1.951 job matcher din søgning 1.951 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Høreforeningen
Administrativ medarbejder til Høreforeningens Tolkeformidling

Høreforeningen, Taastrup

Har du lyst til at arbejde i en forening, hvor vi brænder for at gøre en forskel for mennesker med høretab? Er du god til at arbejde selvstændigt med mange bolde i luften uden at miste overblikket? Så er Høreforeningens Tolkeformidling måske din kommende arbejdsplads.

Vi søger en dygtig medarbejder 20 timer om ugen med stærke administrative kompetencer.

Din vigtigste opgave er at formidle skrivetolke til mennesker med høretab. Skrivetolke er en helt afgørende støtte for mennesker med sværere høretab og bruges på uddannelser, arbejdspladser og i det sociale liv. Som administrativ medarbejder får du spændende opgaver med direkte kontakt til vores brugere og skrivetolke. Du skal både have stærke administrative kompetencer og rigtig gode samarbejdsevner.

Høreforeningen
ADHD-foreningen Frivilligkoordinator og projektleder

ADHD-foreningen, Odense

I ADHD-foreningen søger vi en koordinator til at støtte et af vores kerneområder; de frivillige.

Samtidigt søger vi, i en og samme profil, en projektleder, som skal stå i spidsen for projekter på både voksen- og frivilligområdet. Det kan være mentorprojekter, projekter for fritidsklubber og netværksgrupper eller andet, hvor vi enten udvikler eller giver en indsats til mennesker med ADHD.

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • projektledelse
  • frivilligpleje, herunder uddannelse af frivillige
  • at støtte lokalafdelingerne i forhold til rekruttering, fundraising samt idéudvikling og afvikling af aktiviteter
Frederikshavn Kommune Er du køkkenassistent og går med tanker om at prøve nye udfordringer - så har vi et spændende job til dig på Dybvad Ældrecenter

Frederikshavn Kommune

Stillingen er som udgangspunkt på 15 timer i dagvagt fordelt på hverdagene, hvor du vil indgå i et lille fast team sammen med vores 2 husassistenter og vores tekniske servicemedarbejder. Enkelte gange vil der også være arbejdsopgaver om aftenen i forbindelse med arrangementer og højtider.

Arbejdsopgaverne spænder vidt, og du vil selvstændigt skulle varetage opgaverne omkring ernæring, samt servere mad for vores beboere. Der er ligeledes dagligt praktiske opgaver i køkkenet, som du også skal være en del af.

Vi forventer, at du vil kan og vil være en del af at skabe et hyggeligt hjem for vores beboere, samt medvirke til at skabe hyggelig stemning omkring blandt andet måltiderne.

Ab Catering Aarhus A/S
Chauffører til Danmarks største foodservice-virksomhed!

Ab Catering Aarhus A/S, Hinnerup

AB Catering Aarhus A/S søger nye cateringchauffører og også afløsere til en enkelt ugedag.

AB Catering er Danmarks største foodservice virksomhed, og vores kunder er typisk storkøkkener, restaurationer, institutioner mv. Vi når vidt omkring i Danmark og har brug for gode og solide medarbejdere.

Du vil blive tilknyttet det faste hold af chauffører. Kundernes bestillinger vil blive pakket på rullende bure af dine kolleger på lageret og stillet klar ved rampen.

Du skal selv pakke enkelte frost- og ferskvarer og derefter læsse bilen ud fra din rute, så du er klar til at levere varerne hurtigt og effektivt, men stadig med god service og et smil på læben.

Ab Catering Aarhus A/S
Struer Kommune
Alsidig sekretariatsmedarbejder

Struer Kommune

Struer Kommune søger en dygtig og alsidig sekretariatsmedarbejder til en bred vifte af spændende og vigtige opgaver tæt på den politiske og administrative ledelse.

Kan du arbejde selvstændigt og struktureret? Og har du lyst til at arbejde med strategiske og administrative processer og aktiviteter? Kan du holde mange bolde i luften og have et skarpt øje på udvikling og service?

I Sekretariatet er I to kollegaer og én kontorelev, der skal arbejde tæt sammen omkring opgaverne i forbindelse med betjening af borgmester, byråd, politiske udvalg, direktionen og koncernledelsen.

Du vil få dine egne ansvarsområder, bl.a.:

  • Projekt- og udviklingsorienterede opgaver for direktion og koncernledelse
  • Opfølgning på direktions- og koncernledermøder og være bindeleddet fra disse fora ud til kommunens ni centre
  • Projektledelse/projektunderstøttelse på tværgående projekter i Center for Intern Service
Solrød Kommune Konsulent for udvikling af det specialiserede dagtilbuds- og skoleområde, med flair for det tværfaglige samarbejde

Solrød Kommune

Brænder du for at gøre en forskel for børn og unge? Har du lyst til at arbejde i krydsfeltet mellem faglighed, styring og ledelsesbetjening? Så har vi en spændende stilling til dig.

Som konsulent for det specialiserede dagtilbuds- og skoleområde får du en vigtig rolle i at drive og koordinere udviklingen af området sammen med ledere, chefer og direktøren for området. Her ligger vigtige opgaver med at styrke samspillet mellem det specialiserede område og kommunens dagtilbud og skoler, skabe gode tilbud til børn og unge og være projektleder for udvalgte indsatser. Du skal derfor være en beslutningsstærk, proaktiv og samarbejdende konsulent, som er stærk i at drive og afslutte gode processer på tværs af hele børne- og ungeområdet

DGI
Idrætskonsulent i DGI Gymnastik

DGI, Bredsten

DGI arbejder målrettet for at styrke motion og breddeidræt i Danmark. Sammen med de lokale idrætsforeninger udvikler vi koncepter og aktiviteter, der tager udgangspunkt i behov og muligheder. Det gør vi, fordi vi tror på glæden ved idræt og på styrken i foreningsfællesskabet.

Du bliver en del af et engageret team, der arbejder tæt sammen i dagligdagen. Vidensdeling blandt konsulenter, andre medarbejdere og primære netværk er afgørende for vores fælles succes, hvor du også får en enestående mulighed for at sætte dit aftryk på resultaterne. Det forventes, at du bidrager bredt til den fortsatte udvikling og aktivt tager del i de aktiviteter, der understøtter organisationen og kulturen.

Vi søger en, der kan være med til at udvikle uddannelsestilbud i DGI Gymnastik. Uddannelsestilbud, der udvikles og implementeres i et tæt samarbejde med teamet på landsplan og medarbejdernetværket i Landsdelsforeningerne.

DGI
Gem
Stevns Kommune Børnecenter Rødtjørnen søger køkkenassistentvikar til frokostordning

Stevns Kommune, Store Heddinge

Børnecenter Rødtjørnen har frokostordning og en køkkenassistent i 20 timer, som varetager den.

Vi søger en køkkenassistentvikar, som kan arbejde i køkkenet hver onsdag og ved sygdom og ferie.

Den daglige arbejdstid er 4 timer. Opgaverne består af anretning af madvogne til to børnehavestuer og en vuggestue. Rødtjørnen er normeret til 50 børn.

Menuerne består af rugbrød og pålæg 3 gange om ugen og varm mad 2 gange om ugen.

Utiligize ApS
Marketing medarbejder

Utiligize ApS, København

Kom og bliv en del af en dansk vækstvirksomhed og hjælp Danmark med den grønne omstilling.

Utiligize søger en dygtig studerende, der brænder for at skabe content - både digitalt og via artikler - og tage ansvaret for vores marketing- og kommunikationsopgaver. Du har stærke kommunikative evner både på skrift og i tale (dansk/engelsk), forstår at bruge digitale og sociale medier, kan lave og redigere videoer, arbejde selvstændigt og ikke mindst har en professionel stolthed med sans for både kvalitet og detaljer.

Det er en fordel, hvis du har et år eller to tilbage af dit studie og er komfortabel med at arbejde i Wordpress (eller lignende).

Ikast-Brande Kommune
Tilkaldevikar til Isenvad Skole

Ikast-Brande Kommune

Vi søger tilkaldevikarer til at varetage undervisningen ved kortvarigt eller akut opstået fravær.

Som tilkaldevikar overtager du det arbejde, som læreren skulle have udført. Det kan være for nogle timer, en dag eller for en kortere periode.

Arbejdstiden ligger mellem 7.40 og 15.00. Ved akut opstået fravær ringer vi om morgenen mellem kl. 6.45 og 7.00.

På Isenvad Skole er der ca. 100 elever i 0. – 6. klasse, som bor i byen og på landet.

Isenvad Skole har rullende indskoling og arbejder med aldersintegrerede hold. Vi arbejder med samlæsning på forskellig vis både i indskolingen og på mellemtrinnet. Ved rullende indskoling har børnene mulighed for at starte i skole, når de fylder 6 år.

Børnesagens Fællesråd Generalsekretær med socialpolitisk tæft

Børnesagens Fællesråd, København

Børnesagens Fællesråd søger en generalsekretær til en nyoprettet stilling med tiltrædelse 1. januar 2023. Generalsekretærens hovedopgave bliver at fortsætte udviklingen af et bæredygtigt fællesskab, der med afsæt i medlemsorganisationernes virksomhed er aktuelt og dagsordenssættende i forhold til at forbedre vilkår for udsatte børn og unge.

Generalsekretæren refererer til Fællesrådet og i det daglige arbejde formand og næstformand.

Daglige opgaver er ledelse og administration af sekretariatet, herunder fundraising, legatuddeling, kommunikation, kontakt til medlemsorganisationer og øvrige samarbejdspartnere.

Vi søger en person med relevant uddannelsesmæssig baggrund med viden om socialpolitik og vilkår for udsatte grupper, suppleret med relevant ledelseserfaring.

Gem
Pal Rengøring
Rengøringsassistenter

Pal Rengøring

To mødestabile, omhyggelige og pligtopfyldende rengøringsassistenter søges til at starte hurtigst muligt.

Pal Rengøring udvider og søger derfor hurtigst muligt to rengøringsassistenter til opgaver i Nyborg, Otterup, Odense, Assens og omegn.

15 timer om ugen med mulighed for flere timer på sigt.

Dine opgaver vil bl.a. indebære sommerhusrengøring, trappevask og privatrengøring.

Pal Rengøring
SOS International A/S
Learning & Development Specialist

SOS International A/S, Frederiksberg

Brænder du for at udvikle den lærende organisation? Og kan du se dig selv supportere alle dele af organisationen?

Vi søger en kollega, der skal fortsætte rejsen med at opbygge kompetencer og vejlede organisationen inden for digital læring. Du vil få en stor snitflade i organisationen og skal derfor motiveres af at indgå i relationer med mange forskellige stakeholders. Konkret bliver kerneopgaver:

  • Drift og support af læringsplatform med fokus på dokumentation af effekt
  • Supportere i udformning af e-learning-kurser og spørgeskemaer
  • Supportere i analyse og vedligeholdelse af dokumentation i henhold til forretningsbehov
SOS International A/S
Forsyningstilsynet
AC'er til digitaliserings- og webarbejde

Forsyningstilsynet, Frederiksværk

Er du på forkant med digitaliseringen, og arbejder du målrettet og systematisk? Er du dygtig til projektstyring, hjemmevant på it-området, og interesserer du dig for kommunikation? Så har vi en spændende stilling til dig.

Se video om Forsyningstilsynet som arbejdsplads

Vi tilbyder en plads i et lille velfungerende team på fire personer, der tager sig af kommunikation, informationssikkerhed og IT. Du kommer til at spille en vigtig rolle i forbindelse med indførsel og vedligeholdelse af vores it-løsninger. Opgaverne spænder fra IT-projektstyring, kommunikation til målgrupper og medarbejdere via hjemmeside og intranet til dialog med systemleverandører.

Du får stort ansvar, faglig sparring, gode udviklingsmuligheder og en alsidig hverdag. Du starter med at blive tilmeldt vores onboarding-program, hvor din egen faglighed bliver suppleret med en grundig indførsel i hele energiforsyningsområdet.

Forsyningstilsynet
Københavns Erhvervsakademi STUDENTERMEDHJÆLPER TIL KEA STUDIEADMINISTRATION

Københavns Erhvervsakademi

Er du omhyggelig med at finde de gode løsninger, og kan du tage imod alle henvendelser med et smil?

Som vores nye studentermedhjælper bliver du en del af studieadministrationen på KEA. Det bliver din opgave at hjælpe dine kolleger i studieadministrationen med administrative opgaver og med serviceringen af vores studerende og andre på KEA.

Du vil først og fremmest hjælpe med at tage imod studerende og andre i vores tre receptioner på Nørrebro - Guldbergsgade, Prinsesse Charlottes Gade og Lygten - og dermed være det første møde med KEA.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Betjening og afløsning i vores receptioner.
  • Besvare skriftlige henvendelser.
  • Udarbejde karaktermeddelelser, bekræftelser og eksamensbeviser.
  • Udskrive studiekort.
Københavns Kommune Afdelingsleder til Tidlig Indsats i Arbejdsmiljø København

Københavns Kommune

Tidlig Indsats, Københavns Kommunes enhed, der udvikler og driver indsatsen med at nedbringe fravær og fastholde medarbejdere på Danmarks største arbejdsplads, søger ny afdelingsleder. Vil du være med til at sætte en ambitiøs retning for og prioritering af arbejdet med at skabe sunde og holdbare arbejdsliv, er det måske dig, vi har brug for på holdet.

Som autentisk og handlekraftig afdelingsleder for Tidlig Indsats får du en central rolle i forhold til at kunne præge og udvikle de arbejdsmiljømæssige rammer på alle kommunens arbejdspladser, hvor særligt rekruttering, trivsel og fastholdelse er en prioritet.

Du får en unik mulighed for at styrke og udvikle Tidlig Indsats' arbejde med at reducere sygefravær, fastholde medarbejdere og fremme trivsel, hvilket er afgørende for den faglige kvalitet, som medarbejderne kan bidrage med i løsningen af kerneopgaven.

Politiets Efterretningstjeneste Studentermedhjælpere søges til PET's medieovervågning i SIOC

Politiets Efterretningstjeneste, Søborg

Kan du heller ikke lade være med at følge med i nyheder og sociale medier? Vibrerer din telefon konstant? Færdes du hjemmevant på sociale medier, tænker på forkant og kan samtidig løbe hurtigt når det gælder? Og kunne du tænke dig at arbejde i en organisation, hvor frihed, demokrati og sikkerhed står i centrum for dine arbejdsopgaver?

Vi tilbyder en central rolle i PET’s medieovervågning, hvor vi søger studentermedhjælpere, der bl.a. kan hjælpe os med den løbende medieovervågning af både den trykte og den digitale nyhedsdækning i Danmark og verden.

Samtidig vil du skulle løse et mindre antal andre analytiske og administrative opgaver samt lettere sagsbehandling i en politisk kontekst.

Vi tilbyder dig en række spændende opgaver, og du vil have fingeren på nyhedspulsen både i Danmark, Rigsfællesskabet og internationalt.

Danmarks Statistik Kontorchef til Arbejde og Indkomst

Danmarks Statistik, København

Danmarks Statistik søger en visionær og driftssikker kontorchef, som kan udvikle Danmarks Statistiks statistikker om arbejdsmarkedet og indkomster i tæt samarbejde og dialog med centrale brugere, ministerier, organisationer og medarbejderne i kontoret.

Det er en fordel, hvis du har ledelseserfaring, faglig erfaring med og indgående kendskab til data indenfor arbejdsmarked og/eller løn og indkomst fra et ministerium, en styrelse, en kommune eller en organisation.

Du står i spidsen for, at videreudvikle kontorets statistikker og finde løsninger på efterspørgslen efter effektiv og hurtig statistik inden for kontorets områder.

Du skal have fokus på den løbende udvikling af medarbejderne og deres kompetencer. Vi lægger vægt på en dynamisk og ambitiøs medarbejderudvikling, hvor medarbejdernes kompetencer aktivt inddrages i opgaveløsningen.

Hjerteforeningen Konsulent til tværgående projekter

Hjerteforeningen, København

Har du lyst til at arbejde for en god sag? Og har du lyst til at arbejde i et krydsfelt mellem projekt- og procesledelse, drift- og udviklingsopgaver samt ledelsesbetjening, så er denne stilling måske noget for dig.

Vi søger en faglig stærk kollega, der kan være med til at understøtte den strategiske og organisatoriske udvikling af Hjerteforeningen.

Du vil få en alsidig opgaveportefølje, hvor du kommer til at arbejde på tværs i hele organisationen. Du skal derfor trives med at have mange bolde i luften og kunne navigere i forhold til organisationens mange interessenter og få mange ender til at mødes. Du kommer tæt på både det strategiske og organisatoriske arbejde i foreningen, og dine opgaver vil udvikle sig i forhold til de strategiske og organisatoriske behov.

Administrations- og Servicestyrelsen Administrativ koordinator til beredskabsområdet i Skatteministeriets Koncern

Administrations- og Servicestyrelsen, Taastrup

Motiveres du af at koordinere et vigtigt arbejde på tværs af en stor koncern som Skatteministeriet? Er du stærk på skrift og i tale? Og producerer du materialer og præsentationer i høj kvalitet? Så er du måske vores nye kollega i Administrations- og Servicestyrelsen (ADST) i Høje Taastrup.

Du vil få til ansvar at understøtte og udvikle samarbejdet i forhold til det strategiske beredskabsområde på tværs af Skatteministeriet. Du vil derfor få en central og strategisk vigtig rolle i koordineringen af koncernens beredskabsarbejde, herunder sekretariatsbetjeningen af udvalg og netværk på beredskabsområdet.

Konkret vil du komme til at arbejde med:

  • Koordination af beredskabsarbejdet på tværs af koncernen
  • Sekretariatsbetjening af ledergruppe på beredskabsområdet
  • Strategisk udvikling af beredskabsområdet
Administrations- og Servicestyrelsen

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV