan betegnes som afstigmatisering, omsorg, tid, relationer og fleksibilitet.

Ansættelse kan være på deltid eller som konsulent.

Libertas
Vikingbus
Kontorassistent med flair for tal – med vilje og mod på noget ekstra samt sans for detaljen

Vikingbus, Brabrand

Til vores afdeling i Brabrand søger vi til nyoprettet stilling en serviceminded og ansvarsbevidst kontorassistent. Du vil blive en del af vores faste team, hvor du skal være med til at varetage mange forskellige opgaver. Du skal kunne holde hovedet koldt og være god til at prioritere og strukturere dine opgaver. Det er ikke et krav at du har branchekendskab.

Primære arbejdsopgaver

  • Fakturering af udført kørsel både ind/udland og kontrakt-kørsel baseret på ordre- og planlægningssystemer
  • Rejseafregninger, herunder behandling af kontantbilag og bilag fra kreditkort
  • Valutahåndtering og klargøring af udlandskørsel
Vikingbus
Gem
CBRE Corporate Outsourcing ApS
Facility Coordinator – Nordic Countries

CBRE Corporate Outsourcing ApS, Aarhus

Do you want to become a part of CBRE Global Workplace Solutions, whose customers rank among the largest and most well-known companies? Do you want to help maintain our high level of service and help continue to develop our department and take it to new heights? Then this job might be for you.

As a member of the regional account team, you will become part of a group of colleagues located across EMEA. The EMEA account team are committed to achieving both client and company objectives, with key focus on service delivery and customer satisfaction.

The primary tasks of the position are:

  • Responds to client enquiries and concerns. Ensures timely and quality service delivery to clients
  • Follows up with clients to ensure customer satisfaction
  • Creates and assigns work orders to multiple technicians, subcontractors and vendors
CBRE Corporate Outsourcing ApS
A.C. Perch´s Thehandel Bogholder

A.C. Perch´s Thehandel, København

Kunne du tænke dig at være med til at gøre en forskel og blive en del af vores dynamiske og engagerede regnskabsteam i hjertet af København? I den gamle smukke ejendom, hvor A.C. Perch´s Thehandel har haft sit virke siden 1835, er du med på en spændende rejse i et travlt miljø omgivet af søde kollegaer og tal.

Som bogholder indgår du i et team på tre. Her får du ansvaret for egne arbejdsopgaver og vil referere til virksomhedens regnskabschef. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være alt inden for debitor, kreditor og finans. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til norsk og svensk regnskab.

Som gammel handelsvirksomhed fra 1835 lægger vi meget stor vægt på god kvalitet og service. Lige meget om man er kunde eller leverandør, skal man kunne mærke, at der hos os bliver gjort en forskel. Hos os er god service en mærkesag. Derfor søger vi en positiv all-round bogholder til vores bogholderi.

Tornbjerg Schou ApS Business Controller

Tornbjerg Schou ApS recruiting on behalf of Stiesdal Fuel Technologies A/S

Do you have a solid financial background and know what it takes to provide top professional service and support? Do you thrive in a value-based environment where words and actions go hand in hand? Do you want to work with large responsibility and a wide range of tasks? Are you motivated by combining analysis with execution and follow-up, and are you able to collaborate in an international organization with great ambitions? Then it may be you we are looking for.

You will be the right hand to the Head of Finance and the rest of the Executive Management, sparring partner to Project Managers and contributor to the Board og Directors. You have an eye for optimizations of both systems and processes, and you actively contribute to the development of the overall finance team.

Snedkermester Arne Pedersen A/S
HR-/Lønansvarlig

Snedkermester Arne Pedersen A/S, Greve

Har du flair for løn og IT-systemer og kan du lide at omgås mange mennesker? Vil du arbejde i en travl og spændende virksomhed, som kan tilbyde et job, hvor opgaverne er meget afvekslende?

Med reference til økonomidirektøren får du et bredt ansvar for administration af timelønnede medarbejdere, tidsregistrering, ferie- og fraværsadministration, forståelse for overenskomster og lignende områder.

Arne Pedersen A/S er en arbejdsplads, hvor alle løfter i flok og tager ansvar. Vi arbejder i et travlt miljø, hvor der lægges vægt på medarbejdertrivsel.

Dine daglige opgaver bliver bl.a:

  • Lønadministration for ca. 170 timelønnede medarbejdere
  • Afvikling af lønkørsel hver 2. uge
  • Sikre at vores lønudbetalinger følger overenskomsten
Snedkermester Arne Pedersen A/S

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV