2.906 job matcher din søgning 2.906 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Peak Rekruttering
Area Manager eller salgskonsulent/produktspecialist med sundhedsfaglig baggrund

Peak Rekruttering søger for ZiboCare i Horsens

Brænder du for at levere mere sundhed for pengene? Vil du være med til at gøre en forskel for borgere, patienter og sundhedspersonale i kommuner og på sygehuse gennem salg af innovative produkter? Er du uddannet sygeplejerske og har du salgserfaring? Bor du i Region Midt- eller Syddanmark? Kan du svare ja til ovenstående - så læs gerne med her…

ZiboCare er en dansk virksomhed, der tilbyder innovative løsninger til sundheds- og plejesektoren. Virksomheden specialiserer sig i tryksårsforebyggende og trykaflastende produkter, senge til behandling og rehabilitering samt sans

Peak Rekruttering
Bibawo Medical A/SMedicinstuderende søges til udarbejdelse af skriftligt materiale

Bibawo Medical A/S, Birkerød

BIBAWO Medical søger en stud.med til udarbejdelse af tekster omhandlende vores produkt Hydrozid®, som anvendes til kryoterapeutisk behandling af en lang række hudlidelser, herunder vorter og keratoser.

Dine opgaver vil bestå i udarbejdelse af tekster til:

  • patientmaterialer (foldere og brochurer)
  • behandlingsvejledninger (hæfte)
  • slides til PowerPoint-præsentationer
  • uddannelsesmateriale (Word og/eller PowerPoint)
  • hydrozid.com samt bibawomedical.com

Vi tilbyder en stilling i en virksomhed med en uformel omgangstone, hvor du vil have meget engagerede og dedikerede kollegaer.

DMStudentermedhjælp søges til advokatfunktionen i fagforeningen DM

DM, Frederiksberg

Vil du være med til at hjælpe vores medlemmer? Er du en dygtig stud.jur. med interesse for og kendskab til arbejds- og ansættelsesret?

DM søger en stud.jur. til vores interne advokatfunktion. Advokatfunktionen i DM har som hovedopgave at understøtte enheden Forhandling og Rådgivning i form af juridisk rådgivning og sparring samt afholdelse af oplæg m.v. om ansættelsesret- og arbejdsretlige emner. Herudover har advokatfunktionen som opgave at videreføre arbejds- og ansættelsesretlige sager for vores medlemmer ved de civile domstole, faglig voldgift og Ligebehandlingsnævnet.

Dine centrale opgaver:

  • Selvstændigt udarbejde juridiske notater, vurderinger af sager, undervisningsmateriale m.v.
  • Udarbejde udkast til processkrifter, påkravsskrivelser, indstillinger, m.v.
Behandlingsskolerne ApS
Faglig stærk administrativ medarbejder med flair for kontrakter

Behandlingsskolerne ApS, Vanløse

Har du administrativ erfaring, er du menneskelig robust og vil du hjælpe børn og unge med særlige udfordringer, så er du måske vores nye kollega på Behandlingsskolerne.

Behandlingsskolerne

Du vil dagligt blive omdrejningspunkt for udfærdigelse af indskrivningskontrakter og løbende være i dialog med vores tilbud og eksterne samarbejdspartnere i forhold til ændringer i eksisterende kontrakter. Du vil blive ansvarlig for at vores elevlister er opdaterede, således at vores økonomiafdeling kan sende fakturaer ud.

Stillingen vil fordre en tæt dialog med Behandlingsskolernes Controller. I funktionen vil der være mange administrative arbejdsgange, der ligger i forlængelse af indskrivningen af elever og derfor leder vi efter en medarbejder, der er stærk på drift, og som kan sørge for, at kontakter og systemer er opdaterede.

Behandlingsskolerne ApS
Unibio A/S
Experienced PA for CEO & Management

Unibio A/S, Roskilde

Are you proactive with a flair for planning and ready to take on new challenges, and do you want to be part of a pioneering company that develops sustainable protein without destroying the earth's ecosystem? Then we have an exciting position for you!

As a PA, you are driven and a master at coordination concerning important processes and the subsequent follow-ups. You’ll work in close collaboration with our CEO, but there will be many tasks that you have to handle independently.

You can look forward to a versatile work day, where you‘ll be responsible for the following:

  • Organise board and management meetings including assist with the preparation of presentations and follow up on actions
  • Project management of various projects for the CEO
  • Organise travels and itineraries, including booking flights, hotels, visa applications, etc.
  • Organise travels and itineraries, including booking flights, hotels, visa applications, etc.
Unibio A/S
Scandinavian Energy Contractor A/S (SEC)Construction Coordinator

Scandinavian Energy Contractor A/S (SEC)

Do you want to be part of an ambitious new venture delivering world-class, sustainable energy solutions? Headquartered in Allerød, Scandinavian Energy Contractor (SEC) A/S is committed to a future of energy-from-waste (EfW) plant building and operation in the UK and Europe.

Do you excel at visualising complex construction projects, all the while taking cost and time management into consideration? Do you obtain professional satisfaction from refining the building process? And do you want to help deliver world-class, sustainable energy solutions for millions of people around the world? Then you might be the Construction Coordinator that SEC is looking for.

If selected for the position, you will join an ambitious, innovative company. Our company culture promotes a creative, engaged workforce where you will have considerable influence on decision-making.

Quooker Skandinavien a/s
Teknisk supporter til fremadstormende consumer brand

Quooker Skandinavien a/s, Gentofte (snart Rødovre)

Omdrejningspunktet for din hverdag er besvarelse af telefoniske og skriftlige henvendelser fra forhandlere, VVS’ere og forbrugere i tekniske spørgsmål, herunder:

  • Sagsbehandling i forbindelse med garanti og reparationssager.
  • Booking af servicekørsel (med egne og eksterne servicemedarbejdere).

Vi ønsker desuden at arbejde med ”jobrotation”. Vi anser det for vigtigt, at du prøver at udføre det arbejde, dine kollegaer har ansvaret for i det daglige. Det betyder, at du skal være fleksibel og indstillet på at prøve andre arbejdsområder i kortere perioder.

Det er et krav, at du har erfaring med teknisk kundesupport og kundekommunikation fra et tilsvarende job.

Quooker Skandinavien a/s
Saxo Solution ApSKundeservicemedarbejder til byggevareleverandør

Saxo Solution ApS, Sorø

Saxo Solution er et lille firma i vækst. Vi har rigtig travlt, og derfor søger vi en udadvendt og imødekommende kundeservicemedarbejder.

ARBEJDSOPGAVER

  • Kundeservicehenvendelser på telefon og mail.
  • Modtage bestillinger og fremsende ordrebekræftelser.
  • På struktureret vis at holde styr på åbne bestillinger, logistik og modtagelse af varer.
  • Sikre korrekt levering og information til kunder, samt bestilling og håndtering af transporten.

Vi tilbyder et meget alsidigt, selvstændigt og udfordrende job i en lille virksomhed i god udvikling.

Agro-Alliancen I/SFremsynet økonomichef

Agro-Alliancen I/S, Ørbæk

Brænder du for en arbejdsdag, hvor engagement, teamånd og fleksibilitet er nøgleordene? Ønsker du at være med til at udvikle en ambitiøs virksomhed i rivende udvikling? Så er det dig, vi søger som økonomi- og administrationsansvarlig.

Vi har en vision om at være det naturlige forbillede for fremtidens landbrug. Det er vigtigt for os, at det arbejde vi udfører, og de spor vi sætter, skal være til inspiration for os selv og andre. Derfor søger vi en økonomichef, der kan understøtte et forsat professionelt økonomisk og administrativt setup, der er gearet til virksomhedens udvikling.

I stillingen får du et stort ansvar for de økonomiske og administrative funktioner hos både Agro-Alliancen og Ravnholt Gods. Det er væsentligt, at du har lyst til at tage del i at understøtte virksomhederne og samtidig trives med en hverdag, der er alsidig og har en bred opgaveportefølje.

Ikast-Brande Kommune
Tilkaldevikar

Ikast-Brande Kommune

Ejstrupholm Skole søger tilkaldevikarer til kortere og længerevarende vikariater.

Ejstrupholm Skole ligger midt i Ikast-Brande Kommune og er en velfungerende byskole og vi tilbyder en skole med ca. 275 elever og en engageret og energisk personaleflok, som sammen skaber rammerne om en god og tryg skoledag for alle vores elever.

Der vil være tale om længerevarende vikariater på grund af sygdom. Som tilkaldevikar skal du desuden kunne træde til med kort varsel og der vil være tale om vikararbejde i forbindelse med fravær, sygdom, møde og kursus.

Egedal Kommune
Afløsere til Team EVA

Egedal Kommune, Ølstykke

Vil du være med til at skabe en hverdag i verdensklasse for Egedal Kommunes borgere, så mangler vi lige netop dig i hjemmeplejen og på plejecentrene!

Vi har brug for afløsere til at hjælpe på hverdage, i ferier, weekender og på helligdage.

Jobbet består i at udføre praktisk hjælp og personlig pleje til ældre borgere, der bor hjemme eller på plejecenter.

Som afløser i Egedal Kommune, kan du kombinere dit arbejde på flere måder. Du kan få vagter i det område, der passer dig og dine ønsker – om du helst vil arbejde på et af vores plejecentre, i hjemmeplejen eller begge dele.

Vi har stort fokus på brug af værnemidler, så det er sikkert at gå på arbejde.

Egedal Kommune
SITEL Denmark ApSTeam Manager

SITEL Denmark ApS, København

For at supplere kvaliteten af vores klienters produkter, leder vi efter en Team Manager, der er ivrig efter at arbejde i et serviceorienteret miljø, og kan styre et team med fokus på kundeservice og teknisk support via telefon, e-mail og chat.

I denne rolle vil du coache dit team, til at nå de kvalitative og kvantitative mål, og samtidig sikre fuld afdækning af vores kunders regler og procedurer.

Hos Sitel mener vi, at vores medarbejdere er vores vigtigste aktiv, hvilket betyder, at vi sætter en ære i at finde de bedste og mest talentfulde medarbejdere, der vil bidrage til et godt og sundt kollegialt miljø.

Danmarks StatistikSupervisor til Besøgsinterviewteamet i DST Survey

Danmarks Statistik, København

DST Survey søger en ny supervisor til vores Besøgsinterviewteam. Vi har ca. 220 besøgsinterviewere, der er bosat i hele landet. DST Surveys besøgsinterviewkorps kommer hjem til folk og interviewer dem i deres eget hjem ud fra et struktureret spørgeskema

Vi har brug for en ekstra supervisor, der kan hjælpe med at understøtte besøgsinterviewerne med en lang række af opgaver. Interviewerne ringer og mailer, og som supervisor er du deres livline ind i organisationen.

Som supervisor har du bl.a. ansvar for følgende:

  • Løbende håndtering af henvendelser fra besøgsinterviewerne på mail og telefon
  • Fordeling af besøgsinterviewere til specifikke undersøgelser
  • Oprettelse i diverse systemer samt sikring af nødvendig dokumentation fra besøgsinterviewer
Enterprise DanmarkCheck in Agent til Enterprise i Kastrup Lufthavn (Fuldtid 37,5 time)

Enterprise Danmark

Enterprise Biludlejning Danmark søger en Check in Agent til udlejningen i Kastrup Lufthavn.

Kom og vær en del af vores team, og nyd rejsen og de mange kommende succeser sammen med os.

I stillingen som Check in Agent får du muligheden for at være en del af vores team. Her vil du være en nøgleperson i arbejdet med at sikre den bedste service til vores kunder.

Du vil blive en stærk spiller i at nå vores mål for afdelingen, som bl.a. er at skabe høj kundetilfredshed og høj medarbejdertilfredshed.

G.S.V. Materieludlejning A/S
Udlejningskonsulent til Danmarks største udlejer af entreprenørmateriel

G.S.V. Materieludlejning A/S, Greve

Som Udlejningskonsulent bliver du en del af vores fantastiske udlejningsteam som supporterer region hovedstaden og Hillerød.

Her vil dine opgaver bl.a. være at

  • Sørge for at udlejningen af entreprenørmateriel bliver ekspederet korrekt og effektivt og altid med et smil på læben
  • Yde kundeservice, udlejning og rådgivning via telefon
  • Ekspedere ordrer
G.S.V. Materieludlejning A/S
VellivHR lønassistent

Velliv, Ballerup

Trives du i krydsfeltet mellem at arbejde med løndata, have orden i HR-processerne og samtidig have en stor kontaktflade til kolleger i løbet af din arbejdsdag? Er din faglighed i top og evner du at holde en høj kvalitet i de opgaver, du løser? Og er du struktureret og selvkørende? Så har vi muligvis det helt rigtige job til dig.

Stillingen som HR lønassistent er nyoprettet og en hovedopgave bliver at bistå den lønansvarlige med planlægning og gennemførsel af lønkørsler. Med fokus på løn- og HR administrative opgaver og processer vil dine arbejdsopgaver således blandt andet være:

  • Lønadministration (Visma Løn)
  • Oprettelse og vedligeholdelse af stamdata (Visma HR/SAP)
  • Administrative opgaver, herunder til- og fratrædelser
Drees & Sommer Nordic A/STeam Assistant

Drees & Sommer Nordic A/S, Copenhagen

No matter whether construction or project management, properties, processes or engineering – to our clients, it is the overall solution that counts. At Drees & Sommer we always strive to create measurable added value, so we ensure that construction projects are handled more efficiently, properties are operated more economically and energy costs are reduced by applying innovative concepts.

In our small Copenhagen office, we can offer you a dynamic and fresh spirit, combined with the strengths of a leading European property and construction company with over 4000 employees, which work at 47 locations around the globe.

Your tasks

  • Provide general administration support to our project team
  • Close collaboration with our central units in Germany (HR, Finance, IT)
  • Preparation and coordination of appointments and meetings
  • Coordinate travel arrangements
DSB
Koordinator til Handicapkoordineringen

DSB, Taastrup

Som koordinator i Handicapkoordineringen er du med til at koordinere DSB’s handicapassistancer både internt og eksternt.

I det daglige er din hovedopgave at koordinere bestillinger fra kundecenteret til de udførende enheder. Det kunne være at sende assistance-bestilling til Stationsservice på den relevante station. Eller tage kontakt til den taxa, der skal udføre assistancen.

Handicapassistancer er hjælp til de af forskellige Jernbaneselskabers kunder der ikke kan klare sig selv ved ind/udstigning af toget. Det kan være dårligt gående, svagt seende/blinde eller kørestols brugere.

Du er med i arbejdet med udvikling af vores handicapkoncept og i arbejdet med at udarbejde statistikker og ledelsesrapporter.

DSB
MiljøministerietAdministrativ stærk og serviceminded sekretær til enheden for Cirkulær Økonomi & Affald

Miljøministeriet, Odense

Cirkulær Økonomi & Affald varetager opgaver i forbindelse med affaldshåndtering, affaldsforebyggelse og regulering på jordforureningsområdet. Enheden arbejder pt. bl.a. med at udvikle og understøtte den cirkulære økonomi – både nationalt og på EU-plan. Vi arbejder også med sager om import og eksport af affald, producentansvarsordninger, genanvendelse og forebyggelse af affald, miljøordning for biler samt affaldsdata.

Som sekretær for direktionen vil du bl.a. skulle varetage følgende opgaver:

  • Kalenderstyring, koordination af møder samt udsendelse af mødemateriale.
  • Indkalde til, koordinere og deltage i møder med enhedsledelsen.
  • Udarbejde referater fra enhedsmøder og enhedsledelsesmøder.
  • Opsætning af møder – både fysiske og virtuelle.
  • Rejsebooking og afregning for enhedsledelsen.
Gem
FDB Møbler A/SDeltidssælgere (4-10 timer) til FDB Møbelbutik på Frederiksberg

FDB Møbler A/S

Vil du være med til at sælge danske designklassikere fra FDB-Møbler?

Vi søger nu initiativrige og salgsorienteret salgsassistent på 4-10 timer om ugen til at indgå i vores super hold af dedikerede sælgere.

Vagterne vil fortrinsvis ligger i weekenderne, samt eftermiddage.

Din alder og erfaring er underordnet, men du skal brænde for mennesker, den gode kundeservice og så skal du kunne sælge. Du skal være udadvendt, have talegaverne på plads og så må du gerne være lidt fremme i skoene.

Opgaver og ansvarsområder:

  • Salg og kundebetjening
  • At butikken fremstår ordentlig og indbydende
  • Forefaldende praktiske opgaver